Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

¨^^¨ELOLINTUSTEN VIIKONLOPPUPINO¨^^¨

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin että meidän poppoo pienenee pikkuhiljaa, niin josko riittäis yks pino viikonlopulle.

Babyunelma: Olen pahoillani, kun täti kuitenkin kurvasi kylään. Olen seurannut kulkuasi täällä, kun samoissa ollaan menty. :) Mutta ei niin varmaa ole, ettemme tapaisi syyskuisissa, kun en vielä ainakaan ole plussannut.

Mites Sofi, sun tilannetta olen myös seurannut, mutta en nyt muista nähneeni kuulumisiasi toviin... Tai jos joku tietää, niin kertokaa, onko hän vielä meissä elolintusissa vai jo odotuspuolella vai lennähtänyt syyskuisiin?

Täällä minä jo näppäilen, vaikka nukkuakin olis saanut. Heräsin 5.30, kun mies tuli töistä kotiin ja toi aamun lehden ja sitä nousin lukemaan. Mies hiipi nukkumaan ja esikoinenkin nukkuu vielä. Mulla on tää päivä vielä vapaa, viikonlopuksi töihin.

Omaa napaa sen verran, että kp on tänään 25/28, mutta oireita ei ole minkäänlaisia. No, järjetön väsymys on tällä viikolla vaivannu, nukkuisin kellon ympäri, jos ei olis mitään tarvetta aamulla ajoissa herätä.... =) Josko tuhlaisin tänään taas yhden Aconin? =) *ei malta odottaa viikonlopun yli*

Hyvää alkavaa viikonloppua kaikille ja plussataan me loput piakkoin!

KJ25

Vierailija
2/25 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä peukut pystyssä että saisit sen PLUSSAN!!

Itsellä menossa kp 3/28. Eli täti taasen pääsi yllättämään..Kävin vain esittelypinossa itseni " irtisanomassa" , mutta täällä päiväpinossa en ole enää kirjoitellut tädin tultua.

Toivottavasti te loput elolintuset plussaisitte ja pääsisitte jo odotuspuolelle!!

PLUSSATUULIA ~~~~

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkiin aikoihin en ole ehtinyt kirjoittamaan, mutta nyt kun täti ei tullutkaan tiistaina niin ajattelin tulla taas tänne. Rinnat ovat ihan turvonneet ja eilen oli kuvottava olo ja mahdoton väsymys!! Jokohan sitä tänä iltana testaisi?! Mulla on ollut niin säännölliset menkat ja nyt on niin selkeät merkit, että melkein voisin uskoa olevani raskaana:) Pitkän yrityksen jälkeen (yritys aloitettu 8/04) tämä olisi kyllä paras mahdollinen joululahja!! Esikoinen täyttää kevättalvella jo 4 vuotta ja hän on jo pitkään kaipaillut pikkuveljeä tai siskoa.

Onkohan muita, jotka meinaavat nyt viikonlopun aikana testata?

+++++++++ -säteitä kaikille!

Vierailija
4/25 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi harmi, että se täti taas muisti tulla. Ei muuta kuin onnea tähän kiertoon ja mukavaa joulun aikaa! =) +++JA PLUSSAA ENSI VUODELLE+++

KJ25

Vierailija
5/25 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt onkin jännä viikonloppu elokuisilla..!

Ainakin Liliane ja Pupu04 (muistinkohan oikein) taisivat olla tänään testailemassa ja muutama maanantaillekin.. Pidän peukkuja pystyssä kaikille!!

Itsekin tein uuden testin, ja olihan se selvä plussa. Näillä näkymin, lyhyellä kierrolla, laskettu aika menisi 20. elokuuta paikkeille. Mutta katsotaan, mihinkä vielä muuttuu. Sen kummempia oireita ei oikeastaan ole, mutta nukun älyttömän huonosti yöt. Ja kun pitäisi aamulla nousta ylös, en tahdo päästä millään, vaan nukuttaa vallan vietävästi. Taisi olla muutaman päivän vapaat, jotka heittivät rytmiä, vaikken mielestäni pahemmin valvoskellutkaan.

Täällä on yön aikana tullut kunnolla lunta, ja heti näyttää ulkona paremmalta! Taidankin lähteä ruuan jälkeen pienelle lenkille.

Nyt mukavaa viikonloppua ja plussien odotusta kaikille. Niin ja tietysti, lämpimät terveiset myös tädin yllättämille, ja lykkyä seuraavaan kiertoon!

