Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystyttekö siivoamaan, pienten lasten äidit?

Vierailija
16.12.2005 |

Minulla lapset 4v ja 2v. Siivoaminen näiden pyöriessä jaloissa on todella raivostuttavaa! Kuopuksen syntymän jälkeen on ollut harvemmin siistiä :(

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös sinun tilanteesi ole hiukan eri kun lapsia on jo noin isompiakin? Pystyvät katsomaan pienempien perään ja viihdyttämään tai auttamaan muuten?

Vierailija
22/23 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis aina täytä mun laatu vaatimuksia siivouksen saralla mutta yritän välttää kaiken kerralla siivoamista tavarat paikoilleen ja imurointi wc:t seuraavana päivänä ja pölyjä pyyhin kun huomaan että on pölyistä. Lattiat pesen jos on tervetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisen lapsen synnyttyä en noin puoleen vuoteen pystynyt oikein siivoamaan muuta kuin hätäisesti ja pintapuolisesti paitsi miehen ollessa kotona. Vauva oli tosi seurankipeä ja _erittäin_ kovaääninen, huusi välittömästi jos jäi yksin eikä rintarepussakaan tai kantoliinassa viihtynyt muuta kuin imuroinnin ajan.

Toinen lapsi puolestaan on oikea viilipytty ja viihtyy miten päin vaan, missä vaan. Nykyään isompi osallistuu ja " auttaa" innolla tai sitten leikkii omiaan, vauva makoilee lattialla ja minä saan siivota niin pitkään kuin sielu sietää... Eli kodin sotkuisuus ja likaisuus johtuu nykyään vain ja ainoastaan omasta laiskuudestani :-D