Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~~~Heinisten Viikonloppuläjä~~~

17.12.2005 |

Hah..ehdimpäs ensin!!! :D

Pakko oli tulla kirjoittamaan, kun 12 viikkoa tuli täyteen :D Nyt on sitten eräänlainen riskiaika ylitetty :) ja siirrytty ah niin ihanalle toisella kolmannekselle :D

Tulin juuri ystäväni syntymäpäiviltä ja pelästyin itsekin kun puin päälleni mamma-juhlahousut ja tyköistuvan paidan... MAHA on todellakin pullahtanut esiin niin että tyhmempikin huomaa että mahassa kasvatetaan jotakin muutakin kun läskiä. Maha lähtee suoraan tuosta tissien alta ja pyöristyy nätisti alas asti. Paikalla sattui olemaan yksi kätilöihminen joka kuullessaan viikot sanoi että kaksoset tuossa mahassa taitaa olla. Nyt alkoi oikeasti jännittää tiistainen ultra. Taitaa kyllä tosin olla aika ihme jos sieltä kaksi tyyppiä olisi kun olen jo kaksi kertaa ultrassa käynyt (viikolla 5+5 ja 7+6)...

Ninni rv 12+0 ja pömppis.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään olisi ohjelmassa kaupoille lähtö kohtapuoliin ja illemmalla pitäisi mennä miehen siskon luo perinteiselle sukukokoontumiselle syömään. Ollaan aina viikkoa ennen joulua kokoonnuttu sinne syömään ja pitkämatkalaiset voivat vaihtaa pakettinsa jo nyt valmiiksi.

Huomenna ajattelin leipoa karjalanpiirakoita. Pitääkin muistaa keittää illalla jo riisipuurot valmiiksi. Ensi viikolle olisi vielä leipomis ja siivoushommia ja aatonaattona viimeiset ostokset ja salaattien teot yms. Pääsee sitten jouluaattona vaan nauttimaan kun kaikki on jo valmista. Kyllä tuo aika tosiaan menee nopsaan... Ajatella, että viikon päästä on jo jouluaatto ja joulun jälkeen alkaa olemaankin jo paremmilla viikoilla. Kivaa!

Täällä kuvotus ei vielä näytä heikkenemisen merkkejä. Eilen tuli makoiltua melkein koko päivä ja siitä huolimatta ällötystä piisasi läpi koko päivän. Painoa on taas tullut puolisen kiloa lisää johtuen jatkuvasta syömisestä. Joulun jälkeisiä kiloja ei kehtaa edes ajatella.

Nyt kuitenkin laittautumaan, että pääsee ihmisten ilmoille;)

Jaja ja pikkarainen rv 9+5

Vierailija
2/26 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole varmaan viikkoon kirjoitellut, mut eilen kerrottiin teini-ikäisille lapsillemme ja 2 nuoremmalle et saadaan vauva ens kesänä.

Teinit oli ihan et " Ei, me ei kestetä!" Ja sanoinkin heille, et miettikää nyt tarkkaan mitä sanotte, mulle voi tulla paha mieli. No sit ne vähän rauhoittuivat...

Ja aamulla kerroin äidilleni ja miehen siskolle kun soitti ja kysyi mitä aion hommailla ensi kesänä kun koulu loppuu.

Eli nyt tämä pääsi irti ja kohta tietää kaikki!

Mutta kun ei voi oikein enää salatakaan, maha on turvonnut todella paljon ja olen jo hieman huolissani, onko tämä normaaliakaan tälläinen turvotus.

Luulin jo, että pahoinvointi on hellittänyt, mutta ei...se palasi entistä voimakkaampana viikko sitten, aamusta iltaan on jatkuva kuvotus, illalla pahin! Siis kaikki yököttää, ja yks milloin alkaa todella oksettaa, on aamulla Uusi KISS- radiokanavan juontajien äänet! En kertakaikkiaan voi sietää, ja joskus jokin värikin alkaa yököttää!

Olen luullut pahoinvoinnin liittyvän ruoka-aineisiin, mut mulla näköjään nekään eivät riitä...

Yks päivä leikkasin suurta raskausajan herkkua, kylmää lenkkiä. Sit irrotin siitä sitä käärettä lenkin ympäriltä, eikä millään meinannut irrota, aloin yökkimään ja just kerkesin vessaan. Enkä tiedä mikä siinä niin alkoi inhottaa, se tiukka kääre vai makkara, mut nyt en pysty sitä enää syömään, onneksi!

Ensi torstaina on ultra, tosi ihanaa ja sit pääseekin viettämään joululomaa, toivottavasti kaikki on hyvin!

Ras-mam rv 8+2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin olisi ollut kaupoille lähtö, ja oltiin jo pakattu lapset autoon, kun auto päätti tehdä oharit ja jättää ovet auki... ei siis mennyt ovet kiinni!!! Hitto, pääsi kyllä jokunen kirosana.. Auto kun on vasta puoli vuotta vanha... No joka tapauksessa mentiin takasin sisälle ja mies lähti meiän pikkuautolla yksin ostoksille!

Eipä tuo nyt muuten haittaa, mutta anopille on vielä lahja hankkimatta, ja sinne lähdemme jo tiistaina käymään.. no ei hätää..

Onnea Ninni, kun olet saavuttanut maagiset 12 viikkoa!!! Itse olen viikon perässä, eilen tuli 11 viikkoa täyteen! Kyllä nyt on ihana olo, kun viikkoja rupee oleen, turvotus ja pahoinvointi on hellittänyt ja tilalle tullut ihana vatsakumpu!! Jopa makea on ruvennut huolestuttavasti maistumaan..

Hauskaa viikonloppua kaikille!!

maryanne 11+1

Vierailija
4/26 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vähän ulkoilua, muuten vaan oloa ja eloa. Olo on parempi, tosin aika harva ruoka maistuu. Pitäisiköhän tänään syödä kiinalaista chilillä? Hyviä vointeja kaikille.

Vierailija
5/26 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut taas ja tulee vielä olemaan kiireistä. Onneksi ei kuitenkaan tartte joululahjaostoksille lähteä :)

Viime yönä tuli kamala yskänpuuska ja pakkohan sitä sitten oli mennä vessaan kiireellä :( Muuten tämä olo ehkä alkaa jo hiukka helpottamaan. Maanantaina tulee täyteen sitten 11 vko, jee, ja tapaninpäivänä 12 :D

Tälle päivällä kyllä piisaa ohjelmaa ihan tarpeeksi..Täällä on aivan ihana ilma! Aurinko yrittää paistaa jostain tuolta pilviharson takaa, pakkasta on joku -10 tai ehkä vähän reilu ja hiljalleen satelee pakkaslunta isoilla hiutaleilla! Nyt vain ulos :) Ensimmäiseksi menen laittamaan eläinten alle isot kasat olkia ja sitten haen puita tupaan. Tuvassa ei ole kuin 16 lämmintä, kun illalla ei kerinnyt paljoa lämmittämään.. Maitokauppaankin pitäisi tässä vielä ehtiä ja sitten illalla onkin taas tenttiin lukua tiedossa. Joulukoristeetkin voisi käydä näin valoisalla etsimästä tuolta kylmillään olevasta vintistä, kun ei sinne tule valojakaan. Saisi sitten viikolla iltaisin jo hiukan koristella tupaa :)

Nyt lähden hommiin, ettei päivä lopu kesken ;)

~suviande ja öttiäinen 10+6 (tai miten ne nyt sitten taas menee)~

Vierailija
6/26 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli tänään täyteen rv 12, mutta jotenkin en uskalla vieläkään ajatella, että " riskiaika" olisi ohi. Jospa odottelisi sinne np-ultraan, kunnes uskaltaisi tuulettaa.

