Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

jos lapsi kutsuttu merirosvosynttäreille - miksi sit kaikilla lapsilla normaalit

Vierailija
14.06.2008 |

juhlavaatteet päällä? siis en ymmärrä, eikö voi hieman mennä juoneen mukaan. Lapsia juhlassa 7 (vieraita siis) ja mun tyttö ainoa joka pukeutunut. Ärsyttävää.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

täh? millä lailla? rahallisesti? eikö lapsillekin ois todella kivaa mennä erikoiseen juhlaan? ja me ostettiin pojan vaatepuolelta tpaidan missä merirosvo 6,90e ja merirosvoaiheinen huivi 5e. Mustat caprit/tightsit ja arpi maalattu poskelle ja se oli siinä ja lapsi tosi innoissaan. En ymmärrä en... ap

Vierailija
2/9 |
14.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

puettu teeman mukaisesti vai eikö hänkään? (Vai oliko teidän järkkäämät?)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kamalaa!!

Vierailija
4/9 |
14.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, ja kaikki muukin sen mukaan - kakku, lautaset, mukit, tarroja jotka jaettiin, aarteenmetsästysleikki jne. Kyllä pääsen asian yli mutten vain ymmärrä miksi ei panosteta siihen jos kerran kutsuttu merirosvojuhlaan? asiallinen kysymys - ehkä joku tietää .... ap

Vierailija
5/9 |
14.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

täh? millä lailla? rahallisesti? eikö lapsillekin ois todella kivaa mennä erikoiseen juhlaan? ja me ostettiin pojan vaatepuolelta tpaidan missä merirosvo 6,90e ja merirosvoaiheinen huivi 5e. Mustat caprit/tightsit ja arpi maalattu poskelle ja se oli siinä ja lapsi tosi innoissaan. En ymmärrä en... ap

Vierailija
6/9 |
14.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 7-vuotias ei halua koskaan pukeutua mihinkään naamiaisiin

Vierailija
7/9 |
14.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kaikkia ei kiinnosta pukea lapsiaan kaikkiin helvetin teema juhliin.

Meillä oli tytöllä viime kesänä viidet syntymäpäiväjuhlat joissa jokaisessqa oli eri teema.

Rupea siinä ostamaan kaikki s#¤%&"!n prinsessa,nalle puh, cars,kummitus ja merirosvopuvut.

Juhlat itsessään ihan tosi kivoja mutta voisiko ajatella että pääasia on että vieraat ilmestyy paikalle, ja kyllähän sitä voi olla merirosvo myös kukkamekossa,vähän mielikuvitusta peliin!!

Vierailija
8/9 |
14.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitänyt kerran tytölle prinsessasynttärit ja astiat yms. tilpehöörit oli tietty teeman mukaiset. Ostin itse vieraille kruunut jotka saivat vielä kotiin juhlista ja siis pitää. Sitten olin ommellut halvoista kankaista viittoja joita vieraat saivat lainata halutessaan (kaikki eivät halunneet). Ei todellakaan voi olettaa että vieraat pystyy/jaksaa/viitsii hommata kaikille eri synttäreille eri vaatteita.

Vierailija
9/9 |
14.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oli, minusta on typerää olla pukematta lasta.

Olen sitä mieltä, että jos pyydetään pukeutua, muttei vieras pukeudu, vieras saa sitten jäädä kotiinsa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi