Kuinka moni on rakentanut omaa taloa, kun vaimo ollut raskaana viimeisillään?
Miten olette kestäneet tuon projektin, raskaanaolon ja sitten pienen vauvan syntymän?
Kommentit (2)
Tosin meille tuli osittainen talopaketti, eli ihan kaikkea ei tehty itse, mutta aika paljon.
Esikoinen oli silloin 3 v.
Ihan hyvin selvittiin, vaikka olihan se välillä aika rankkaa.
Käytännösssä minä olin kotona ja hoidin huushollia ja mies kävi raksalla.
Isyysloma oli tarpeen ja silloin mies teki aina täyden päivän raksalla ja tuli illaksi kotiin.
Kyllä sen kesti, kun tiesi, ettei se ikuisesti kestä ja lopputulos kauan odotettu.
Kaverit kyllä oli aivan varmoja, että ero meille siinä rumbassa tulee ja kieltämättä, kun vauva ilmoitteli tulostaan ja laskettu aika selvisi, olin itsekin aluksi kauhun vallassa. Vauva oli todella toivottu, mutta pitkällinen projekti.
Oma asenne varmasti ratkaisee paljon, mutta kun pitää lopputuloksen mielessään, niin se motivoi jaksamaan.
Tosiaan sissänmuutto oli heinäkuussa ja esikoisemme syntyi marraskuussa... Samaan syssyyn tulipa vielä koiranpentu. Koiraa en olisi ottanut samaan syssyyn mutta pentu oli varattu jo ennen kuin tiesin olevani raskaana. Nyt ei kaduta, talossa asuttu kohta 2 vuotta ja esikoinen 1,5 ja hauvakin aivan ihana pakkaus. Oli kyllä raskas vuosi mutta takanapäin ja avioliittokin kuikoistaa ;-)