Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on teidän seksifantasianne?

Vierailija
16.12.2005 |

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ala-asteen opettaja ottais mut rajusti.

Oli yli viisikymppinen aina paksut sukkahousut, hame ja matalakantaiset kengät. Vanhapiika joka ei ikinä hymyillyt.

Hän sais iloimielin ratsastaa mun kyrvälläni.

Vierailija
22/64 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin alistaa naisen. Yleensä tyydyn ylistämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisinkiva häpäistä joku nainen...tai miksei mieskin. Sitoa se alastinjonnekin julkiselle paikalle niin etteinpalokunta saisi sitä heti irti. Olen miettinyt tätä varsinkin meluisan naapurini varalle, se on iso, roteva nainen. Se alasti kahleisiin, aamuruuhkassa ihmiset toljottaisivat sen tynnyrivartaloa, kamerakännykät kuvaisivat ja se tärisisi häpeästä ja raivosta js kiukun kyyneleet valuisivat sen poskille kun rohkeimmat pikkupojat kävisivät koskemassa sen rintoja ja joku laitapuolen kulkija tuijottaisi sitä ja vemppaisi tumppuun. Miehet lähestyisivät sitä kiihko silmissään js joku availisi jo housujaan ja päästäisi jäntevän kalunsa sojottamaan. Naisen silmiin tulee kauhu...

Vierailija
24/64 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa olla hiljempaa kirjoitti:

Olisinkiva häpäistä joku nainen...tai miksei mieskin. Sitoa se alastinjonnekin julkiselle paikalle niin etteinpalokunta saisi sitä heti irti. Olen miettinyt tätä varsinkin meluisan naapurini varalle, se on iso, roteva nainen. Se alasti kahleisiin, aamuruuhkassa ihmiset toljottaisivat sen tynnyrivartaloa, kamerakännykät kuvaisivat ja se tärisisi häpeästä ja raivosta js kiukun kyyneleet valuisivat sen poskille kun rohkeimmat pikkupojat kävisivät koskemassa sen rintoja ja joku laitapuolen kulkija tuijottaisi sitä ja vemppaisi tumppuun. Miehet lähestyisivät sitä kiihko silmissään js joku availisi jo housujaan ja päästäisi jäntevän kalunsa sojottamaan. Naisen silmiin tulee kauhu...

You sick bastard

Vierailija
25/64 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilen että minua tirkistellään.

Köyttäydyn siivosti, mutta en suinkaan piilottele itseäni jos joku tirkistelee.

Otan joskus vähän riskejä, joudun tilanteisiin. Mutta yleensä kukaan ei näe.

Vierailija
26/64 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilen aika monesta naisesta. Naapurin nelikymppinen ihanuus, js työpaikan laiha kesäduunari joka on niin nuori etten ikinä panisi irl, keittiöemäntä joka on päin vastoin pulska ja iloinen ja kovaääninen ja antoi pikkujouluissa ymmärtää että tarjoaisi muutakin kuin menyyn herkkuja. Ihan kaiken aikaa haaveilen.

Vierailija
27/64 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksifantasiani on, että Kaisaniemen puistossa mustat miehet joukkoraiskaisivat minut ja lopuksi jokainen vuorollaan hummustelisi minut.

Vierailija
28/64 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi olla tuo nainen, en ainakaan tosielämässä. Mutta omat fantasiani liittyvät usein siihen että minut riisutaan ja häpäistään, ja tuo mielikuvasi kiihotti minua. Toivottavasti me tapaamme joskus, nähdään yhteisiä unia ensi yönä, jooko?

Vierailija
29/64 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveitapiisaa kirjoitti:

Haaveilen aika monesta naisesta. Naapurin nelikymppinen ihanuus, js työpaikan laiha kesäduunari joka on niin nuori etten ikinä panisi irl, keittiöemäntä joka on päin vastoin pulska ja iloinen ja kovaääninen ja antoi pikkujouluissa ymmärtää että tarjoaisi muutakin kuin menyyn herkkuja. Ihan kaiken aikaa haaveilen.

Joskus sitä miettii, että onko jonkun miehen panohaaveiden kohteena, kun yksin makaa illalla kylmässä sängyssä. Onko edes koskaan ollut, olis kiva ajatus että joku olisi ajatellut panevansa minua ja saanut orkut. Toisaalta kun miettii kuinka montaa miestä olen itse ajatellut sormettaessani, siis KAIKKIA, opettajasta esimiehiin, alaisiin, työtovereihin, harrastetuttuihi, filmitähtiin...luultavasti olen mielessäni kuvitellut KAIKKIA tuntemiani miehiä. Tosielämässä ei kuitenkaan tapahdu mitään.

Vierailija
30/64 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää nyt ei ole mikään hurjafantasia, mutta omani kuitenkin...

