Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaapa sellaisia jouluruokia, jotka eivät teidän mielestänne

Vierailija
16.12.2005 |

kuulu joulupöytään... tai ei ainakaan teillä kuulu?

Itse olen huomannut näitä keskusteluja tässä seuranneena, että ainakin mulle outoja nimenomaan joulupöydässä on:

Makaronilaatikko ja karjalanpiirakat.

Kertokaapa mielipiteitä... niin ja tietystihän tähänkin vaikuttaa missäpäin asuu jne.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis vääntäkää nyt joku ihan rautalangasta miten se eroaa tavallisesta ja mitä siihen tulee.

Täällä Pohojanmaalla en ole moiseen törmänny, ja haluaisin kokeilla tehdä joulupöytään... sais vähän vaihtelua.

Jos joku ystävällinen kertois, kiitos =)

Vierailija
22/27 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keitä (pussin ohjeen mukaan) sellainen omistamaasi vuokaan sopiva määrä penne-pastaa. Munamaitoon 5 dl maitoa, 2 munaa, vajaa tl suolaa ja 4 reilua rkl sokeria.

Sekoita munamaito ainekset keskenään. Voitele vuoka ja laita keitetyt makaroonit sinne ja päälle munamaito. Pinnalle vähän korppujauhoja. Paista 200 C n. 40 min.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä sillit, rosollissakaan ei ole kuin omenaa, punajuurta ja maustekurkkua.

Vierailija
24/27 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta miehen mielestä sitä pitää olla. Mun mielestä outoa. Niillä puolestaan ei ole ollut kai maksalaatikkoa, mitä meillä taas äiti tekee itse. Sitten miehellä pitää olla myös mansikkasoppaa riisipuuron kanssa... Tämä aiheutti mulle hiukan hämmästystä aikoinaan - on kuulemma jouluisen punaista!

Muita edelleen outoja jouluruokia on jo mainitut makaroonilaatikko ja täytekakku.

Vierailija
25/27 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taijampa tänä jouluna kokeilla tätä ohjetta.

-27-

Vierailija
26/27 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies söisi, mutta en voi sietää maksa- ja lanttulaatikon hajua. Pilaa joulun. Mulla on kultainen mies, kun taipuu asialle. Syö sitten työpaikalla laatikkojouluruuan. Näin ne perinteet alkaa muuttua.

Vierailija
27/27 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä myöskään kossupullo!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi