Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

^^ Trallallaa Lallatellen Lauantaihin Truplat ^^

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää meidän kone temppuilee nyt oikein urakalla - kolme kertaa yritin eilen pinoon kirjotella, mut kone vaan sammu aina kesken kaiken :O *äärrggh* JOs nyt sitten..

Vaikken kerkeekään tän enempiä, kun töihin teen lähtöä!

Rattoisaa lauantaita - palaillaan :)

Vierailija
2/38 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään mies tulee kotiin lähes neljän viikon ulkomaanreissun jälkeen.

Toivoi saavansa pottumuusia, sienikastiketta ja lihamureketta, joten saamansa pitää. Ehkäpä vielä jälkiruuaksi makuukammarin puolella jotain ;)

Muuten taitaa mennä päivä tentteihin lukemalla,

mutta ei sekään minun mieltäni masenna...

pääasia, että pääsee tänään oman kullan kainaloon!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä olen illan ja yön ja aamun pähkäillyt josko mulla olisi mitään toivoa toivoa raskautta... kp saattaa olla 8 tai sitten reilusti yli 60... Keskiverrosti laskettuna kierron pituus mulla taitaa olla 47... Lääkäriin oli tarkotus mennä asiasta valittamaan ensi kuussa, mutta enpäs menekkään nyt... Ajattelin testailla kun tästä on kulunut 5-6 viikkoa, silloinhan testin pitäisi jo olla positiivinen jos on tärpännyt...

Vähän jänspättää...

Jänspättää nyt myös kaikki muukin, eli olen hulluna kalaan ja jouluksi ajattelin ostaa mätiä ja graavilohta, puhumattakaan homejuustoista ja tässä nyt mietin, että kannattaako? Sitten hoksasin, että jouluhan on ensi viikolla ja eikös se mahdollinen vauva olisi minussa kiinni vasta joskus 3 viikon jälkeen? Oikaiskaa ihmeessä tyhmää! Kissan vessan kannattas varmaan siivoja hanskat kädessä vaikka se opn kyllä ihan sisäelikko... Tuntuu vähän tyhmältä ajatella tämmösiä kun mahdollisuudet on aivan minimaaliset. Mutta kai se on parempi olla jo nyt varovainen, lääkehoitoa eilen lukiessa (tenttiin) ilmeni, että riskialttiimmat viikot kehityksen kannsalta on tuonne viikkoon 9 asti. Taidan olla aika ääliö?

Ja edelleen anteeksi oma napa, mutta onhan tätä jo yli vuosi odotettu, että pääsis edes pikkuisen jännäämään :D

Vierailija
4/38 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös kone temppuilee.Keskenkaiken yhteys katkeilee,kurjaa!

Mennis,tervetulemast!

Ihanaa,että Marieelalla hyvät ultra kuulumiset!

ja Emmasannalle jaksamisia vauvan kanssa!

Hönttäkö oli viikonloppureisulla?

Mukavaa!

10 astetta pakkasta ja aurinko paistaa.Ihanaa katsella ikunasta,nenääni en mielelläni tuonne kylmyyteen laita=)

No lapset puen ulos ja kai itsekkin täytyy perään mennä,hhhrrr!

Veljen tyttöystävän tupaantuliaiset tänään.Ihan kiva mennä koko perheen voimin.Mietin vaan miten sujuu kun on kuitenkin pieni yksiö kyseessä ja meidän perhettä jo 7 henkeä=)Kuitenkin kutsu oli nimenomaa koko perheelle!

Joku teistä kyselikin,olisko jo torstain pinkan viimeisenä,kuinka monta lasta aiomme tehdä=)

Jos nyt yhden vielä saisin=6 lasta!

Mies vaan hieman alkanut taas empimään tilannetta.syynä tämä ystävä pariskunnan vauvan kuolema kohtuun rv 20+.

Oli nyt enemmän asiasta kuultuna ollut aika tramaattinen tilanne.

Miehet jotenkin reagoivat vastaaviin asioihin kovin voimakkaasti.

