Voiko mies mielestäsi käyttää napapaitaa/vähän " liian lyhyttä" paitaa?
Kommentit (142)
Varmaan voi, mutta kyllähän se typerältä näyttää.
Ehkä kannattaa itsensä nolata jollain muulla keinolla.
Hyvä että ap sai vastauksen, vaikkakin 13 vuotta myöhässä.
Joidenkin miesten pitäisi pukeutua huvilatelttaan, ettei napa paljastuisi.
Voi, jos vartalo ja erityisesti napa (siis sen ulkonäkö) sen sallii. Jotkut naiset jopa pitävät sellaisista miehistä!
Pitkäselkäisen on vaikeaa löytää riittävän pitkää ja muutenkin sopivaa paitaa.
Totta kai voi, jos mies itse sellaisesta tykkää. Vähän homoltahan se voi kyllä muiden silmiin näyttää. Tyylin voi viimeistellä laittamalla kaulaan ketjun, jossa roikkuu sormus.
Kiinnostaisi tietää, käyttikö ap koskaan sitä napapaitaa?
Yllättävän moni mies käyttää lyhyttä paitaa, ja sitten nenän edessä venyttelee sopivasti niin että napa paljastuu.
Naisena olen ilmeisesti ollut täysin tietämätön siitä, että se on osa soidinmenoja, ja tajusin vasta nyt sen toistuneen jo kauan.
Saa pitää, kunhan on housut jalassa, ettei kulkuset ole näkyvillä. Jos on napapaita ja ei housuja, niin sellainen yhdistelmä menee laittoman puolelle. Kokonaisuus ratkaisee.
Olen käyttänyt erilaisia, eri mittaisia, hihallisia ja hihattomia napapaitoja. Töissä (rekkakuski) ja vapaalla, lomilla, kotona jne. Juhliin tms. en laittaisi, enkä ehkä kirkkoon. Tietenkään en käytä aina ja joka päivä. Olen saanut osakseni katseita, hymyjä ja pari kertaa yllättyneitä ilmeitä. Koskaan ei ole pahasti sanottu. Jotkut naiset ovat jopa lähestyneet lähinnä uteliaina. Olen sinut itseni kanssa ja erityisen ylpeä oudosta, hassusta, söpöstä ja ulkonevasta navastani. Miksei se saisi joskus näkyä ja olla huomion kohteena? Voisiko joku ottaa kantaa?
Napa-Nipa kirjoitti:
Olen käyttänyt erilaisia, eri mittaisia, hihallisia ja hihattomia napapaitoja. Töissä (rekkakuski) ja vapaalla, lomilla, kotona jne. Juhliin tms. en laittaisi, enkä ehkä kirkkoon. Tietenkään en käytä aina ja joka päivä. Olen saanut osakseni katseita, hymyjä ja pari kertaa yllättyneitä ilmeitä. Koskaan ei ole pahasti sanottu. Jotkut naiset ovat jopa lähestyneet lähinnä uteliaina. Olen sinut itseni kanssa ja erityisen ylpeä oudosta, hassusta, söpöstä ja ulkonevasta navastani. Miksei se saisi joskus näkyä ja olla huomion kohteena? Voisiko joku ottaa kantaa?
Kuulostaa vähän samalta kuin se, että jotkut miehet tykkää käyttää naisten alushousuja, koska se kiihottaa.
Ei kai siinä mitään pahaa ole, jos tuijotukset ei haittaa. Oma asia.
Aika monesti jää lyhyeksi ne paidat, jotka on ostettu hoikempana ja eivät enää mahdu masun päälle.
Deittasin tällaista tyyppiä hetken, eikä ne mahasta liian pienet ja siten lyhyet paidat kyllä hyvältä näyttänyt.
Eikö kukaan nainen kommentoi Napa-Nipan ajatuksia?
Napa-Nipan ajatukset ihan ok. Hauska nimimerkki! Ei paha! Sointuu hyvin!
Vakilukija kirjoitti:
Eikö kukaan nainen kommentoi Napa-Nipan ajatuksia?
Mua alkoi lähinnä naurattamaan ajatus napapaitaisesta rekkakuskista 😂 Kuulostaa niin gayltä että tulee levarit ja dildometsät mieleen.
Hyväkroppainen näyttää homolta liian lyhyessä paidassa, huonokroppainen vaan huonolta