Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tamponiongelmia!!

Vierailija
16.12.2005 |

Olen käyttänyt vasta noin vuoden tamponia ja käyttö on mennyt ihan ok. En tiedä mikä nyt on, kun laitan tamponin sisälleni niin se menee vähän mutkalle eikä mene luontevasti emäättimeen. Olenko muka unohtanut tamponin käytön ja työnnän sitä väärään suuntaan??

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai ehkä peräsuolessa kamaa ;)

Vierailija
2/8 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile päälläsi seisten työntää se tambuuni rasiaan. Ja voitele hyvin Miramella!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

niiden laitto on yksinkertaista.

jos emätin liian " kuiva" kun asetat tampoonia se ei luista paikoilleen niin hyvin.

Vierailija
4/8 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman asetinta levia. Mietin myös tuota, että jospa olisi vanha vielä sisällä. Minulle kävi kerran niin, mutta sen huomasi kyllä hajusta. Se oli kammottava! En kyllä usko, että olisin unohtanut... En ole ainakaan sormella mitään löytänyt...

Vierailija
5/8 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdynnässä minä/mies ei olla mitään huomannut.

Vierailija
6/8 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ilman asetinta levia. Mietin myös tuota, että jospa olisi vanha vielä sisällä. Minulle kävi kerran niin, mutta sen huomasi kyllä hajusta. Se oli kammottava! En kyllä usko, että olisin unohtanut... En ole ainakaan sormella mitään löytänyt...

Vierailija
7/8 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokeile noita asettimella olevia, niillä menee helpommin " kuivaankin" paikkaan :)

t: asettimesta aiemmin kertonut

Vierailija
8/8 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

vinkistä! :) Välillä kyllä huomaan, että työnnän hieman väärään suuntaan. Ehkä olen jotenkin unohtanut tekniikan.