Musta kun asia oli KOVIN KOVIN kurja mutta ei se estä silti mua haaveilemasta.

Mutta katsotaan nyt,onhan sovittuun kevääseen vielä aikaa runsaasti!

Paljon täällä truplissa matkustellaan!

Ja niinkuin Marieela sanoi pienten lasten kanssa matkustelusta,olen samaa mieltä!Kun ollaan matkusteltu on lapset olleet pienimmillään vajaa 2kk ja se on ollut niin helppoa.Ruoat mukana omasta takaa ja vauva nukkunut lähes kaiken aikaa!Sitten kun alkavat liikkua ja juuri tässä noin 1v iässä tulee se vahtiminen kuvaan.Eivät toki ymmärrä että altaan reunalta saattaa oikeasti pudota uimataidottomana veteen=)

Mutta matkat tuo perheen yhteisiä muistoja ja valokuvissa on nautinnollista palata aikaan takaisin!

Nyt nuorin tuhoaa mun kynttilänjalat täytyy rientää=)

L+5

Vierailija
5/38 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nifkin:lle Tsemppiä jännään tilanteeseen!Olispa hauskaa jos onni olisi osunut kohdalle!

Nyt,yks,kaks kol,puhpah pelistä pois,L

Vierailija
6/38 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nifkin: Ihanan onnnelliselta kuulostat:) Kovasti toivon, että pikkuinen löytäisi oikeaan paikkaan;-) Noista juustoista sun muista olen vähän jäävi sanomaan mitään kun olen itse ihan ylihysteerinen niiden kanssa...Eli odottele muiden " järkevien" kommentteja:)

mennis: Tervetuloa! Ja mukavia hetkiä miehen kainalossa:))

nekku: Hyvää työpäivää!

Oma napa: On se kumma kun ei tämmöinen monisynnyttäjä tunnista näitä tuntemuksia... Tänään taas ollut kummaa kipuilua alavatsalla ja alaselässä ja en tiedä oikein, että onko ne supistuksia tai muita tuolta kohdusta tulevia kipuiluja. Mulla nimittäin maha myös ihan jumissa, joten voipi olla ihan ummetukseen liittyvää kipua myös. Höh, tylsää kun ei tunnista oman kropan viestejä;-) Eilen oli kaveri käymässä ja totesi heti kun näki mut, että masu on valahtanut alas! Jippii, oiskohan Allu tosiaan tajunnut porata itsensä lähtökuoppiin!??! On kyllä ollut muutaman päivän semmoista hervotonta kipuilua tuolla alavatsalla ja virtsarakossa varsinkin jos kävelee pidempään, joten toivo elää, että ipana alkaisi tajuta mistä päin sitä tullaan ulos;-)

Tänään pitäisi mennä ostamaan viimeiset joululahjat kun ei yhtään tiedä, että joutuuko sitä sitten maanantaina jäämään sairaalaan...

[color=blue].·:*¨¨*:·.Lumista lauantaita kaikille.·:*¨¨*:·.[/color]

Talvikki ja rvk 36 lähenee loppuaan:)

Vierailija
7/38 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marieela: Ihanat ultrakuulumiset:) Ja mukava, että mieskin tajusi olleensa vähän kurja...;-)

Vierailija
8/38 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

NIFKIN: Hedelmöittynyt munasolu kiinnittyy n. 5vrk:n päästä hedelmöityksestä, mutta ennen kuit tiedät olevasi raskaana, ei niin ole mitään järkeä rajoittaa elämää. Meillähän menisi aina puolet kierroista kaiken välttämäseen;) joten nauti joulusta!! :) Tunnistatko sä ovulaatiota? Pystyis edes yhtään arvioimaan onko mahiksia.. En halua lannistaa, mutta joidenkin lääkärien mukaan pidemmissä kuin 44 päivän kierroissa hedelmöittyminen on epätodennäköistä. Itse olen tunnistanut oviksen, kun kierto oli 44, 46? ja 50:n päivän kierrossa ei varmasti ollut. Tai ei ainakaan oireita. Mutta tällä palstalla on saanut lukea myös jättikierroista plussanneista:) bdbdbdbdbdb

