Auttakaa auttakaa! Mitä ootte tästä mieltä?
Heips jälleen ja kiitos kaikille, jotka ovat noihin mun aikaisempiin pulmiin vastanneet. :)
Eli menkkojen piti alkaa viime pe 9.12, mutta olivatki 4 päivää myöhässä mikä on tosi epänormaalia, kierto tasan 29 päivää joka kerta. Menkat tai mitkä nämä nyt ovatkaan alkoivat tiistaina, mutta vuotoa kesti tasan yhen päivän, jonka jälkeen on tullut tällasta rusehtavaa töhnää ja loppumisen merkit alko eilen. Normaalisti menkat kestää 6 päivää ja ovat verrattavissa alussa Niagaran putouksiin. No tänään tästä kaikesta sisuuntuneena päätin testata (testasin ekan kerran sunnuntaina, negaa näytti) ja tänään siihen testiin piirtyi sellainen todella todella hailakka viiva (testasin exact surestepillä) tulosikkunaan. Saattaa jopa vähän punertaa, se on sen verran ohut ja pikkunen, etten varmaksi mene sanomaan. Joten onko tämä nyt sellainen haamu vai mitä tarkoittaa? HELP!!
Kommentit (10)
..Ja saa nähä miten tässä käy... :) Lapsi ois kyllä ihan tosi suuri elämän muutos tällasen opiskelijapariskunnan eloon, tosi ollaan kummatki pikkuhiljaa valmistumassa. Pitää oottaa pari päivää ja testata sit vielä kerta. Tulis nyt sit joko tai vastaus, eikä mitään tollasia välimuotoja!!! :D Mä kun oon aina luullut, et tää koko vauvahomma tekovaiheesta synnytykseen on aika yksoikosta, mutta totuus alkaa valkenemaan pikkuhiljaa... :)
Oottelen nyt vielä kuitenki pari päivää ja testaan uudestaan... lampsin sit tuloksesta riippuen! ;) Ilmottelen miten käy! :)
Juu, tosiaan luulen parin päivän päästä sinun saavan toisenkin viivan! Mullakin oli raskauden alussa veristä vuotoa (tosin olin silloin jo plussannut) Nyt tyttö 10 kk.
Paljon plussa onnea!!!!!!!!Perästä tullaan :-) Ja kerrothan kuinka kävi.
Pikkuesteri
Ystäväni joutui menemään kuudennella (6.) kuulla lääkäriin toteemaan, että on raskaana,
kun kaikki testit näytti negaa. e-pillerit oli käytössä ihan ohjeen mukaan. Hän on vielä sen rakenteinen, että maha pysyy jossain piilossa pitkään ja kukaan ulkopuolinen ei huomannut raskautta. Nyt toisestakaan lapsesta ei ole ollut raskausoireita, kuten ei ekastakaan.
Jooh...malttais nyt oottaa vielä vaan vähän aikaa ennen testausta. Mun mies on ollu yllättävän rauhallinen...tosiaan ei ollut suunnitelmissa lasta vielä muutamaan vuoteen. :) Eihän sitä tiedä nytkään onko tuolla masussa mitään. Ilmotan sit ku testaan taas..varmaan maanantaina tai tiistaina. :)
Sehän voi olla sitä kuuluisaa kiinnitymisvuotoa, eli kun alkio kiinnittyy kohdunlimakalvoon, odota pari päivää ja testaa uudelleen :)
Testi näyttää plussaa kunnolla vasta, kun istukka alkaa tuottamaan hormoonia, voi kestää jokusen päivän.
+++++++++++ onnea sinulle :D