Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ENSIKOT PERJANTAIHIN

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on mieli korkealla! Täti taitaa tulla kylään, kun aamulla oli tullut jo vähän tuhruja. Nyt siis kp38/28-38 ja huomenna toivottavasti kp1. Vielä en ole ehtinyt laskea, et milloin olisi seuraavan oviksen aika, mutta siitä olen varma, ettei se pääse livahtamaan multa ohi. Mittaan lämmöt ja tikuttelen niin tiuhaan, että tiedän, milloin se tulee!

Joten tammikuun +++++++ juna, täältä tullaan!

Mukavaa perjantaita!

Sippu

Vierailija
2/17 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs on olo kurja, muhunkin tartutitte sen flunssan piuhojan pitkin! Ja viikko siivous on tehtävä, on kämppä aivan räjähdyksen jäljiltä...

KIITOS, Q!!!! Alan heti viikonloppuna tekemään niitä! Kovan vaivan näit ku jaksoit ohjeet kirjottaa! Ja hyvin sain selvää mitä tarkotit! =)

Pepsi: Haleja sinnekin! Hienoa et oot jo piristynyt! Kyllähän tollanen pysäyttää mutta eiku uutta putkeen vaan. Kyllä se taas pian tärppää, usko pois!

Testaajat kertomaan sitten heti tulokset, ei mitään pimittelyä! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja negahan sieltä tuli kuten arvelinkin. En olis muuten testannutkaan, mutta kun illalla olis tarkoitus ottaa vähän siideriä. No, nyt sitten voi ottaa ihan hyvällä omallatunnolla.

Nyt on jo kp 38, eli tässä kierrossa ei enää kyllä plussaa ole odotettavissa. Tulisi täti nyt sitten vaan, en ymmärrä missä se viivyttelee kun oviksesta mielestäni on jo 2 viikkoa tai ylikin.

Vierailija
4/17 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin,halusin tehä yhen r-testin että nään varmasti että hormoonit laskenu niin tänä aamuna jo puhdasta negaa näytti.Pääkopallekki teki ihan hyvää nähdä se!Ja arvatkaas mitä tapahtu siitä vähä aja päästä?Kädet ja jalat on täynnä punasta syheröööö!!!Oletan että tää on stressinlaukeemisreaktio mulla.Mulle on kerran aikasemminki käyny näin ja se oli sillon kun koulussa sain tehtyä opinnäytetyön valmiiks ja esitettyä sen niin seuraavana pvnä olin täynnä punasta syheröö .Aika hassua miten kroppa reagoi.

Äiskä osti mulle multitabs special 2+,eihän niistä mitään haittaakaan ole!

Sitäkin mietin,vaikka turha nyt mitään syitä on sinänsä miettiä,mut aattelinpahan vaa että ehkä mun kroppakaan ei ollut valmis vielä ottamaan vastaan kun olin sillo kaks kuukautta sitten sairaalassaki.Oli kuitenkin sen verran kovat lääkitykset päällä ja sillonhan mulla oli välivuotoo viikon verran.Ja melkee kolme viikko söin sillon kipulääkkeitä ja antibiootteja!Huh!

Voikaa hyvin!Mulla pää hieman laho vielä niin en muista muitten kirjotuksii ;)

-Pepsi kp4

Vierailija
5/17 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

IHANAA vihdoin viikonloppu edessä. Tosin aika paljon ohjelmaa viikonlopuksi. Pitäisi mennä lauantaina kummmipoikaa moikkaamaan ja viemään joululahjat ja vielä pitäisi lähteä ulos illalla syömään appivanhempien kanssa. Elikkäs sunnuntaina saa sitten vain olla ja möllöttää:)

Kertokaapa kokemuksia mammaksi.fi ovistestistä. Mulla kp 11/25 ja edelleen haalea selvä viiva eli negaa näyttää. Olen testannut päivinä 9-11 / 25 Onko väliä mihin vuorokaudenaikaan tekee, olen aina aamulla testaillut. Ja ohjeissa lukee pissa 15-30 asteista, pitääkö sen antaa " jäähtyä" kunnolla vai onko sillä merkitystä tuloksen kannalta? Neuvokaapa ensikertalaista..