Nyt aion ottaa itseäni niskasta kiinni ja tehdä sen yhden raportin, niin pääsen loman viettoon:)

A kp20

Vierailija
9/38 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvikki: Sulla alkaa olemaan kovasti jännät paikat :D

Axe: kiitos kommentista, en siis stressaa! Voisin vaikka vannoa, että ovulaatio on jo tapahtunut tai tapahtuu parhaillaan, mutta kuten sanottu elimistöni on sekaiksin kuin seinäkello! En odota olevani raskaana juuri tuon kierron takia, koko kroppa tuntuu olevan niin sekaisin, että en usko millään että onni potkaisisi, mutta EIHÄN sitä koskaan tiedä....... On kai sitä hullunpaakin sattunut... Nyt siivoamaan etikalla kaikki paikat. Meillä on tänään joulusiivous, ei tarvi ens viikolla kuin imuroida ja vähän pölyttää.

Tästä mun lukemisesta ei tuu mitään kun koko ajan vaan pitää surffailla netissä toivon kipinää :D

Hahaa! Ukko heräsi! Nyt etikkapullo heilumaan!

Vierailija
10/38 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään pitäis käydä ostamassa lipasto vauvan vaatteille, jos vaan saisin tuon ukon ylös sängystä. Turha edes yrittää saada sitä hievahtamaan ennen kuin Tilt on loppunu;)

[b]Nifkin[/b]: Ihanaa et miehes suhtautu noin kivasti:) Mäkin olen yhtä hymyä sun puolesta:) Olis se niiiiin kiva jos säkin nyt plussaisit!

Mulle on tullu ihme inspis tukan värjäämiseen:) Haluisin ihan mielettömästi värjätä tumman punaiseks. En vaan tiedä miten hyvin se mulle sopis. Aattelin et jos niistä tuleekin ihan karmeet niin olis parempi värjätä vasta ristiäisten jälkeen, et edes siellä näyttäisin jotenkin ihmiseltä;) mut en vaan jaksais odottaa *tahtoo vaihtaa tyyliä just nyt*

Nyt meen laittaa tätä kuontaloo järjestykseen et päästäis joskus lähtemään ihmisten ilmoille:)

Vierailija
11/38 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiireisenä (vaihteeksi) täällä kirjoittelen. Pakkaukset on kuumimmllaan ja illaksi vielä pitäisi ehtiä töihin. Huomenna sitten edesse se suuri muutto. Iiks. Voipi muuten olla, että tulee joksikin aikaa nettikatkoa. Siellä kun ei naida heti netti toimia. Mutta toivottavasti ennen joulua pääsen teille vielä jouluterveisiä laittamaan.

Nifkin: Onpas sulla kutkuttava tilanne. Täällä pidellään myös peukkuja lottaeevertin puolesta :)

Marieelalla oli ihania ultrakuulumisia. Hienoa, että paaperolla kaikki oli vallan hyvin.

Johellelle voimia tuplailun lykkäntymiseen. Mutta pääasia, että vedätte yhtä köyttä asiasta. Onhan tässä elämässä paljon muutakin hienoa kuin vauvat ja lapset. Niiden aika tulee kyllä vielä teillekkin!

Mennikselle tervetuloa joukkoon parhaimpaan!

Axelle onnittelut ovisplussasta ja myöhästyneet synttärionnittelut!

Nyt on taas pakko rientää. Koira ulos ja sitten syömään. Onneksi kohta on joulu ja pääsee vähän edes rauhoittumaan. Sitä odotellessa...

mirulii+muru 12+2

Vierailija
12/38 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa aika mahtava olo. Maha on laskenut turvotuksesta aika kohilleen, eli litteämmäksi (tissit suurentuneet valtavasti ;D) Mies katuu ja rakastaa ;)))))) EI pahaaoloa ollenkaan ja masu täynnä hyvää aamiaista.