Ennen raskautta painoin 69 (pituutta 170) ja nyt 75,5!!!!! Rintojen alle näyttää tulleen läskiä... vai olisiko turvotusta?!!? Joinakin aamuna sormet ovat sen verran paksut, ettei sormukset meinaa irrota. Parit farkut tuntuvat älyttömän pahoilta jalassa. Ne ovat tuollaiset lantiomalliset ja painavat juuri kaikkein ikävimmästä kohdasta. Mutta ei mulla kyllä vatsa ole niin kasvanut, että sitä kukaan vielä huomaisi. höh.... =D

Vierailija
7/26 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin surullisia uutisia täältä. Kävin siis eilen yksityisellä ultrassa vuodon takia ja siellä näkyi vaan sikiöpussi, ei sikiötä. Sain sitten lähetteen Hyvinkään sairaalaan ja siellä tehtiin lääkinnällinen kohdun tyhjennys. Nyyh...olin eilen aika hajalla ja edelleen tosi epätodellinen olo. Täytyy vaan yrittää jaksella ja katsoa mahdollisimman pian tulevaisuuteen. No, onneksi meillä on jo ihana tyttö ja eihän sitä tiedä mitä vielä tapahtuu. Hyvää joulua kuitenkin teille lopuille ja turvallista odotusta.

Saara

Vierailija
8/26 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua vaan väsyttää ja väsyttää...En oikein muuta tee kuin syön ja nukun. tuntuu, että pikkunen masussa vie kaikki voimat, mutta ei haittaa, kun tietää minkä takia on voimaton olo...!!

Ostin tuossa 9kuukautta lehden ja siellä oli sinä&vauva viikko viikolta -juttu. Jäin miettimään, että kun mulla on nyt menossa 8+2, niin lueskelenko viikko 9 juttuja...?

Mitä muuten eka neuvolakäynnillä tehdään? Ultrataanko? Vai onko seuraava ultra sitten se nt-ultra?

Kerrottiin muuten viime viikolla ensimmäisestä lapsenlapsesta...Reaktiot oli kyllä enemmän kuin onnelliset!

-vaakku- rv 8+2

Vierailija
9/26 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kamalaa! Miten niin monella meistä voi mennä kesken ja vielä sullakin :( Voi hitto.

Mähän olin alussa shokissa raskaudesta miehen negatiivisen suhtautumisen takia. Mies ei nytkään oikein puhu aiheesta, mutta käytiin just allekirjoittamassa ISO ISO laina ja uuteen taloomme muutetaan tammikuussa, joten muuten menee tosi hyvin. Varmaan tuo alkaa tottua ajatukseen toisesta. Itse olen jo ihan innoissani, enkä kestäis, jos menettäisin tämän. Ultra oli taas niin mieletöntä nähtävää...

Paljon voimia Saaralle ja muillekin keskeytyneille heiniksille! Iso rutistus!

Liinaharja 12+2

Vierailija
10/26 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja alavatsalla vain pikkuruinen kohouma. Olen pitänyt jo kauan Lindexin mammafarkkuja, jotka on lantiofarkut ilman mahapusseja. Ne on ihan huiput ja peffakin näyttää hyvältä (toisin kuin 99,9 prosentissa muista äitiyshousuista). Kävin kans kokoilemassa ihania sammareita Henkkamaukalla, mutta ne ei oikein istunut, vaikka kuinka kääri maharesoria vyötärölle. Sellaiset ostan jossain vaiheessa silti, lahkeista oli ihanat.

Nyt olen käyttänyt myös yksiä isompia farkkuja ja kangashousuja. Omat muut tavalliset housut puristaa inhottavasti ja osa ei mene kiinni.

Vierailija
11/26 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

klisee kyllä, mutta tiedän, miltä sinusta tuntuu. Itse koin samanlaiset tunteet viime tammikuussa. Jouluna teimme positiivisen rt:n ja sitten viikolla 7 alkoi tiputteluvuoto, jota ultrattiin, mutta lääkärit sanoivat, että ei huolta, on normaalia. Vuotelu vaan jatkui ja minä oli huolesta sairas. Ultrassa näkyi sikiöpussi, mutta ei sikiötä. Viikolla 9 olin laukannut ultrassa ja lääkärit sanoivat, että odotellaan, mutta järki sanoi, että ei siellä voi olla elävää sikiötä, kun kuitenkin testinkin mukaan sydänäänet olisi pitänyt kuulua. Tuulimunahan se sitten olikin ja vaikka sen osasi aavistaa, niin silti maailma hajosi silloin. Pidimmekin vauvelin yrittämisessä vähän taukoa kesän yli ja nyt toivo jälleen korkealla. Elä sinäkään menetä uskoasi, kyllä se vielä onnistuu!

Tänään oli viimein huippupäivä. Ei väsytä eikä tee pahaa! (Olisiko syynä alkanut joululoma....). Kaivoin suksetkin esille ja kävin heittämässä 7 km:n pituisen lenkin. Ihana olo nyt, tuulettunut ja raikas.

Hauskaa viikonloppua!

Vierailija
12/26 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, Saara, pahoitteluni ja iso hali!

En ole vielä jaksanut lukea yhtään tentteihin, mutta muuten taisin saada päivän pulkkaan niinkuin pitikin :) Käytiin tuossa suihkussa ja leikkasin tytön hiukset sen jälkeen. Nyt ne on vähän paremmat kuin ennen :)

Liinaharja: Kyllä se siitä se sun mieskin alkaa odottelemaan vauvelia :) Onhan siinä muutossakin jo paljon miettimistä.. Meillä kans mies on nyt alkanut kyselemään ja miettimään vauvaa. Eilen se mietti jo nimiäkin..

Mua väsyttää ihan kamalasti vaikka nousin aamulla sängystä vasta yhdeltätoista. Tyttö oli mummolassa (eli naapurissa) yökylässä, kun sen piti väenvängällä sinne päästä..

Tiistaina olisi sitten eka lääkärineuvola illalla, voi kun muistaisi mennä..Jospa siellä sitten kuulisi ne pienet viuh-äänet :) Tai vaikka näkisi kaverin ultralla..

Vierailija
13/26 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh taas yksi päivä pulkassa... tuli sitten oltua koko päivän jaloillaan ja nyt nipistelee mahassa. Kävin jouluostoksilla, mutta en löytänyt joululahjoja kuin itselleni. Noh kaupasta tarttui mukaan trikoohousut ja pari trikoopaitaa ja yhtä kuppia suuremmat rintsikat (montakohan kertaa sitä pitää vielä vuoden sisällä siirtyä isompiin?).

Kaikeksi kauhukseni huomasin että olen harpannut koosta 32-34 kokoon 40-42!! :O.. paidoissa ei enää pituus riitä mahan kohdalta ja jos tarpeeksi ison vyötärön haluaa housuissa niin pitää ottaa M kokoa xs:n sijasta. Kiloja on tullut lisää 3 tai 4 kg.

Olen päättänyt aloittaa säännöllisen uimisen raskauden aikana, kun en voi enää ratsastaa (jotta kilot pysyisivät kurissa ja kunto yllä). Naapurini lupautui lähtemään iltalenkeille... ja tosissaan se mamma-joogakin alkaa tammikuussa. Haastampa samalla kaikki heinikset liikkumaan!

Sellasta tälläkertaa ;)

Ninni rv 12+0

Vierailija
14/26 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpa kovasti hypännyt noissa vaatekoissa :)

Olikos se sulla, kun joku tuttu kätilö sanoi tulevan kaksoset, mutta aikaisissa ultrissa ei ollut näkynyt?!

Mä en ole joutunut vielä ostamaan suurempia vaatteita ja mikäli menee samoin kuin esikoista odottaessani, niin ei tartte koko aikana :) Paitsi noita rintsikoita. Nytkin tuntuu, että ainakin yhden kuppikoon saisivat olla suuremmat. Itse en haluaisi, mutta taitaa tuo mies ainakin tykätä ;)

Vierailija
15/26 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää, että olikin tuulimuna, en nyt muista nimeäsi, mutta... iso hali!

