Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

¨^^¨ELOLINTUSTEN VIIKONLOPPUPINO¨^^¨

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätipä löysi kuin löysikin tiensä meille, joten siirtyilen pikku hiljaa tuonne syyssäteisiin. Uudella innolla yrittämään taas uudesta kierrosta, eiköhän se tärppää sitten kun on sen aika! Tässähän tämä aika kuluu kuumeillessa. :D

Plussaonnea piipaa00 ja muut jäljellä olevat, toivottavasti pääsette siirtymään odotuspuolelle, ja jos ette niin syyssäteissä törmäillään varmaan taas! :)

Vierailija
22/25 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos piipaa (unohdin jo koko nickin) vastauksesta.... Täällä piinaillaan edelleen. Ja väsyttää iltaisin niin älyttömästi, mut aamulla kuiten normaalia virkumpi olo, vaikka töihin riensin klo 6.30.. =)

Ja eilen iltainen palelu oli jotain melkoista, mut saattoi johtua väsymyksestäkin, mene ja tiedä. Lämpöjä en ole mittaillu, nyt vaan rauhassa odotella, että onko menkat myöhässä ja sitten testailla. Juu, rauhassapa hyvinkin. =)

Mut hyvää sunnuntaita kaikille!

KJ25

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavastihan täällä on taas plussailtu!!! Onnea kaikille Plussanneille!!!

Itse en ole vielä testannut vaikka aiemmin puhuinkin testaavani perjantaina. Ei ole tätikään vielä tullut, tosin tän mun sekavan kierron jälkeen olen jotenkin varma että kyllä se vielä tiensä tänne ennen joulua löytää... kp on nyt 42 ja kierrot on ollu nyt ed. synnytyksen jälkeen 32 ja 39 päivää.

En mä oikein mitään oireitakaan ole huomannut, kumpaankaan suuntaan. Mut onnea muille kohta testaaville :)

Vierailija
24/25 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kertoo teillekkin miten lapsellinen voikaan tikkuihin hurahtanu ihminen olla! =)

Mä olen taas tänään leikkiny testien kanssa...

No testasin taas aamulla (29-29/33) negan aconilla, en erottanu ees haamun häivää niinkuin eilen. Menin sitten iltapäivällä polttelemaan mukamas taas viimistä tupakkia kokeillakseni joko se maistuu pahalta. Juu, maistu se, mut se on sivuseikka.

Nappasin matkan varrella testin roskiksesta, kun aattelin, että oisko roskishaamu ilmaantunu. Ehkä hiukan jotain häämötti niin otinpa taskusta sytkän ja päätin tihruta sen liekkiä vasten.

No tikkupa leimahti tuleen ja sammu kyllä nopsaan. Mutta noen keskeltä paljastu tumma nokinen testiviiva ja sen vierestä ihan selvä nokinen haamuviiva! :o)

Kastelin tikun ettei se syty roskiksessa palamaan ja menin pihalle. Pakko oli taas sisällä uudestaan kurkata nyt siis nokista ja märkää tikkua ja sieltähän se haamu vieläkin loisti.

En siis suosittele tätä kenellekään, eikä kovin moni järkevämpi ihminen tämmöseen ees rupeis, mutta ihmettelenpä, että mihin tuo mahto perustua. Oisko siellä ollu oikeesti haamu tuloillaan vai ei! =) No testaillaan vielä muutamana päivänä niin eiköhän se vahvistu ilman nokeakin, jos sikseen on! =)

Plussaonnea kaikille jäljellä oleville lintusille!

Vierailija
25/25 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän siinä sitten kävi että tipuin korkealta ja kovaa. Menkat alkoi eilen kaksi päivää myöhässä ja toiveet olivat jo todella korkealla. Mutta rytinällä oli alas tultava. Nyt päästiin vissiin takaisin niihin kierronpituuksiin missä oltiin ennen esikoisen (s. 0704) syntymää. Ei auta kuin aloittaa taas alusta. Nyt en aio mihinkään pinoon kirjautua, sillä minulle tekee todella pahaa lukea muiden plussauutisia kun oma plussa antaa vain odottaa ja odottaa.

Hyvää joulua kaikille, kaikesta huolimatta.

Sari