Jouluostoksille suuntamme koska tyttö mökillä niin viimeinen hetki ostaa hänen lahjat =)

Nifkin, sullahan oli hienoja uutisia kerrottavana. Fiksu mies sulla, sittenkin ;) Nyt toivotaan sormet ja varpaat ristissä että tärppi olis mahdollinen =)

Ja samaa mieltä olen ehdottomasti AXEn kanssa että elät normaalisti tasan sen aikaa kunnes plussa tulee. Kaikkein järkevintä näin. Meilläkin sisäkissoja ja ei niistä mitään oo koskaan mulle tullut, vaikken käytä edes hanskoja astiaa pestessä ;)

Mulla meni 8 pvää oviksesta kun kiinnittyi ->oli ekaa kertaa eläissäni mulla se ns. kiinnittymisvuoto, siitä oli aika hyvä laskea... Joten elä nomraalisti joulusta nauttien ja odottelet nyt sen pari viikkoa ainakin testaamista ;)

Mennis, onneks olkoon miehen paluusta ;) NAuttikaahan jälkiruuasta ;D

JoHelle, ikävää jos tosiaan tulee vuosien odotus, mutta kaikkein parasta on että pääsette molempia tyydyttävään ratkaisuun. Ei siis vain toisen päätäämään... Voimia odotukseen jos siihen päädytte :)

Axe, kiva et oli mukavaa eilen. Mieskin oli meillä viihteel ja tällä kertaa tajusi olla reippaammassa kunnossa kun viimeeks -> viimeekshän avain jäi ulkooveen jumiin ja joku otti avain jost on seurannut lukonvaihto kierre. SItä viimeistä sarjoitusta edelleen odotetaan :/

Katzu, kokeile vaikka ensin raitoina haluamasi väri hiuksiin. Uskon että sekin piristäis kummasti jo?? Mä teen aina niin kun alan haluamaan jotain uutta väriä et lisään ohuina raitoina nykyiseen väriin. Jos tykkään teen hieman reilummin ja loppujen lopuksi koko pää muuttuu vähitellen siihen väriin jos tuntuu hyvältä :)

Mutta nyt meen meikkaamaan ja hiuksia sukimaan, josko vaikka tässä muuttuis ihmisemmän näköiseksikin vielä näin hyvällä fiiliksellä ;))

Marieela ja Paapero-pallero 12+6

Vierailija
13/38 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi kertomatta pojasta yks asia..

Poika alkaa olee parempi MUTTA olen erittäin äkäinen lääkärille kuka tuon lääkkeen väkisin meille määräsi. Olin siis kieltäytymässä koska on penisilliini-johdannainen ja mulla, tyttärellä, mun sisaruksilla, äidillä ja serkuilla setiä ja tätejä myöten on allergia penisilliinille. Ja lääkäri oli sitä mieltä ettei poika välttämättä ole ja jsokus se pitäs testata kuitenkin ja ja ja.. NO niin siinä kävi et poika sai kesken keuhkokuumelääkityksen nyt sitte allergisen reaktion. Onneks lievänä mutta kuitenkin. Nyt lääkitys jää kesken ja pitää uudestaan mennä lekuriin kysymään mahdollisesta uudestä lääkkeestä :((((( Hitto että hatutttaa, lievästi sanotuna ;)

Mirulii, voimia töihin ja muuttoon ym ym.

Jos joudut täysin netti pimentoon -> laita mulle tekstiviestiä niin välittelen tunnelmia tänne trupliin :)

Vierailija
14/38 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

KATZU: Mut niihin ristiäisiinhän on monta kuukautta? Vai tarkoititko jonkun toisen vauvaa? Vaikka nyt ei tulis maailman paras värjäys, niin ehdithän sä vielä monta kertaa korjata tilanteen. Toi MARIEELANKIN vinkki oli kyl hyvä!

Vierailija
15/38 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyykkivuori kutsuu, koska ipanat nukkuu joten sen enempää jaarittelematta tulin vaan moikkaan!Niin ja negahan se sieltä tuli. Eipä silti ettäkö oisin vakavissani jotain muuuta oottanut, koska kp on vasta 28/29-33 ja oviksesta siis nyt 8 päivää.

No jos oikein oikein tarkkaan tapitti sitä tikkua valoa vasten niin ehkäpä hyvällä tahdolla ois voinu väittää nähneensä haaleatakin haaleamman haamun ja sitten semmosen ihan ohuen viivan. Jossain pinossahan tästä oli juttua, että onko aconissa viivanpaikka vai ei, mutta minusta tuo näytti ihan partaveitsen terällä vedetyltä ohuelta viillollta. Se haamujen haamu sitten näkyi siinä kohdin, mutta vain siis valoa vasten.

Joo, tää on tätä kun liian aikasin testaa niin sitten saa vaivata päätään oikein kunnolla niikuin hyvin tiedätte! =) Itseäpä siitä saapi syyttää!

Maanantaina on sitten tikku numero kakkosen vuoro joten sitä odotellessa! =)

Muksaa päivää kaikille! Marieelalla ainakin on luvassa semmoinen, olipa ihana lukea, että alkaa nuo sun pahoinvoinnit jo väistyä!

Mut nyt hommiin, kun on vielä mahdollisuus.

Vierailija
16/38 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työviikonlopun keskeltä..... KOhta pitää taas rientää.

Meille tuli eilen uus sohva, jee! Rupes tympäseen niin toi vanha rotisko jonka koira oli jo repinyt ja muutenkin tosi vanha.

MIRULII: Ai teidän uudessa kodissa ei NAIDA? ;-DDDDDDD

Minkäs merkkinen toi teittisten koira on?

Tsemppiä muuttoon!!!

AXELLE SYNTTÄRIONNITTELUT! Ootkos sä jousimies vai kauris?

Voi pirulauta MARIEELA noita lääkäreitä. Aika outoa et oli pakko sit määrätä sellanen lääke mitä ei toivota. Onhan niitä muitakin vaihtoehtoja! Pakko ottaa se riski! Hyvä et poika alkaa kuitenkin näyttämään paranemisen merkkejä!

NIFKIN: toi oli kyllä viikon paras uutinen! Toivottavasti sieltä plussa pamahtais. Siellon se kyllä olisi tarkoitettu niin meneväks. Jos " vahingossa" raskaaksi tulee niin uskon et elämän täytyy mennä niin. Juu ja älä nyt rajota elämääs yhtään enen sitä plussaa. Sitten ku on kauan yrittäny raskautta ni ei sitä edes jaksa rajottaa.

Mä jopa välillä syön pikkasen jotain ei-sallittua kun en viitsi kaikesta kieltäytyä esim anoppilas! Mutta hyvin harvoin ja hyvin vähän! Me oltiin yks ilta anoppilas ja siinä piirakassa jota syötiin tais olla homejuustoa. Söin ihan pikkasen palan. En viitti kaikkee koko ajan olla kyselemäs.

Nyt pitää lähteä viemään koira ulos ja sitte työpaikkaa kohti!

ps. AXE ym. Oon tänää Sellos ;-D

Soffu 12+3

Vierailija
17/38 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilisestä selvitty: kävin iskällä tekemässä lumityöt ennen menoa pikkujoulusaunaan! Mukavaa oli nähdä kavereita (ala-asteelta asti tunnettu) tosin yksi kavereista ei päässyt paikalle koska joutui lähtemään toisaalle: Hänen ystävänsä mies oli yllättäen sairastunut ja kuollut joten herkkiksenä itkin tätä, vaikken oo kun kerran näitä ihmisiä nähnyt: perheessä on pieni vauvakin vielä... Elämän epäreiluus taas pääs yllättämään... :(((((

Marieela: Ompas lääkäreiltä tökeröä käytöstä antaa lääkettä joka on riski: kiusata sairasta lasta lisää... höh!! Kiva etä muuten siellä olo mainio!!! Täällä tuntuu että maha turvonnut ihan tosissaan: eipä meinaa farkkujen nappi kiinnittyä... :) Jee!!!