Jessica: mites sulla, joko näkyy testissä jotain? Etkös ollut vielä pidemmällä päivissä kuin minä?

Mukavaa perjantaita kaikille!!

Töihin taas: (

Vierailija
6/17 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olittekin jättäneet mulle niin paljon nyt luettavaa, että jouduin kaks päivää niitä lukemaan! Ja osan kahdesti kun en uskonut silmiäni :)

Elikkäs ONNEA Q!!!! Upeaa, kun teillä viimeinkin onnistui! Ehkä meillekin joskus vielä hoidoista jotain hyvää seuraa...

Pepsille isoimmat suruvalittelut, aivan kamalaa kokea tuollaista.. Teillekin olisin jo suonut oman nyytikäisen.. Mutta se on hienoa että olet jo paljon pirteämpi ja katse tulevassa, niin se pitääkin.

Muillekkin oikein paljon kaikkea hyvää toivottelen: uudet tervetulleiksi, ovisbongareille jaksuja petiin ja piinailijoille plussatuulia :) Ja niille joilla täti on kiusimassa niin hus hiivattiin jo sieltä!

Ja nopea kaarto sitten omaan napaan: kp 25 ja ovista ei ollut. Kävin keskiviikkona lekurilla, ja vaihdettiin lääkitys kohonneen prolaktiinin vuoksi ja saatiin lisää ohjeita makuuhuone-elämään ;) Tisseihin koskeminen on nyt sitten kielletyllä listalla sillä lääkäri sanoi sen kohottavan merkittävästi prolaktiinin tuotantoa ja se puolestaan sitten estää muniksen irtoamisen. Eli jos oikein minun naisen aivoilla ajatellaan, niin se on ihan kokonaan miehuksen vika etten ovuloi :) Hih, enpä ainakaan ole ihan kokonaan syypää :) Miehusta alkoi vain naurattamaan kun kerroin miten nämä naisten kropat oikein toimii, ja manasihan se kun ollaan niin " monimutkaisia" :)

Tämä käynti lääkärillä oli kyllä kaikkein mieluisin ikinä, sillä lääkäri oli nyt oikein ihana, ja antoi meille oikein joululahjan: se käynti oli ilmainen! Ja toivoi oikein tosissaan että saadaan oikein nopeasti vielä parempi joululahja aikaiseksi :) Ja mie ku vielä luulin että ihmiset on kaikki muuttunu tylyiksi oman edun tavoittelijoiksi :) IHANAA!!

Mooli: Ihana kun olit kaipaillut minua, mieki niin sinua mietin, varsinkin tänään kun aikomus on korkata viinipullo ;) Ja siitä sitten jotakin ;) Kippisteletkös ite tänään??

-fio kp25

Vierailija
7/17 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ite käyttäny mammaksin testejä, sekä ovis että raskaus, ja mulla ne ainakin on ihan oikein näyttäny.. Luultavasti. Jatkat vain tikuttammista niin kauan kun se selkeä plussa tulee, sillä voihan olla että oviksenkin ajankohta vaihtelee, varsinki kun olet aika vasta pillerit lopettanut. Siitä lämpötila jutusta en ole sitten kyllä ihan varma, mut en ole ite kyllä kovin kauaa ootellu jäähtymistä.. Mutta ota ja tiedä noistakin...

Vierailija
8/17 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

pepsimax7:

Äiskä osti mulle multitabs special 2+,eihän niistä mitään haittaakaan ole!

Sitäkin mietin,vaikka turha nyt mitään syitä on sinänsä miettiä,mut aattelinpahan vaa että ehkä mun kroppakaan ei ollut valmis vielä ottamaan vastaan kun olin sillo kaks kuukautta sitten sairaalassaki.

Moi pepsis! [color=deeppink]♥[/color] Olet ollut kovasti ajatuksissa tässä viimepäivinä... Tuntuu niin kurjalta teidän puolesta, kun tiedän, että jos nyt itselle kävisi samalla tavalla, niin mun maailma kyllä romahtais. Se on vaan niin epäreilua, että ensin luvataan ja sitten otetaan pois. Mutta kuule, mun siskolle tuli alkuraskauden keskenmeno elokuussa ja syyskuussa heti uusi plussa! Ja nyt vauva jo polskii iloisesti masussa :) Ilmeisesti kroppa oli niin otollisessa tilassa raskaudelle, että heti sitten tärppäsi uudelleen. Toivottavasti teille käy samalla tavalla!

Mäkin oon syönyt noita Multitabseja jo koko syksyn, kun niitä suositellaan myös raskautta yrittäville. Toivon niin kovasti, että olisin nyt sitten ihanteellinen pesäpaikka tuolle meidän pikku arteelle ja että se viihtyisi kyydissä koko matkan! Vähän huolestuttaa kyllä tää karmaiseva flunssa, joka täällä piuhoissa lymyää... Muhunkin se siis iski ja yöllä yskiessä kramppaa kamalasti munasarjoista tai jostain sieltä. Ei kai tämä voi vahingoittaa vauvaa?

Mietin muuten Aurora, että olisko sulla voinut olla jo ovis ennen kp9, kun pepsishän on testannut lyhyissä kierroissa ovisplussan jo kp7, vai mitä? Tai sitten pillereiden lopetus vähän pitkittää kiertoa, sekin on ihan tavallista.

Brookelle pahoittelut negasta! [color=deeppink]♥[/color]

Olipas lääkäri antanut mukavan joululahjan fiolle! :) Ihanaa, että teilläkin syyt nyytin hitaaseen toimitusaikaan alkaa selvitä! Ihan varmasti hoidot teilläkin tehoaa, uskon niin! Tsemppiä! [color=deeppink]♥[/color]

Naksulle vielä siis tiedoksi, että kantsii valita jotain ohutta villalankaa, mulla oli Novitan Woolia. Siinä vyötteessä on muuten pienen nutun ja kypärälakin ohje :)

Jeps, jatkan taas hommia. Haleja ihanaiset enskarit, olette parhaita!!!

-Q- ja -q-

Vierailija
9/17 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Q: Katselin tota kalenteria kun mietit josko ovis ois ollut aiemmin. Olen näköjään merkannut ekan testituloksen tiistaille elikkäs kp 8 olenkin jo testannut ekan kerran (vahingossa, päivät näköjään sekaisin) ja nyt sit kp 11 elellään, ehkä aloitin testaamisen turhan myöhään kun kierto aika lyhyt. Jos se olis vaik ollut positiivinen tulos jo kp7: ( Mites kun olen kuullut että testi näyttää vielä oviksen jälkeen jonkun päivän ++?? Eli voisko kuvitella että se ois näkynyt testissä vielä kp 8...

No, jatketaan testailua ja katsotaan kuinka käy. Se viime kierto oli kuitenkin eka luomu pillereiden jälkeen, joten täähän saattaa kestää vaikka 40 pvää. Toivottavasti kuitenkaan ei!!!

Ei olis pitänyt hankkia koko tikkuja, nyt sitä vaan miettii onko jokin vialla vai miksi ei plussaa tule. Mutta kun jotenkin halusin selvittää ovuloinko vai en..... Kyllä tää kuume saa ihmisen tekemään vaikka mitä hölmöä=)

Nyt taas töiden pariin *tylsää*

Vierailija
10/17 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Q:kiitos ajatuksista!Haleja sulle ja tarrasukkiiii kovasti masuasukille!

En saanut ovisplussaa kp7.Alotin sillon testailun ja kp8 alkaen sain himmeetä viivaa ja aattelin jo et noinkohan nää toimii,mutta sitten kp14 tärähtiki yllättäen plussa ovistikkuun ja se oli vahvempi kuin kontrolliviiva.Että tsemiä vaan testaukseen Aurora(olitkohan se sä...).eiköhän se ovisplussa sieltä tuu.Aikasemmin oireiden perusteella mulla on ollu ovis noin kp12 paikkeilla,mut nyt nää 2 viimestä kiertoa se on ajoittunu toho kp14 tienoille!

Juu toivotaan tosiaan että tärppi kävis piakkoin uudelleen.En taas muista kerroinko jo aiemmin,mut äiti lupas että jos musta siltä tuntuu niin saan käyä jossai vaiheessa yksityisellä gynellä ja ultrassa tsekkaamassa onko kaikki okei ja se lupas maksaa ;)Mihi sitä joutuiskaa ilman äiskää?! ;)

Tänää aattelin punkkupullon vetästä!!!!!

Haleja enskoille!!!!

Missäs wäiski on?

Ja mitenköhän meiän plussa-aallon alottaneella PauliNealla menee?

Vierailija
11/17 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heissan!

Työviikko tai se, mitä siitä olin töissä, on nyt ohi. Ja flunssakin alkaa todella hellittää. Olen siis tainnut todela tartuttaa sitä omalta osaltani täältä piuhojen kautta. Pahoittelut siitä! :(

Tänään vähän joululahjaostoksille ja huomenisssa ystäväporukan kanssa pientä pikkujouluilua. Täytynee varmuudeks varmaan vielä tehdä aamulla testi, jotta voi sitä glögiä ottaa oikein huolella. Jos vaikka sitten jatkossa ei voisikaan...

Aurora: en ole noista mammaksin ovistikuista tietoinen, mutta ne tikut, mitä itse tilasin kotitestit.comista(olikkohan advanced?) toivat mukanaan ohjeen, missä sanottiin erityisesti, että älä testaa aamulla vaan mieluummin klo 10 ja 20 välisenä aikana. Mutta saattaapi tietysti olla merkkikohtaisia eroja.

Sippuliini: toivon myös, että täti tulis jo pian ja päästäis sitten " tositoimiin" .

Fiorella: vai ollaan me naiset noin monimutkaisia - huh! Mutta eihän tuossa voi muuta kuin noudattaa noin kiltin lääkärin neuvoja. :)

Viikonlopusta villiintyneenä Amy :o)

Vierailija
12/17 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä mietitään vielä kuumeisesti loppuja joululahjoja... Voi apua, kun vielä on n. 80 % lahjoista hankkimatta. Noh, onneksi on viikko aikaa jäljellä!

Aurora; eilen oli kp 16 eikä ovista vieläkään tikussa. Tänään ollut niin kova kiire, etten ole ehtinyt edes tikutella. Täytyy yrittää vaikka tässä iltapäivällä testailla.

Nyt ei ajatukset oikein pysy koossa... toi lahjalistan pähkäily sekottaa ajatuksenjuoksun. Parempi lähteä töistä varmaan vähän aikaisemmin.

Oikein hyvää ja rentouttavaa viikonloppua kaikille Enskoille ja ++++++++++++++++++++++sädetystä kaikille sitä tarvitseville : )

Vierailija
13/17 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselit Mammaksin ovistesteistä... Ite en niillä saanu selkeetä plussaa (niinku kerroin jo aiemmin=)) joten siirryin Aconiin. Mut uskoisin et kannattaa antaa sen pissan jäähtyä, tuskin ne huvikseen sitä kirjottaa eli varmaan on sit vaikutusta... Muistaakseni niissä ohjeissa luki että testin voi tehdä mihin vuorokauden aikaan tahansa. Noi on näköjään tosi testikohtaisia noi ohjeet, toisissa ku on et ehdottomasti aamuvirtsasta ja toisissa taas että ei siitä. Kantsii siis lukee ohjet huolella!

Arvatkaapa tytöt mitä madan mamma mulle ennusti!! Sanoi hänen korttiensa kertovan että meille tulee yksi lapsi, tyttö syyskuussa 2006!!! Eli siis tässä kierrossa todellakin tärppää!! ;) Vähän menee ristiin ellin ja madamin ennustukset mutta hällä väliä, hauskaa puuhaahan tuo on!

Nyt taas punkan pohjalle parantelemaan oloa!

Vierailija
14/17 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa sun äippä ihana! Joskus kyllä itekin toivois että asuis lähempänä vanhempia, sillon tällön sitä kaipaa vielä äitin kainaloa ku oikein maailma murjoo...

Mulle muuten tuli ainakin huomattavasti parempi olo sen yksityisen gynen jälkeen, se kun sanoi että lakkaa hössäämästä, kyllä se sieltä tulee! =) Kaikki oli paremmin ku hyvin, mutta nyt vaan vaivaa että ovuloinko. Sitä se ei kaiketi siitä ois voinu nähä mut olosuhteet oli siihen kierron aikaan tosi hyvät. Suosittelen jos mieltä kaivaa, ei ainakaan pahitteeks varmaan oo...