Vierailija
6/25 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Kumkvatti! =) Ihanaa, lisää plussia! =)

Missäköhän pupu luuraa? Joko testasit?

Nyt pitää mennä nukutuspuuhiin joten en ehdi enempää, mutta plussatuulosia vielä puhkun meille jäljelle jääneille! =)

ps.. mä hallusinoin tänään pahoinvointia...

Ai juu, babyunelman jutusta tuli mieleen. Mulla kävi samoin, että viime kierron pämppäsin sitä greippimehua ja sain palkaks niin tolkuttoman tädin, että huh huh. Taitaa siinä greippimehun limakalvoa vahvistavasta vaikutuksesta sitten jotain perää olla, koska muutkin on huomanneet saman.

Oon kyllä uskollisesti lipitellyt sitä tänkin kierron, toivottavasti hyödyttäs muutenkin kuin supertädillä..

Vierailija
7/25 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut kaikille plussanneille tasapuolisesti ja voimahali kaikille tädin yllättämille!

Mulla nyt kp 31/30-32 eli voipi olla, että vielä vilkutan elolintusille hyvästit ja lennähdän syyskuisiin minäkin. Tosin mulla täti hiipii sisään aina tuhrutellen, eikä mistään sellaisesta ole vielä näkynyt merkkiäkään. Uusi kierto alkaa kuitenkin vasta kun täti kunnolla maisemissa. Eli toivoa vielä on. Testailusta: esikoisesta testasin plussan vasta viikolla 8, vaikka tiesin oireista (pahoinvointi) olevani jo raskaana. Edeltävä km teki varovaiseksi. Nytkään en testaa ennen kuin täti kunnolla myöhässä eli vaikka sitten jouluna :-) jos aihetta. Jonkinlaisia oireitakin olen jo kehitellyt: mieletön väsymys, pienoinen pahoinvointi, rintojen kipeys, mutta luulen niiden olevan ihan vaan pääni sisällä.

Puhaltelen puolestani minäkin plussia kaikille lopuille Elolintusille~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Vierailija
8/25 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Plussanneille!!! Ja kohta plussaaville!

Omaa napaa: Täti kurvasi kylään jumalattomien alaselkä- ja vatsakipujen saattelemina päänsäryllä höystettynä. Huh, tätä naisen elämää!!!!

Siispä matka jatkuu syyskuisiin... Pääasia et loppui toi piinaava epätietoisuus!

Jotain perää on kyllä greippimehussa, vihreässä teessä ja kai helokkioöljykapseleissakin (joita aloitin syömään kuivan ihon takia). Nimittäin limakalvo oli sit vissiin tosi paksu tässä kierrossa, sillä tuntuu ettei mitkään tilkkeet riitä. Tietty haluisin ajatella et siellä olis ollu jotai muutakin mikä poistuu nyt. Mut sitä on kai turha jossitella kun ei kerran maanantaisessa (silloin kp31/30) testissäkään näkyny.

Mä alan valmistautua töihin lähtöön nyt...

Mukavaa viikonloppua ja joulun odotusta!

Vierailija
9/25 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein paljon onnea plussanneille ja vielä ennemmän onnea tädin yllättämille seuraavaan kiertoon!

Itse testailin jo eilen aamulla uuden testin mut en rohjennut tulla kertomaan tulosta. Nyt näyttäis kuitenki kaikki olevan hyvin eli

PLUSSAHAN SIELTÄ TULI!

Heti plussan jälkeen tuli kuitenkin pikkasen punertavaa vuotoa ja

ajattelin et kyllä se sieltä vielä poies tulee. Mut nyt on kuitenkin ollut

ihan normaalia vuotoa. Jospa se pikkiriikkinen pysyis siellä matkassa.

Alkuviikosta oli vähän huonovointisuutta mut nyt onneksi ihan normaali

olo ollut. Olis vaan mahdollisimman pitkälle oireetonta niin jaksais

paremmin tuon sakin kans. 2-vuotiaalta jätettiin eilen tutti pois ja olihan

se sellanen yö et voi kauhistus. Onneksi jaksaa vielä valvoa, ei ole

raskausväsymys yllättänyt.

Illalla vielä pikkujoulutellaan minun sisarusteni kans. Onpa ihana kantaa

joulun salaisuutta sisällään. Mies kyllä tuumasi et jos ei minun silmistä joku huomaa et olen raskaana niin jo on kumma. No, toivottavasti

ei kovin moni.