Kutsumani mies astuu ovesta sisälle, vedän ulko-oven kiinni. Katson häneen päin ja hän painaa minut ovea vasten, hieman rajusti jopa ja suutelee kuumasti kaulaani ja puristelee isoja rintojani paidan läpi. Hengitykseni tahti hieman nopeutuu ja suutelen miestä kaulalle, kunnes yllättäen mies kääntää minut ympäri ja painaa etumukseni ovea vasten, samalla painautuen voimakkaasti peppuani vasten. Mies nostaa käteni pääni päälle ja pitää niitä ylhäällä, ovea vasten toisella kädellään ja toisella hieroo rintojani samalla, kun hieroo voimistuvaa erektiotaan takamustani vasten ja kuljettaa kieltään niskassani.

Mies ottaa minua kädestä kiinni ja vie minut makuuhuoneeseeni, käskien minua ottamaan pitkät housut pois ja menemään sängylle vatsalleni. Mies tulee istumaan hajareisin omien yläreisieni päälle siten, että tunnen hänen erektionsa housujen läpi takamuksessani, samalla mies sivelee selkääni ja pussailee/ nuolee haluamiaan paikkoja. Hetken kuluttua mies kääntyy itse vuoteelle makaamaan ja nousen hänen päälleen hajareisin, tässä kohtaa molemmilla on vielä alushousut päällä. Liikuttelen lantiotani ja hieron häpyäni miehen erektiota vasten ja välillä nostan lantioni ylös, jotta kitka hetkeksi lakkaa. Suutelen kuumasti ja märästi miehen kaulaa sekä hyväilen kielelläni hänen nännejään. Mies hyväilee rintojani, ellen paina hänen käsiään vuoteeseen kiinni. Miehen ilmeen kiristyessä, haluten lisää kitkaa, siirryn hitaasti kielelläni alaspäin. Suudellen mistä pitkin matkaa ja lopulta olen housujen läpi pullottavan erektion kanssa kasvotusten. Kuljetan sormeani housun vyötärönreunuksen alla ja suutelen penistä housujen läpi, saatan hieman lipaistakin.

Housuni kostuessa ja miehen eläimellisen katseen seurauksena, minut heitetään selälleni ja mies työntyy sisääni. Mies tarttuu voimakkaasti rintoihini puristellen, imien ja nuollen niitä, minun puristaessani tiukasti lihakseni kovaa penistä vasten. 

Jos himo on liian suurta, saatan laueta nopeasti ja mies vanavedessä. Jos maltamme, mies kääntää minut vatsalleni, nostan ison peppuni ilmaan ja mies saa painaa sydämensä kyllyydestä minua takaapäin kunnes laukeaa puolihuutoa.

Vierailija
31/64 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

VaikkaTällainen kirjoitti:

Kutsumani mies astuu ovesta sisälle, vedän ulko-oven kiinni. Katson häneen päin ja hän painaa minut ovea vasten, hieman rajusti jopa ja suutelee kuumasti kaulaani ja puristelee isoja rintojani paidan läpi. Hengitykseni tahti hieman nopeutuu ja suutelen miestä kaulalle, kunnes yllättäen mies kääntää minut ympäri ja painaa etumukseni ovea vasten, samalla painautuen voimakkaasti peppuani vasten. Mies nostaa käteni pääni päälle ja pitää niitä ylhäällä, ovea vasten toisella kädellään ja toisella hieroo rintojani samalla, kun hieroo voimistuvaa erektiotaan takamustani vasten ja kuljettaa kieltään niskassani.

Mies ottaa minua kädestä kiinni ja vie minut makuuhuoneeseeni, käskien minua ottamaan pitkät housut pois ja menemään sängylle vatsalleni. Mies tulee istumaan hajareisin omien yläreisieni päälle siten, että tunnen hänen erektionsa housujen läpi takamuksessani, samalla mies sivelee selkääni ja pussailee/ nuolee haluamiaan paikkoja. Hetken kuluttua mies kääntyy itse vuoteelle makaamaan ja nousen hänen päälleen hajareisin, tässä kohtaa molemmilla on vielä alushousut päällä. Liikuttelen lantiotani ja hieron häpyäni miehen erektiota vasten ja välillä nostan lantioni ylös, jotta kitka hetkeksi lakkaa. Suutelen kuumasti ja märästi miehen kaulaa sekä hyväilen kielelläni hänen nännejään. Mies hyväilee rintojani, ellen paina hänen käsiään vuoteeseen kiinni. Miehen ilmeen kiristyessä, haluten lisää kitkaa, siirryn hitaasti kielelläni alaspäin. Suudellen mistä pitkin matkaa ja lopulta olen housujen läpi pullottavan erektion kanssa kasvotusten. Kuljetan sormeani housun vyötärönreunuksen alla ja suutelen penistä housujen läpi, saatan hieman lipaistakin.

Housuni kostuessa ja miehen eläimellisen katseen seurauksena, minut heitetään selälleni ja mies työntyy sisääni. Mies tarttuu voimakkaasti rintoihini puristellen, imien ja nuollen niitä, minun puristaessani tiukasti lihakseni kovaa penistä vasten. 