Nifkin: Ihanaa että se mies ajatteli asiaa tarkemmin :) ehkä se vauva ei ookkaan niin paha asia???? Peukut pystyssä ollaan täälläkin ja yhdytään mielipiteeseen: " lopetetaan" elämä vasta plussan jälkeen... Tosin mä oon aurajuustoa syöny pizzassa edellee välillä..... *tunnustus* ja alkoholillista mustikkaglögiä maistoin eilen... Tosin kaveri kaato ihan tilkan kuppiin ;)

Piipaa: voi vitsit, sieltä se haamuviiva alkaa pikkuhiljaa vahvistumaan... jännitetään täälläkin kyllä sun puolesta!!!!

Mulla oli silloin 29/28 haamu apteekin testissä ja 32/28 (muistaakseni) aconilla ihan selkee plussa....

Töissä viel tää ilta ja sitten " joululomalle" meinasin kuitenkin lähtä huomenissa sinne pikkujouluihin (firman) sain ihanan mustan hameen lainaan joten on päällepantavaakin!!! Sitten vaan pomoa vältellen ;)

Mies tuli yöllä hakee mua sieltä pikkujouluista ja sain kanssa tuntea nahoissani kuinka tais ikävä vaivata sitäkin ;))) joten jäi unet tosissaan yöllä väliin, muttei haittaa... kiva että välillä vähän pidempiaikaista makkarikivaa!!!!!

alan ajankulux selailee viikonlopun lööppejä... tylsää...

Miitsu ja masulainen 14+0 :)

Vierailija
18/38 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoukset on nyt siivottu! Kauan siinä menikin. Pitäs pystyä nyt vaikka syömään lattialta. Tentti materiaali tuolla vielä muistuttaa olemassa olostaan, mutta ei voisi vähempää nyt kiinnostaa¿

Ihan kuukauden loma tiedossa! Mahtavaa!

Kiitos kaikille toivotuksista :) Jospa se miehen kommentti ¿Olkoon se siten meidän yhteinen joululahja¿ toteutuisi? Ei kyllä ihan oikeasti passaa liikoja toivoa.

Katzu: jos se punaneno is ihan hirvee niin nykäiset ruskean siihen päälle. Nimimerkillä kokemusta on ja vaikka ja kuinka :D

Mirulii: Onnea uuteen kotiin!

Marieela: Valita siitä lääkäristä! Ihme hommaa kun pitää ottaa tommosessa riski!

Piipaa: Tyhmä, tyhmä nega :( Mutta eiköhän se iloksi vielä muutu kun kerran liian aikasta vielä on :)

Vierailija
19/38 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon en oo kerennyt viime aikoina juttuihinne syventyä, ihan oon ulkona kun lumiukko ;D Tätä se nyt on kun on töissä, eikä vaan makoile kotona! Mutta en valita - [b]elämä on[/b] :D

[b]Paljon on ollut puhetta matkustelusta![/b]

Mulla ei oo minkään näköstä hinkua ulkomaille! Tais olla sentään joku muukin joka viihtyy ihan täällä koto Suomessa, kiva en oo ainut :) Sillon kun Minja oli 1v9kk oltiin Canarian saarilla, tuttava perheen kanssa - joiden poika oli silloin 1v5kk. Eipä sitä mikskään lomailuks voinut kutsua! Noissa oli ihan hirvee vahtiminen joka paikassa ja muutenkin oli tarkkaa että päivät sujui normaalin rytmin mukaan. Varmaan on huomattavasti helpompaa olla vauvan kanssa - sen ikäsen joka ei kaipaa jaloittelua :) Mut joo ehkä ois kiva joskus päästä miehen kanssa ihan kahelteen jonnekkin pitemmälle reissulle - ei ehkä välttämättä edes ulkomaille.. (lapissakin olis varmaan ihanaa)

[b]Mirulii[/b] - Oi, te pääsette jo muuttamaan!! Ihanaa :) Onnea vaan kovasti!

[b]Mennikselle[/b] Tervetuloa vaan miunkin puolesta! Kiva kun saat miehes takas halittavaksi ja suukotettavaksi :D Ja kutkuttavaa jälkkäriä ;)

[b]JoHelle[/b] - Tosi hienoa että otatte molempien mielipiteen huomioon tuossa vauva-asiassa! On se vanhemmaks tuleminen vaan sellanen juttu - ettei siihen voi toista pakottaa tai painostaa :) Katotte sitten asiaa uudestaan, kun mies tietää niistä opiskelu suunnitelmistaan paremmin!

[b]Soffu[/b] - Onnittelut uudesta sohvasta ;)

[b]Nifkin[/b] - Täälläkin peukutetaan tärppäämiselle!! Mutta otahan tyttö nyt ihan iisisti niitten ruokies kanssa ;)

[b]Katzu[/b] - Mä täällä myös pohdin hiusten värjäämistä! Se Minjan isän äiti kyllä yleensä laittaa mulle (ilmatteeks), niin ite ei oo tullut värjättyä sitten vuoden miekka ja kirves jälkeen.. Mutta nyt sillä on töitä niin hauheesti, että pystyy laittamaan mun hiuksia vasta joskus tammikuun puolen välin paikkeilla!! Kuka sinne jaksaa oottaa - ei ainakaan tää kauhea juurikasvu! Hyi, kun oonkin kauheen näkönen - ehkä jouluks lyön sit jonkun värin ite päähän :)

Jaahas, [b]omaanapaa[/b] - Täällä alkaakin [b]kierto venymään jännittävän pitkäks[/b]! Nyt taitaa olla kp 31. Kp 27 (ti) iltana oli ihan järkyt menkka jomotukset, laitoinki yöks siteen valmiiks ja sanoin vielä miehelle et ihan sata varmana alkaa menkat yön aikana. Aamulla oli tullut vaan pikkanen pruikkaus tuhrua (alle teelusikallinen). Diin ja tässä sitä nyt ollaan - ei jomotuksia, ei verta, eikä tuhrua.

Pikku hiljaa alkaa jänskättää et [b]jospa sittenkin ois tärppi käynyt[/b]. Mutta se kun on hyyyvin epätodennäköistä - mies oli toisella paikkakunnalla työharjottelussa koko sen viikon, jona aikana ovis (mitä ilmeisimmin) oli!! Että joo.. Paljompa ei oo simppoja sinne päässyt hedelmöittymis tarkoitukseen.

Minja on ollut useamman päivän ikävässä yskässä - lähinnä yöt yskii itsensä pökerryksiin :( Yskänlääkettä oon antanut kolmisen päivää - ei auta. Saas nähä tuleeko vielä lekuri käynti..

[b]Vilkas päivä oli töissä[/b] - yllätys ;) kun viiminen lauantai ennen jouluaattoa! Työnantaja tossa just laittokin viestiä että miten meni päivä (itse kun lähti jo aikasemmin). Ihanaa kun meillä on näin hyvät välit - näin vapaa-ajallakin soitellaan ja tekstaillaan :)

Jeps, nyt lopetan romaanin ja lähden surffailee jonnekkin muualle :D

Vierailija
20/38 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti tulla kommentoimaan tuota homejuusto yms. " listeriatuote" -pohdintaa. Oon ihan samaa mieltä kuin suurin osa, että ennen kuin plussa tulee, ei tartte säännöstellä syömisiään tai juomisiaan. Mut voihan homejuustoja yms. plussan jälkeenkin vielä syödä, jos niistä tykkää - uunin kautta vain! Eli se mahdollinen listeria kuolee kyllä uunissa. Itsekään en syö raakana esim. fetaa (koska olen kai jonkinlainen hysteerikko minäkin), mutta piirakoissa, uuniruoissa ja pizzoissa nautin siitä hyvillä mielin.

pikaisin terveisin

matteusk + nappula 18+1