Mä ostin kanssa niitä Multitabseja, sanoivat apteekissa ettei oo yhtään pahaksi masulle kunhan ei ota tyhjään mahaan.

Vierailija
15/17 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joululahjat täälläkin suurimmaksi osaksi hakematta ja ei kauheasti innostas viikonloppuna lähteä kaupungille, kun povattiin ennätys määrä ihmisiä liikenteeseen, yllätys yllätys...viikko jouluun =o)

Olenkos minä tämän kierron viimeinen piinailija tai joka ei oo uskaltanut vielä testata kp 33/28-32 menossa =)

Illalla sitten testaan, että kärsiikö kupposta naukata...toivottavasti ei!

Itsekin olen nuita vitamiineja popsinut ja toivottavasti ovat auttaneet.

Ovistikuttelu keskusteluun en oikein voi itse vielä osallistua, kun olen aatellut yrittä näin alussa ilman tikuttelua, mutta katotaan liitynkö joukkoon sitten myöhemmin.

Kysely: Oottako ostaneet mitään vauva aiheista tässä vaiheessa, kun vasta yritellään?

Itse olen jotenkin taikauskoinen että en oikein tohtis mitään ostaa, vaikka kyllä välillä kaupassa näkee niiin iiiihania nuttuja, että tiukkaa tekee olla ostamatta.

No nyt kotiin, jippii!!

Vierailija
16/17 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh, ihanaa että alkaa viikonloppu. Tosin edessä on joulusiivoilut ja muut tohotukset, mutta saapahan nekin tehtyä...

Jonneli: samoissa mennään edelleen. Tänään kp 22/27-32. Jouluaattoaamun testailu sopii hyvin, tosin voi olla että täti on minut silloin jo löytänytkin. Mutta sovitaan yhteistestaus! :) Oon kyllä 99.9% varma, että a)täti tulee ennen ja b)jos ei ole vielä ehtinyt, niin negaa näyttää kuitenkin. Mutta jokatapauksessa: Testataan! ;)

Nikille peukutuksia ++++-tuloksen saamiseksi! bdbdbdbdbdbd

Brookelle pahoittelut negasta!

Q: ihana tumppuohje sulla eilisen pinossa! Täytyy varmaan ottaa puikot käteen ja alkaa kieputtaa lankaa... :) Mulle kun noita käsityölahjoja ei ihan hirveesti oo suotu, mutta pitkällisen hikoilun, noin 10 raivarin ja monen purkamisen kautta jotain voi syntyä... :) Siis yritetään!

Fio: olipas mukava lääkäri! Ja hienoa, että asianne edistyvät!!

Pepsikselle tsemppaushali!!

Nikin galluppiin: Oon taikauskoinen, enkä oo hankkinut mitään vauvatavaroita tai vaatteita. (no vauvalehden tilaajalahjana tuli vauvakirja...) Tosin viimeksi eilen olin ihan vähällä ostaa pikkiriikkisen kirahvi-aiheisen bodyn ja takki+housut setin Lindexiltä... Huh huh, sitten " järki" voitti ja kiskoin itseni hyllyjen luota pois. Olis ihanaa ostaa...

Mukavaa perjantai-iltaa pikkujouluilijoille ja muillekin ensikoille!

Vierailija
17/17 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa perjantaita!!

Fio. mahtavaa kuulla susta!! Tokihan mooli korkkaa, myt neljäs puolikassidu menossa!! Tää viikko on ollu duunissa ihan peestä, joten sidua on iltasin kulunut:=) Tai onko siinä mitään hymyillyttävää...no, olen sinut mun alkon käytön kanssa, joten eiköhän kaikki ole ok, vaikka melko runsaasti maistuukin!!

Ootte kaikki ihania! Kuka muu bongailee ovista joulun pyhinä?

haleja kaikille, ja tiätty rakkaalle Pepsille ja Q:lle.

Ja Jessicalle ja Naksulle. Oona on muuten jättänyt meidät, kyllästy kai tähän " hömppään" .

-m-b