Jos himo on liian suurta, saatan laueta nopeasti ja mies vanavedessä. Jos maltamme, mies kääntää minut vatsalleni, nostan ison peppuni ilmaan ja mies saa painaa sydämensä kyllyydestä minua takaapäin kunnes laukeaa puolihuutoa.

Äijän kirjoittama 100%

Vierailija
32/64 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

VaikkaTällainen on itse asiassa keski-ikää lähestyvä 2 lapsen äiti hahahah ja tietääkseni melko kaukana äijästä näillä ryntäillä ja perseellä.

Vierailija
33/64 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

asuisin trooppisella saarella kivassa turistikylässä 27 vuotiaan maitokahvinvärisen himokkaan bbw:n kanssa. Kiharat pitkät hiukset, kauniit valkoiset hampaat, iso pylly ja rinnat, vähän pömppövatsaa ja posliini.

Oikeasti haluaisin palata omaan arkeeni viimeistään viikon päästä, mutta saahan sitä haaveilla?

Vierailija
34/64 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meijän pesäpallojoukkue tulis pukukopeille ja narttu olis sidottuna penkkiin. Kaikki hoideltaisiin se joka reijästä, narttu kiljuisi nautinnosta. kokoajan kaikki reijät täys kyrpää, heidän tullessaan vuoronperään ruiskittais, smäidät naamalle, rinnoille, pilluun, perseeseen. Lopuks smäidällä liukastetut pesäpallomailat, toinen pilluun ja toinen perseeseen. Lopuksi kustais nartun päälle. M 32

Vierailija
35/64 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

VaikkaTällainen kirjoitti:

Oli toi totta tai tarua sai minun housut kastunaan. Lähden vessaan arvatkaa mitä teen  sielä :)

Vierailija
36/64 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

asuisin trooppisella saarella kivassa turistikylässä 27 vuotiaan maitokahvinvärisen himokkaan bbw:n kanssa. Kiharat pitkät hiukset, kauniit valkoiset hampaat, iso pylly ja rinnat, vähän pömppövatsaa ja posliini.

Oikeasti haluaisin palata omaan arkeeni viimeistään viikon päästä, mutta saahan sitä haaveilla?

Joo tämä kelpaisi mullekin, saisi kuitenkin olla 47.

t.pervo-kake

Vierailija
37/64 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt juuri haaveilen pissaleikeistä ja naimisesta pesuhuoneen lattialla mieheni kanssa...pitää rueta suostuttelemaan miestä tähän. ;)

Vierailija
38/64 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä. Siis kauheeta ja rikollista jne...mutta haaveilen juuri tuosta että saisin antaa jolllekin röyhkeälle pojalle koulussa häpeärangaistuksen. En ole ope, mutta kuvitelmissa olen. Tahtoisin että.joku yläluokan teini poika ottaisi nuhteet vastaan ja sitten sanoisin että käytösnumeron alennus vai piiskaa. Yleensä antaisi sille viivottimella piiskaa paljaalle jäntevälle perseelle ja sitten muka raivostun kun sillä rupeaa seisomaan, tartun kaluun raivoissani ja kysyn että MITÄ TÄMÄ TARKOITTAA! ja pojan kalu alkaa vavahtelemaan ja sylkee loputtoman määrän spermaa, pitkiä roiskeita. Siihen on sitten vaihtoehtoisia loppuja, joko niin että se hyväilee tai nuolee mua tai että tyydytän itseni sen nähden.

Vierailija
39/64 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluisin sitoo mun avovaimon sänkyyn kii ja nussia sitä perseeseen koko yön! Väliajoilla sais pysyy köytettynä ja tulisin taas jatkaan hetken päästä. Lisäksi haaveilen kiihkeästä seksistä toimistoni pöydällä erään työkaverini kanssa. Tämmösiä täällä ja lisää kyllä riittäis...

Vierailija
40/64 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen menossa terveystarkastukseen terkkarin/sairaanhoitajan vastaanotolle. Edellisenä asiakkaana on puolituttu nainen ja vastaanottohuoneen ovi eristää ääntä niin huonosti että minulla on juuri ja juuri mahdollisuus kuulla mitä huoneessa puhutaan. Päädyn kuitenkin laittamaan tämän naisen odotustilaan unohtamat kuulokkeet korville ja radion päälle etten kuule hänen asioitaan ja pystyn rentoutumaan edes vähän. Samalla on kuitenkin kokoajan houkutus kuunnella salaa hänen intiimejä keskusteluita ja kun hän palaa niin sanaakaan sanomatta hän ihmettelee miksi olen käyttänyt hänen tavaroitaan. Myöhemmin tulee sopiva hetki ja päädyn ripittäytymään tälle naiselle ja kertomaan tirkistelynhalusta ja siitä miksi käytin hänen kuulokkeita.

Naiset voisivat kuvitella itsensä vastaanottohuoneessa ja perustarkastuksessa olevan asemaan, vastapuoleksi niihin kohtaamisiin joita fantasiassani oli ja kertoa miten reagoisi ja kommentoisi noissa tilanteissa. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan