~~~Heinisten Viikonloppuläjä~~~
Hah..ehdimpäs ensin!!! :D
Pakko oli tulla kirjoittamaan, kun 12 viikkoa tuli täyteen :D Nyt on sitten eräänlainen riskiaika ylitetty :) ja siirrytty ah niin ihanalle toisella kolmannekselle :D
Tulin juuri ystäväni syntymäpäiviltä ja pelästyin itsekin kun puin päälleni mamma-juhlahousut ja tyköistuvan paidan... MAHA on todellakin pullahtanut esiin niin että tyhmempikin huomaa että mahassa kasvatetaan jotakin muutakin kun läskiä. Maha lähtee suoraan tuosta tissien alta ja pyöristyy nätisti alas asti. Paikalla sattui olemaan yksi kätilöihminen joka kuullessaan viikot sanoi että kaksoset tuossa mahassa taitaa olla. Nyt alkoi oikeasti jännittää tiistainen ultra. Taitaa kyllä tosin olla aika ihme jos sieltä kaksi tyyppiä olisi kun olen jo kaksi kertaa ultrassa käynyt (viikolla 5+5 ja 7+6)...
Ninni rv 12+0 ja pömppis.
Kommentit (26)
Voimia kaikille pois tippuneille! Olin niin innoissani tulossa kirjoittelemaan oman oloni parantumista, mutta kun en ole kiireiden takia koko viikonloppuna lukea juttuja, niin oli tosi paljon surullisia tarinoita. Ikävää.
Mulla siis eilen ja tänään ollut hurjan hyvä olo verrattuna koko alkuraskauden aikaan. Jospa tää nyt alkais helpottaa... ei haittais yhtään. Huomenna on viimenen tentti ja sitten vielä muutama päivä töitä ja sitten joululomaa viettämään. Ihanaa.
turvoke on edelleen hurjaa ja näin iltaisin tuntuu, että jopa omat verkkarit puristaa ja pitää nukkua miehen bokserit jalassa, kun ei oo tarpeeks mukavia pikkuhousujakaan. Noh, jostain luin, että jollain oli turvotus vaihtunut sitten suoraan vauvamahaksi ja luulen että mulla saattaa käydä niin. Tosiaan vanhat farkut on jo liian tukalat, vaikka en vaa' an mukaan oo lihonnut vielä kiloakaan.
Meillä on nyt pato murtunut ton kertomisen suhteen ja kaikki melkeen tietää jo. ne ketkä ei tiedä niin kerrotaa aina sitä mukaa kun sopiva tilaisuus tulee. Ei voi mitään, jos tässä huonosti käy niin onpahan lohduttajia.
Huomenna alkaa jouluviikko! Manteli 11+1
Otan osaa Saara ja Emilia suureen suruun =(
Todellakin tiedän, mitä se on... meillä kans meni kesken... perjantaina todettiin, ettei masussa ole enään elämää ja huomenna olis ollu aika tyhjennykseen, mutta eilen aloin vuotamaan tosi pahasti ja jouduin sitten ambulanssikyydillä Hyvinkäälle. Yöllä sitten neljän aikaan tehtiin kaavinta ja vieläkin on hiukka heikko olo... eli ei tullu meillekkään heinävauvaa....
Kovasti tsemppejä ja hyviä vointeja ja ehdottomasti nippu tarrasukkia kaikille heiniksen odottajille!
Tinka rv 0
Saara, memmuli ja tinka: iso rutistus ja osanotto:(
Miten nyt taas näin kauheesti tapahtuu tälläisiä asioita...tulee ihan epätodellinen olo..että voiko tässä nauttia nyt omasta raskaudesta ja tavallaan syyllinenkin olo, kun muille tapahtuu tuollaista...
Minä en nostata odotuksia kyllä vielä liian korkealle, sillä np-ultraan ei ole kutsua saapunut eli menee varmasti joulun yli...sinne asti on siis jännitettävä...
Viikonloppu meni joulukonsertissa ja siivotessa; esikoinen oli tän päivän mummulassa, joten kerrankin sai jynssättyä kaikki ' unohtuneet' kolot ja kaapit oikein kunnolla.
Olo on kummallisen normaali...vähän pelottavan normaali...missä kaikki raskausoireet...?
Uuteen viikkoon silti taas mentävä...
Joulunodotusta!
Sitruska rv 11+1
Nyt minäkin nämä pinot löysin ja yritän tänne nyt sitten kirjoitella juttua, vaikka olenkin siinä äärimmäisen laiska...
Ihan ensiksi, syvät osaanottoni menetyksen kokeneille. Voimia. :(
Itse olen raskausviikolla 11+3, aatonaattona tulee 12viikkoa täyteen. Laskettu aika on 6.7. Meillä on ennästään 07/04 syntynyt poika.. Et en ole ehtinyt tätä raskautta tuumia ihan samalla tavalla kuin silloin kun esikoista oottelin, koska päivät tuntuu vaan holahtavan jonnekin..
Pahoinvointia ei mulla ollut kuin viikon verran ja viimeviikolla sydänäänetkin jyskäili, ihan pienet ja hennot, mutta äänet kuiteskin. Meillä ei olen täällä päin kuin yksi ultra (rv 16-18) et siihen asti pitää malttaa että nuppusen nään. :) Iloista joulunodotusta kaikille!
Tuli paha mieli kun itse innoissaan kertoo jutuistaan ja toisilla on käynyt niin kurjasti. Niin jännityksissä ekasta kirjoituksesta tänne ettei huomannut osaa ottaa.. siis, syvä osanottoni kaikille joilla surullinen viikonloppu!!!! Vaikka itellä nyt rv12 ei tässä vielä ihan " kuivilla vesillä" olla.
Toivon jaksamista teille, ja rauhaisaa joulua.
ensiksi suuret pahoitteluni keskenmenojen kokeneille! ei voi kuvitella teidän oloa,mut voimia!!!!
itsellä masu on kans pullahtanut enempi esille kuin ekassa raskaudessa.sukkahousut ahistaa ja puristaa ja verkkareissa olisi mukavinta kulkea.kävinkin jo huutonetissä kattelee mamma vaatteita joten sieltä taidan muutamat vaatteet hankkia.minä kun en kauheesti pojan kaa missään erikoisissa paikoissa liiku niin en viiti liikaa uusia vaatteita hankkia.äkkiä tää 9kk menee!!!
kamala kuvotus olo vain jatkuu.toivon tän jo loppuvan pian. onneksi oksentaa ei oo tarvinnu. ruokaa syön kuin hevonen,mieskin jo huomautti tuossa et kamalaa kuinka usein sä syöt!
huomenna eka neuvola.jänskättää... katoin vanhasta neuvola kortista et sillon kun odotin esikoista niin viikoilla 9+4 ei oltu kuultu sydänääniä joten ei kait niitä huomenna sit kuule!
katjuska rv 9+1