Taidan pikkuhiljaa uskaultautua tuonne odotuspuolelle mut pitää kyllä

käydä kurkkimassa vielä teidänkin tilanteita.

Jos kietoisin teidät loput lintuset joulun kultanauhaan ja vetäisin perässäni odotuspuolelle... TERVETULOA!!!!

Lämmintä Joulua ja Kultaisia Plussatuulia!!!

toivoopi iuiu ja pikkiriikkinen tonttunen

Vierailija
10/25 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi myöskin eilen iltapäivällä ruskehtava vuoto ja oli koko päivän menkkakipuja, jotka jatkuivat vielä tänäänkin. Eilen oli kp 25/26. Mun oli pakko testata eilen illalla, koska mulla on ollut jo 1,5 viikkoa aivan selkeät raskausoireet. Ajattelin, että miten mun elimistö voi huijata mua tällä tavoin. Illalla halpistesti näytti haamun. Tänään aamulla tein apteekin omalla testillä vahvemman viivan. Eli PLUSSAA tuli. ++++++

Nyt sitten otan varovasti ja odottelen, että aika kuluu ja vaavin alku pysyy siellä, missä pitääkin. Vuoto on onneksi loppunut ja alavatsakivut pysyvät pois niin kauan, kun en istu tässä koneella. Elikkä meikä pysyy pois koneelta maanantaihin asti, jolloin menen taas töihin. Katsotaan, miten siellä onnistuu istuminen. :(

Plussatuulia kaikille ja haleja niille, jotka täti on yllättänyt. Hyvää viikonloppua.

Vierailija
11/25 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testasin aamulla ja negatiivinenhan se oli... :( Ei edes pienen pientä haaleaa viivaa ruutuun piirtynyt vaikka kuinka toivoin ja tiirailin. Tässä sitten tätiä odotellaan, ei tullut sitä maailman ihaninta joululahjaa meidän perheelle. Kiertopäivä 29 ja acon 10:llä testasin. Ovulaatiotesti oli positiivinen kp 16, joten jos olis tärpännyt niin olis kyllä tuolla testillä näkynyt. Täällä kuitenkin vielä sitkeästi roikun, kunnes se täti tulee.

Onneksi oltiin koko päivä kyleilemässä ja oli muuta tekemistä kuin negan sureminen. Jotenkin tässä kierrossa oli vähän toiveita normaalia enemmän, en tiedä miksi. Pettymyskin sitten vähän normaalia isompi. No, täytyy tässä keräillä taas kerran itsensä ja toivoa parempaa onnea seuraavaan kiertoon.

Miten noita syys- pinoja on niin monta?! Mihinkähän sitä pitäisi sitten siirtyä kun se täti suvaitsee saapua?

Paljon onnea uusille plussanneille ja plussansa vahvistaneille!

Vierailija
12/25 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut yöllä ollenkaan nukuttua kun jännitin niin paljon aamuista testaamista.. Puol seitsemältä oli jo sit " pakko" mennä vessakäynnille ja selvä plussa sieltä nyt sitten tuli!!! Tosin haaleampi kuin controlviiva, mut kuitenki semmonen et siihen varmaan uskaltais nyt luottaa... Ällötys ja väsymys taas rupesi alkuillasta nousemaan... Tsemppiä kaikille ja toivottavasti tulee tärppejä!!!

Vierailija
13/25 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pupu, älä vielä lannistu. Muista, että niin kauan kuin ei tätiä näy on vielä toivoa! Voihan noissa testeissä olla hyvinkin jotain maanantaikappaleita ja toisilla van kestää kauemmin, ennenkun raskaushormonin määrä nousee niin paljon, että testeissä näkyis.Voi kun mä niin toivon, että se pahuksen harakka pysys kaukana susta!!

Ja jos ja vain jos, (jota en usko bdbd) , joudut siirtymään syyskuisiin niin syyskeijut on oikea paikka. Nuo toiset ovat yrityksen aloittaneet syksyllä ja muuta sen sellaista.

Nyt pitää mennä upottamaan antibiootti ipanan suuhun.. voi miks se ei voi olla suppo..

Vierailija
14/25 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös seuraillut sinun matkaasi vauvahaaveessa. Toivon sinulle kovasti plussaa!!!

Tämä kierto oli toinen yrityskierto enkä ottanut tällä kertaa mitään stressiä. Mentiin vain päivä kerrallaan eteenpäin. En edes yrittänyt etsiskellä mitään oireita. Eipä ollut sitten suurta pettymystäkään.

