Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Libero-merkit:Onko joku saanut sadevaatteita muilla kuin pupu-merkeillä?

16.12.2005 |

Eli kelpaako ne merkit missä poika kiskoo housuja jalkaansa? Kun olen kuullut juttua suuntaan ja toiseen...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanat pupu sadevaatteet.

Vierailija
2/6 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis mä luulin että ne puput oli niitä vanhoja ja pojat niitä uusia...?!?! Hmmmm, mitenköhän se nyt sitten on..??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

on niitä uusia.. Poika pukee tai poika pyörällä ajaa merkkejä on ollu aiemmin, ne niitä vanhoja, jotka tän vuoden loppuun käy... Ärsyttää vaan ku kaikissa kaupoissa just se meille käyvä midi-koko on niitä vanhoilla merkeillä varustettuja paketteja, taidan siirtyä takas pampersiin jos ei liberolta ala jotain tapahtua :).

Vierailija
4/6 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää se, että merkkejä pitää ensinnäkin olla erilaisia (miksi?!) ja juuri oikeita pitää kerätä. Jos joku vaippafirma on niin antelias, että haluaa vaipan ostajia palkita lahjoin, niin saisi samperi kelvata merkki, kuin merkki, kunhan siitä näkee, että vaippapussi on tullut ostettua! Naurettavaa touhua. Nimim. Keräsin merkkejä ja olikin vääriä, eikä jaksa innostaa enää merkit ja toivottavasti kestoilu pääsee pian kunnolla vauhtiin

(Halusin purkautua vaippafirmoja koskien, en merkkien keräilijöitä moiti!:)

Vierailija
5/6 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tais jopa olla niin, että niitä " vääriä" oli enemmän. Olis kyllä ollu mielestäni epäreilua, jos eivät olisi hyväksyneet vanhoja merkkejä, koska kaikissa kaupoissa ei ole ollu uusia pakkauksia.

Vierailija
6/6 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

..elikkäs kaikki merkit kelpaa vuoden loppuun asti,sit ei pojat enää käy!