Itse koin tuulimunaraskauden v. 2002 ja voin ottaa osaa tunteisiisi. :`)

En oo tänne paljoo kirjotellu, mutta oon käyny melkein päivittäin pari viikkoo lukemassa meidän heinäkuisten kuulumisia. =)

Flunssan kourissa oon nyt jo viidettä päivää ja niin totaalisen heikoks on olo vetäny. Alko 38 asteen kuumeella ja kurkkukivulla. Yötä päivää niistän ku hullu keltasta limaa ja meinaan tukehtua. Nukkumisesta ei meinaa tulla mitään, ku nenä on samalla tukossa ja vuotaa. Pääkin oli armottoman kipee tänään koko päivän. Aattelin, että tuleeko musta kalua enää ikinä. Pikkasen alkaa jo ottaa pattiin koko sairaus, onneks mies on ollu tän viikon saikulla olkapäästään, niin on ollu lasten kanssa, kun oon maannu/nukkunu/voivotellu kaiken aikaa. Jos tää ei maanantaiks oo jo veks, niin meen vaatiin semmosen kuurin, että on minuutissa ohi! Aaargh! Kiitti, että sain purkaa....

Ei muuta, mutta alkaa toi joulu pukkaan päälle ja paljon olis vielä tekemättä. Mies on töissä viikolla ja lauantaina on jo aatto!!

Kauhee ressisepustus. Pikkasen on pikkusestakin huoli, miten jakselee, kun äiti on näin kipee. Toivottavasti hyvin. Torstaina on np-ultra ja näkee mitä kuuluu toiselle. Turvotusta en haluais edes tietää, sillä se ei muuta mitään ja tulos on kuitenkin epätarkka ja epävarma. Puhtaasti näkemisen ilosta menen.

Jaksamisia meille kaikille! =D

Cath ja toukka 10+5 (kö?)

Vierailija
16/26 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suviande: Joo mulle se kätilö veikkaili kaksosia mahan koon perusteella. (ei se kyllä kokeillut kohdun kokoa, mutta olen muuten tällainen pieni ja hoikka ihminen, jolla vielä kesällä löytyi six pack mahan kohdalta). Nyt sitten oottelen jännitykselllä tiistaista ultraa.

..mutta nyt joulusiivouta tekemään (eilen vietimme vapaapäivän kaikista askareista ja käytiin ulkonakin syömässä, joten eiköhän viikkolepo ole suoritettu).

Ninni rv 12+1

Vierailija
17/26 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä harmaan näköistä, mahtaa kohta sataa lunta..Pakkasta ainakin on ollut ja taitaa olla vieläkin reippaat -10. Tyttö on lähdössä naapuriin hetkeksi leikkimään ja minä aion paneutua noihin tentteihin :( Miksi koeviikon pitää olla jouluviikolla, niinkuin ihmisillä ei olisi muutakin tekemistä?! Ottaa vaan päähän :( No, sitten onkin reilun 3 vk:n loma, ihanaa!

Nukuin viime yön todella huonosti sohvalla, kun tytön piti päästä väen vängällä siihen mun kanssa nukkumaan. Tosin hän nukkui lattialla patjalla..Kissa makas koko yön jalkopäässä ja muutenkin koko yön tuntui että maha on edessä. Vaikka eihän tuota muuten huomaa juurikaan nukkuessa. Itse nukun vielä mahallani tai sillai että toinen jalka on koukussa.

Nyt pitäisi lähteä laittamaan pyykin narulle ja uudet koneeseen. Se on näiden viikonloppujen pakolliset hommat, kun viikolla ei kerkeä pyörittämään. Me kun saatiin viime jouluna " joulupukilta" lahjaksi uusi pyykinpesukone ja siinä on 40:n vaatteille sellainen energian säästöpesu, muttei tavallista. Ja se pesu kestää 3 tuntia! Muuten tosi hyvä pesukone, kun on monia pesuvaihtoehtoja :)

Mutta nyt hommiin :)

Vierailija
18/26 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa kaikille hainämammoille! Vihdoin uskaltauduin rekisteröityä. Olen jo pari kertaa täällä käväissyt lueskelemassa..Minulla LA 2.7 näillänäkymin, tiistaina ultra ja reilun viikon päästä se niskapoimu-ultra joten se LA voi varmasti vielä muuttua. Kiva tulla porukkaan kun vauvajutut tähän mennessä rajoittuneet minun ja mieheni välille, kenellekkään ei olla vielä kerrottu..Tuossa luin kun joku kirjotteli mahdollisten kaksosten odottamisesta, itselläni vatsa jo kanssa aika iso, ei millään saa peittoon. Joten jännittää tuo tiistainen ultra!!

Pahoinvointikin jo helppaa, ei missään vaiheessa paha ole ollutkaan..

Tosiaan ma rv 12 täyteen, joten eikö ne sydänäänet jo pitäisi kuulua?

Mukavaa sunnuntai-iltaa kaikille!

Vierailija
19/26 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi!

Päätin sitten alkaa kirjoittamaan viimeiset kuulumiset..

Viikolla aloin ihmettelemään sitä vuodon kasvamista..Noh perjantaina se sitten muuttui punaiseksi vereksi ja vuoto vaan lisääntyi. Koko ilta meni huolehtien ja itkien asiaa ja aamulla vuoto vaan edelleenkin lisääntyi. Kipuja ei ollut mut soitin terveyskeskukseen.Käskivät tulla näytille.

Siellä sitten lääkäri teki sisätutkimuksen ja ultrasi huonolla ultralla ja epäilyni vahvistui. Kivutkin alkoivat siellä ja kovenivat.Raskaus meni kesken ja ultran jälkeen vessassa käydessä taisikin pieni sikiö tipahtaa pönttöön. Lääkäri sanoi että tuulimunaraskaus se ei ollut hänen mielestään, kohtukin oli niin suurentunut hyvin viikkoihin nähden ja se sikiö oli mun mielestä sellainen suuren mansikan kokonen. Itkien sitten lähdin sairaalaan kun sain sinne lähetteen.

Sairaalassa jouduin odottamaan aika kauan ja kivut vaan kasvoi. Ensin yksi lääkäri ultrasi ja sanoi että suurin osa on jo tullut pois ja sitten vielä gynegologi ultrasi ja totesi saman. Jouduin jäämään osastolle, koska halusivat seurata tuleeko loputkin aamuun mennessä ulos vai pitääkö tehdä kaavinta. Mut vietiin synnyttäneiden ja naistentautien osastolle..vauvojen ja äitien näkeminen/kuuleminen ei kyllä ihmetyksekseni tehnyt pahaa. jotenkin ehdin siinä päivän mittaan itkeä ja käsitellä asiaa niin paljon. Oli toisaalta niin helpottunut olo kun oli saanut vihdoin tietää mistä kaikki vuotaminen johtui ja mitä tulee tapahtumaan!

Illalla sitten ennen yhdeksää tuli loputkin hyytymät pois ja vuoto väheni huomattavasti. Tuli kyllä elävästi mieleen esikoisen synnytys ja ne jälkisupistukset mutta onneksi särkylääke auttoi. Tänä aamuna lääkäri ultrasi taas ja sanoi että kaikki on poistunut itsekseen eikä tartte kaavintaa tehdä. Pääsin kotiin tuossa puolen päivän maissa. Käski tehdä 3-4 viikon päästä testi että näkyykö vielä positiivinen testi vai pitääkö sit mennä vielä tarkastukseen ja mahd kaavintaan. Jos testi näyttää negaa ja vuotoja ei enää ole niin odottelen sit seuraavat menkat ja saan sen jälkeen taas hyvillä mielin raskautua.

Mutta tämmöistä..Surullistahan tämä on mutta eihän sille voinut mitään. Olen jutellut paljon parhaan ystäväni kanssa puhelimessa ku hänelläkin melko vasta km. Miehen kanssa päätettiin et sitten kun seuraavat menkat on tullut niin uusi vauva on tervetullut sitten omalla ajallaan. Emme ota siitä turhaa stressiä, jatkamme elämää päivä eteenpäin. Onneksi on tuo ihana poju päiviä piristämässä. Ilman häntä saattaisin vaan maata sängyssä ja vollottaa koko ajan..mut tahdon uskoa että kyllä se uusi nyytti meille vielä suodaan.. :D

Nyt lähden tuonne pojun viekkuun, isi on oikeen passannut mua tänään..tehnyt ruokaa, hoitanut pojan ja tuonut kahvit sänkyyn. Otan tässä pari päivää huilintaa kotihommista ;)

Emilia rv0

Hyvää loppuraskautta teille kaikille!

Vierailija
20/26 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

*ISO HALI*