Nyt tosiaan kp 3/28-30 ja vuoto on ollut aivan mieletön.

-Sofi-n kanssa ollaan taas samoissa päivissä. Tästä kierrosta hypätään molemmat odotuspuolelle. Ollaan jouluna oikein kilttejä pukille niin eiköhän se onnistu... :-) Jotenkin en ole osannut vielä kirjoitella tuonne syyskeijuihin, mutta kyllä varmaan pitäisi jo sinne kokonaan siirtyä...

KAIKILLE ELOLINTUSILLE PALJON PLUSSAONNEA!!!

Vierailija
15/25 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti et pahastunut, kun kerkesin jo sinutkin tuonne plussanneisiin päivittämään! Jäit näemmä niin selvästi mieleen ja huomasin liian myöhään, että ethän ollutkaan itse ilmoittautunut sinne jonon jatkoksi vaan se olikin mun oma muisti joka päätti näin sun puolesta.

Vierailija
16/25 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos piipaa00 tsempityksestä! :) Kyllä se pettymys jo helpottaa pikku hiljaa, ja onhan meillä tuo päivänsade piristämässä elämää.

Vielä ei tätiä ole näkynyt, mutta eiköhän tuo viim. huomenna kurvaa paikalle.

Toivottavasti loppuporukastakin pääsee moni siirtymään odotuspuolelle! :) Pidetään peukkuja! Muiden kanssa sitten ehkä törmäillään siellä syyssäteissä!

Vierailija
17/25 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen illalla sitten rohkenin testaamaan ja selvä plussahan sieltä tuli! Kun nyt vaan pieni jaksaisi kasvaa. Tulipahan ihana joululahja mulle ja miehelle! Jos kaikki menee hyvin niin la olisi 23.8.

Onnea kaikille plussanneille ja pidän peukkuja kaikille nyt tädin kiusaamille, että pääsette syyskuun odottajiin! Hyvää viikonloppua!

Vierailija
18/25 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEA PLUSSANNEILLE++++++++++ =)

Mä olen tainnu sekoilla.... Oikaiskaa jos olen väärässä, tai esitän kaks " väittämää" . Mun viime menkat alkoi 22.11, eli onko kp nyt 26/28 vai 21/28.... =/ Mä olen seonnu...

Mut ovis oli laskurin ja oireiden mukaan 6.12...

Nyt takas työn pariin! =) Muksaa lauantaita kaikille ja plussatuulet puhaltakoon

Vierailija
19/25 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisin ratkaista itse probleemani, eli nyt kp 26. Ja kierto on ollu mulla pitkään 28, mut ainakin viime kierrot 30. Se keskenmeno 8/05 tais tehdä tehtävänsä, eli sekoitti homman. En tiedä, mä en olekaan seurannu näitä hommia niiiiin tarkasti, vaikka kerran jo onnistuneesti raskaana olen ollutkin ja tytär tuossa siitä " todisteena" ... Mut mä olen kai niin kovasti ollu jo pikkukakkosen haaveissa että pää on pimennyt.... yritystä kuitenkin 1/05 lähtien, mut nyt siis enemmän seurannu kaiken maailman juttuja, kun vuosi pian täyttyy.

Antakee anteeksi ;) ja piinaillaan!

KJ25

Vierailija
20/25 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

KJ25! Mun piti sulle vastatakin, mutta unohdin.. Juu, 26 sen täytyy olla, koska mulla on 28 ja menkat alko 20.11. =)

Ricionelle hurjasti onnea! =)

Täällähän no nyt oikea loppukuun plussa-aalto kuohumassa, hieno homma! Kiskokaahan tosiaan meidät loputkin mukaan! =)

Mä testasin tänä aamuna.. Ja negahan se oli. Jos oikein tarkkaan tihrusteli niin saatto siinä jotain haamuntynkää erottaa valoa vasten. Mutta vaikka testi oli acon10 niin en mä mitään oikeesti vielä odottanutkaan, vastahan tässä on 8 päivää oviksesta. Mutta kunhan testasin, se on niin kivaa! =) Testi numero kakkonen käytetään maanantaina, huoh miten vaikee tulee huomisaamusta, mutta ei oo mitään mieltä tässä vaiheessa joka päivä niitä tuhlata. Yks jää sitten oottamaan keskiviikkoa.

Ei muutakun lisää plussauutisia ootellaan! =)