Tamponiongelmia!!
Olen käyttänyt vasta noin vuoden tamponia ja käyttö on mennyt ihan ok. En tiedä mikä nyt on, kun laitan tamponin sisälleni niin se menee vähän mutkalle eikä mene luontevasti emäättimeen. Olenko muka unohtanut tamponin käytön ja työnnän sitä väärään suuntaan??
Kommentit (8)
Kokeile päälläsi seisten työntää se tambuuni rasiaan. Ja voitele hyvin Miramella!
niiden laitto on yksinkertaista.
jos emätin liian " kuiva" kun asetat tampoonia se ei luista paikoilleen niin hyvin.
ilman asetinta levia. Mietin myös tuota, että jospa olisi vanha vielä sisällä. Minulle kävi kerran niin, mutta sen huomasi kyllä hajusta. Se oli kammottava! En kyllä usko, että olisin unohtanut... En ole ainakaan sormella mitään löytänyt...
yhdynnässä minä/mies ei olla mitään huomannut.
Vierailija:
ilman asetinta levia. Mietin myös tuota, että jospa olisi vanha vielä sisällä. Minulle kävi kerran niin, mutta sen huomasi kyllä hajusta. Se oli kammottava! En kyllä usko, että olisin unohtanut... En ole ainakaan sormella mitään löytänyt...
kokeile noita asettimella olevia, niillä menee helpommin " kuivaankin" paikkaan :)
t: asettimesta aiemmin kertonut
vinkistä! :) Välillä kyllä huomaan, että työnnän hieman väärään suuntaan. Ehkä olen jotenkin unohtanut tekniikan.
tai ehkä peräsuolessa kamaa ;)