SYYSSÄTEET PERJANTAIHIN
Kommentit (13)
Jatkan siis edelleen viikonpäiväteemalla, eilinen toivoa ja tänään piinaa. Tätiä ei nimittäin edelleenkään näy, ja nyt jo kp 33/27-29. Aika sikamaista tulla myöhässä, kun kerran ei ole kutsuttu ollenkaan! Sunnuntaina lähtee toinen testikierros, jos se silloin on enää tarpeellinen.
Näin muuten viime yönä unta, että oltiin siellä häämatkalla (kaikki kolme), ja koneessa rupesi kamalasti supistelemaan. Ihan mielenkiintoinen uni, kun enhän minä edes tiedä, miltä se oikeasti tuntuu =)
Jaan Kuumeilijan ilon lumen tulosta. Jipii, kohta pääsee pulkkamäkeen!
Ketäs on piinailemassa? Anny ja Hannako lähti jo plussajunaan, mutta onko nyt testi-hyppysissä-kuumeilijoita? Peukalot teille/meille pystyyn, jos ovat joulutohinoissa menneet keskelle kämmentä!
Vitsit. Kerrankin suht lyhyt repustus. Hyvä minä.
Pyrtsi
Heips!
Viikot tuntuu menevän tosi nopsaan. Opiskeluhommia olis vielä vaikka muille jakaa ja tuntuu, että aika loppuu käsiin. Toisaalta...kun ajattelee ajan kulumista tän vauvakuumeen suhteen, niin jotkut päivät ja viikot tuntuvat ikuisuudelta :)
G: Mun ehdoton jouluherkku on mahdollisimman suolainen Kinkku, heh! Ja vieläpä niin, että kun saa iltamyöhään/yöllä käydä jääkaapilta napsimassa kinkkusiivuja...aijjai! Tykkään tosin myös ihan " sivistyneestä" juoluherkuttelusta. Porkkanalaatikko ja rosolli on mm. tosi hyvää.
Omaa napaa sen verran, että olen viimepäivinä yrittänyt bongailla ovista. Eilen tuli kyllä sellata paksua limaa...ja olen ihan pihalla, että onko niiden limojen jälkeen/ennen vai niiden aikana parhaat hedelmöittymisen mahdollisuudet? Jos jollakulla olisi enemmän tietoa, niin olisin kyllä hyvin onnellinen pienimmistäkin tiedonjyväsistä.
Tikkuttanutkin olen...mutta kertaakaan ne (aconin) viivat ei olleet täysin saman vahvuisia. Tosi lähellä kuitenkin. Ei jotenkin uskalla luottaa nyt noihin tikkuihinkaan... :(
Mutta jännityksellä odotetaan mitä tuleman pitää. Miehen kanssa ollaan kyllä oltu ahkeria...tosin just edellinen päivä ennen kun bongasin limat jäi hyödyntämättä. Onko niin, että jokatoisen päivän pupuilut pitäis riittää mahdolliseen raskautumiseen?
Nyt valmistautumaan päivän askariin. Leppoisaa perjantaita kaikille säteille! Ja ONNEA KAIKILLE PLUSSANNEILLE! Toivotaan, että niitä plussia tulis ja moni pääsis piinastaan :) Jaksamista kaikille tädin yllättämille!
HariboNalle
[color=green]Ihanaa kun on perjantai. Tänään onkin lyhyt päivä koulussa, pääsen jo yhdentoista maissa lähteen takas kotiin. Aamulla kyllä kävi mielessä lähdenkö ollenkaan, mutta on PAKKO saada tietää miten eilisessä tentissä kävi.
Hariboko se kyseli riittääkö joka toinen päivä pupuilu. Sitä en tiä, mutta tässä kierrossa ite oon ottanut että VÄHINTÄÄN joka neljäs päivä pupuiltais, muuten se alkaa maistuun puulta. Täytyyhän siinäkin hommassa mielekkyys pitää yllä, eikö?
Mutta tällä erää päätän tähän ja myöhemmin lisää kun muutkin ovat heränneet tähän ihanaan talviseen aamuun...
Moikka!
-Taelsa-[/color]
Viimeyö tuli sitten onneksi nukuttua vähän paremmin.
Paitsi että poju meni heräämään jo paljon ennen kuutta.
Ja taas kerran vaippa vuotanut, enpä taida enään pampersin vaippoja käyttää. Se on joka aamu samajuttu kun käytän pampersia. =(
Onneksi sain pojan vielä nukahtamaan uudelleen ja herättiin pikkuista vaille 8. Nyt on olo taas virkeempi.
Täällä on tupruttanut lunta todella paljon, tänään taidetaan pojan kanssa lähteä pulkkamäkeen.
Eilinen mammatapaaminen meni ihan hyvin, aluksi ajattelin ettei ketään tule sinne tapaamiseen, mutta onneksi sitten 15 yli 10 rupes porukat tulemaan.
Pojalla oli hauskaa ja sai touhuta oikein mielensä mukaan.
Kiipesi jopa ekaa kertaa korkeeseen liukumäkeen ja laski sieltä alas.
( tietty äidin avustuksella tultiin mäkeä alas.)
Eilen vein pihalle linnuille possun rasvaiset nahkapalat roikkumaan puuhun. Pitäähän niillekkin olla jotain syötävää, kun tota luntakin on niin paljon, ettei ne sen alta löydä mitään.
Ihmettelen ettei naapurin mummo ole vielä vienyt siemen automaattia sinne, yleensä se on vienyt sen todella aikaisessa vaiheessa.
Mä tunnen edelleenkin nipistelyitä alavatsassa, mitäköhän lie se mahtaa olla. Eilenkin kauppa reissulla vatsaa nippaili vähän väliä, kun istuin autossa. Toivonmukaan se olis sitä itseään, että siellä olis se pieni vauvan alku. =)
En kyllä vielä riemastu, kumminkin ne menkat alkaa joulun jälkeen.
Etten sitten tipu hirveen korkeelta.
Onnea kaikille vauvapuuhiin ja tärppiin.
T: yoginos
Ihanan kirpakka ilma ulkona!Piti heti herättyä käydä viemässä linnuille ruokaa niin kylläpä itekkin heräs kunnolla!=)
G: Mun jouluherkku ehdottomasti on kinkku ja rosolli+ keitetyt herneet.
Oottekos muutes kuulleet juttua et kun odottaa poikaa niin maistus rasvainen ruoka ja kun odottaa tyttöä niin maistuu makea?Minulla nämä piti paikkaansa..esikoista odottaessa maistuin makea paremmin kuin oikea ruoka ja taas kakkosta odottaessa maistui pizzat ja muut rasvaiset ruuat.
Onkohan tämä toiveajattelua mut painontunne alamahassa on ollut eilisen ja tämän päivän...kp 21/27-32..en uskalla mitään toivoa mutta mielessä on että jospa sittenkin...
Mutta nyt meen aamupalalle.:)
Tarrasukkia ja plussasäteitä!!
[color=maroon]Täällähän oli jo ollut aamuvirkkua porukkaa, kiva kiva!
Pyry, tämä on piinaa näin sivustaseuraajallekin :) Jännittää sun puolesta, riennän viimeistään sunnuntaina etsimään testailun tulosta!! Plussaonnea!
Taelsalle tsemppiä viimeisiin koulupäiviin! Mihin sinua kyseltiin töihin (siis millaisiin töihin)? Oletko ollut aiemmin siellä?
Plussapeukutukset kaikille odotuksen odottajille eli Kuumeilija, Yoginos, Taelsa ja Jonzu! Ja Kuumeilijalle toivotan rentouttavia lomapäiviä jo näin etukäteen!
Haribonallelle onnea oviksen bongailuun! Itse olen huomannut, että ne limat alkaa ilmaantua noin päivää tai paria ennen ovista ja sitten oviksen aikaan tuntuu nippasuja alavatsalla. Eiköhän se ovistesti ole näyttänyt ainakin melko tarkasti ovisajankohdan, jos olet saanut melkein tasapaksut viivat.. Itsellä ei tosin ole kokemusta niistä. Mutta ainakin Kathy on tikutellut ja olikos joku muu? En muista. Siitä pupuilutiheydestä, varmasti se joka toinen päivä luulis riittävän, koska jostain luin että siittiöt elää jopa viisi vuorokautta. (en tiedä uskoisinko, että noin pitkään, mutta siis ainakin sen pari päivää) Onnea Haribonalle teidän yritykselle!
Itsellä olis tänään ihan aikataulu täyteen buukattuna, mutta kuinkas ollakkaan tämä emäntä istuu yöpaidassa koneella.. Tietenkin laiskamato yllätti heti ekana vapaapäivänä :) Pitäisi siivota, tiskata, pakata kamppeet vknloppureissua varten ja muutaman tunnin päästä menemme miehen opiskelukaverin luo syömään, hän valmistuu tänään AMK:sta. Illalla lähdemme sitten pariksi yöksi vanhempieni luo keski-pohjanmaalle.. Ihanaa ajaa pimeässä pitkää matkaa :( Toivottavasti pääsemme ehjänä perille. On ollut aika liukkaita kelejä viime päivinä.
Parempi siis alkaa hommiin. Käyn lueskelemassa kunhan koneelle ehdin taas! Ja laitetaan vain ensi viikolle viikkopino, on varmasti ihmisillä paljon touhua ja menoa.
Moi! Riika
Päätin taas tulla kirjoittelemaan, kun koulukin loppui sujuvasti tenttiin. Nyt parin viikon joululoma ja pirteenä, ja toivottavasti raskaana, takaisin kouluun tammikuussa. Kp on nyt 27/28-32. Jonkinlaiset raskausoireet pysyvät edelleen voimissaan. Ei oikein osaa sanoa testaisiko tänään vaiko maanantaina... ollaan vähän puhuttu avokin kanssa, josko jaksettaisiin lähteä tänään hieman viihteelle. Tekisi kyllä mielikin tämän viikon jälkeen, koulussa ylikiirettä. Toisaalta pelkää taas mahdollista raskautta.
Mutta toivotaan parasta teille muillekin piinailijoille ja onnittelut jo mahdollisesti plussanneille!!!
[color=puprle]Hei säteet... minä koituduin töistä ja alkaa vapaat!!!! JESH!!! No la ja su vaan mutta vapaa viikonloppu, se on harvinaista nannaa :0) Äitin luo ollaan menossa syömään ja sit jumppaan, kasvattaa näitä lihaksia :D. Lapsipuolet jää mummopuolelle hoitoon. Hyvä että on mitä hoitaa kun sitä mummo kuumetta potee äitikin :) Niillä on isän kanssa tänään 27 vuotis hääpäivä ja samalla on mun kastepäivä, voi että 27 vuotta sitten meitsi on olllut ihana huutava rääpäle :) Joo arvatkaas, mä olin ihan varma tänään että olen raskaana ja et viime menkat ollu valemenkat (kaikkea sitä meikäläisen päähän juolahtaa..), joo siis maha ihan turvoksissa, jos en syö säännöllisesti niin alkaa kädet tärisee ( se on outoa..), ja tosiaan housut puristaa mahan kohdalta... joo nyt olen jo eri mieltä mut aamulla olin ihan varma ;) Hmm...kaikkea sitä keksii lihomisen syyksi... tai entä jos... :D
Kommenttia..
Kuumeilija 69:lle mukavaa lomaa!!! Siis sit ku se maanantaina alkaa, ja taitaapi olla hulinata täällä pääkaupunkiseudulla mutta teretulemast kuitenkin ;)
Voi Pyry,,,, mihin ihmeeseen se tätsy on jäänyt¿ hmm¿ jos vaikka kuitenkin¿ ;) Tuo on kyllä tylsä tilanne! Mutta toivotaan että kääntyy parhain päin! bd bd bd bd
Haribo¿ mä oon kans ihan pihalla oviksesta. Ennen yritystä bongasin mutta enpä ole enää huomannut, epäilen että täällä ainakin sekoittuu niin sopivasti simppojen sekaan että en siksi huomaa. Ja kyllä se joka toinen päivä= jtp tekniikka pitäisi riittää, mutta miten se välillä tuntuu ettei sekään riitä, ehkä liikaa yrittämistä?!?! Who knows¿ Ja aconeilla ainakin minä sain testi viivan vahvempana kuin kontrolliviivan, tikutin kp 9 ¿ 15 ja kp 15 tuli vahvat viivat. Tsemppiä vaan, eiköhän tässä ajan mittaa ole ekspertti kaikissa asioissa liittyen odotuksen odotukseen ;)
Riikalle rentouttavia vapaapäiviä ja ajakaa varovasti!!! Ja miehelle onnittelut valmistumisen johdosta ;) ¿nähdään¿ taas sunnuntaina : )
Anulle plussasäteitä!!!! Niin se on paha tuo tilanne¿ minä itse testasin viimeksi ja negahan sieltä pamahti, en sit tiedä menikö illan fiilikset sen suhteen mutta kehitysvammahoitajana en halunnut loppu pelissä ottaa riskiä jos olisinkin raskaana¿ Hmm, mutta miten nyt teetkin niin mukavaa iltaa teille!!!
Joo kait tästä täytyy lähteä valmistautumaan takas ulos menoon, hrrrrr... siel on KYLMÄ!!!! Mutta plussasäteiden täyteistä viikonloppua säteille!!!
Toivottelee; Kathy-tonttu ♥
[color=blueviolet]Niin siis läpäsin viimeisen tentin ja nyt oon onnellisesti AB-kortin omistaja... tai siis ens viikolla me tokarit saadaan, mutta silti. Nyt on paineet ohi!!! Ja loma voi keskiviikkona alkaa!! YES!!!! Mii laik veri muts!!!
Riika---> Ne kyseli mua töihin samaan paikkaa, missä olin juuri ennen tätä kurssia ollut. Kiva paikkahan se oli, mutta nyt oli kyllä väärä hetki kysellä...
Oon niin onnessani, että läpäsin kurssin joten kaikkien kuulumiset on nyt yhtä mössöä tuolla päänupissa, joten KAIKILLE PLUSSASÄTEITÄ JA KAIKKEA HYVÄÄ!!!
Mä lähden nyt puis. Kaverille kylään katsomaan sen IHANAA 5-vuotiasta tyttöä... (lue:uhmaikäistä)
MoiMoi!
-Taelsa-[/color]
Joulu alkaa lähestymään ja onpa ihanaa, kun luntakin on saatu pikkuisen. Jouluna lähdemme Lappiin, joten valkoinen juhla pitäisi olla ainakin tiedossa. :)
Onnea, onnea Anny ja Hannako!!! Hienoa, että säteet taas plussailevat.
Tervetuloa odotuspuolelle, yritetään pistää sielläkin säteiden pino toimintaan, hiljaista on nimittäin ollut. :( Vaikka täällä kuumeilupuolellahan kaikki säteet tapaavat. :) Nimittäin täällähän taitaa melkein kaikki raskautuneet vielä pomppia, hyvä niin.
Pyrylle ja Anulle paaaaljon plussaonnea! bdbdbdbdbd
Ja ovisbongareille toivon roppakaupalla tuuria. Muistakaahan juoda greippimehua! ;)
Omaan napaan ei mitään uutta oikeen kuulu. Masu on kyllä jo vähän turvonnut ja kireimmät housut ja hameet saanut unohtaa kaapin pohjalle. Ihan pikkainen ellotus on tunnistettavissa silloin tällöin, muttei haitaksi asti. Rinnat hieman arat ja finnejä on tullut kaulaan ja yläselkään (YÖK!!). Mutta kaiken kaikkiaan olen siis voinut oikein hyvin. Tietenkin takaraivossa kaihertaa pelko siitä, onko pikkuinen ok, mutta se taitaa jatkua koko ajan ja kokeneemmilta olen kuullut, ettei se ainakaan häviä vauvan synnyttyä. :)
Nyt tuli mies kotiin töistä, lähdenkin hakemaan hellyyttä! ;)
Hyviä vointeja säteet ja oikein mukavaa viikonloppua!
mallariina ja masulainen rv 9+4
No ei tarvitse enää miettiä, onko vaarallista lähteä viihteelle. Poika on kyllä mummun ja pappan luona, mutta taas kävi niin tutut kuviot..... meillä avokki on jo unten mailla :) (hänellä todella vaativa työ, joten rankan työviikon jälkeen, ruuan jälkeen tuli nukkumatti) Itse sitten surffailen täällä ja toisessa ruudussa pyörii spideri-peli. Voisiko ihanampaa enää kuvitellakaan!! :)
Eipä mulla tällä kertaa mitään kummempia kuin [color=red]OIKEIN HYVÄÄ YÖTÄ JA KAUNIITA UNIA KAIKILLE TASAPUOLISESTI.
T:yoginos
kyllä nyt alkaa olla kivan näköistä, kun lunta tulee lisää. On ihanan valkoista.
G: kyllä mun jouluherkku on kinkku ja sen päälle mummon opettama kotitekoinen tulinen sinappi. Ja tietysti lähes kaikki joulun herkut maistuu.
Lipeäkalaa en laita suuhun ja samoin käy mädin kanssa.
Täällä menossa km:n jälkeen eka kierto kp 22/29... jotain.
Ei varmaan ole mitään tietoa tästä ekasta kierrosta millaiseksi ehkä venyy vai olisko lähes normaali.
Yritystä on kyllä ollut kun kerran lääkäri antoi luvan, ja luulen oviksen löytyneen. Voihan olla ihan omia kuvitelmia.
Muutama piinailija olikin saanut haamun. HIENOA! Kyllä ne viivat siitä vahvistuu.
Ja piinailijoitakin jälleen matkassa. Kyllä varmaan olisi maailman paras joululahja jos toinen viiva ilmestyisi tässä viikon aikana.
Ihanaa, vapaapäivä ja sit enää maanantai töitä ja alkaa loma. Töihin meen vasta 2.1.2006.
Tänään lähdetään äidin ja siskon kanssa Hesaan jouluostoksille. Toivottavasti ei kauhee hulina.
Hauskaa joulun odotusta piinailun lomassa ja tarrasukkia plussanneille!