♥PuOLukOIdEn ViiKoNLoPpU-aLoItUs♥
Kommentit (34)
tainut iskeä masennus-aalto :(
Hannele: koeta nyt sinäkin piristyä, olit niin iloinen vielä vähän aikaa sitten..
JJ: ihanaa, oot saanut vihdoinkin ä-pakkauksen ja päässyt nyt lomailemaan :) Nyt vaan rentoudut ja teet kaikkee hauskaa!
Täällä on asiat ennallaan, tosin tänään ei oo päätä särkenyt :) Limojen perusteella taitaa olla ovis ovella :) Jotenkin oon niin hyvä mieli tänään! Kysyin kans mieheltä että jännittääkö nyt raskautuminen et kun bongaan oviksen. Sanoi ettei oikeastaan ees ajattele koskaan koko vauva-asiaa.. Siis että haluaa pitää sovitusta kiinni ja sit jos se tulee niin sit tulee.. Mutta että toivoo kyllä etten tulis raskaaksi :(
Aika hiljaista on tänään. Itsellä työpäivä jo ohi ja meen kohta tupareihin. Ei kyllä tekis mieli mennä.. muttei oo pakko jatkaakaan minnekään baariin.
Galtsu
Töissä taasen ja eilisistä pikkujouluista selvitty: oli mukavaa viettää iltaa hyvien ystävien kanssa!!! Vaikka yhdelle ystävälle(ei ollut paikalla) oli tullut ihan kamala tilanne: hänen ystävän mies oli kuollut pari päivää sitten. Viikko sitten oli sairastunut yllättäen ja mitään ei ollut tehtävissä :' (
Perheessä viel ihan pieni vauva... Elämä taas osoittaa julmaa puoltaan! kyllä kyyneleet tuli silmiin kun miettii tätä perhettä... Täytyy vaan toivoa ettei omalle kohdalle tämmöistä suru sattuisi!
JJ: Onnea äippäpakkauksesta ja LOMASTA!!!! nyt pääset nauttimaan elämästä ennen Tuutin syntymää... alkaa olla jännät hetket käsillä!!!
Hannelelle tsempityksiä: Jos menkat alkaa niin alkais ihan pian niin pääset nopeemmin piinaamaan uuteen kiertoon viel!!! Toivotaan ettei kuitenkaan alkaiskaan... Ja kyllä se mies sieltä taas tokenee... Täälläkin opetellaan edelleen siihin ettei miehet ihan samanlailla ymmärrä raskautta kun me naiset, joten jokaisen on annettava odottaa omalla tavalla vaikka tuntuis kuin pahalle ettei toinen oo yhtä innoissaan...
Jaksamista myös Luumuhillolle ja Goldalle parisuhte kiemuroihin... Tätähän tää on ylämäkee ja alamäkee... Toivotaan ettei mitään peruuttamatonta tapahdu ja ylämäki alkaa taas uudelleen!!! :)
Vitsit täälläkin siirrytään taas uudelle viikolle: masu on turvonnu vähäsen ja farkkujen kanssa alkaa olla onkelmia.... :) aikas jännittää!!!!
mitähän muuta piti... palaan siis myöhemmin..
M 14+0
[color=magenta]Otinpas tuossa päikkärit, kun yön nukuin niin huonosti. Jännäsin tietty tätä päivää, niin et unikaan ei kunnolla maistunu. Nooh, nyt taas virkeempänä :) Kohta on ruokakin valmis, mies oli täällä kokkaillu!
MIITSU: Hui hitsi nuita sunkin viikkoja! Näinkö nopeeta se sitten menee kun alkaa mennäkseen :D Tuntuu, etten omissa viikoissakaan pysy mukana, saati sitten sun! Ihanaa, kohta alkaa masussa hipsutella ja kuplistella se tein masutyyppi :) Millon sulla oli ultra? Ootko jo ajan tilannu? Jos et, niin tilaa jo ihmeessä, et saat sen haluammallesi viikolle. Tuleeko mies mukaan?
Mä en muuten ole ostanut vielä AINUTTAKAAN mammavaatetta! Oon pitäny löysiä housuja (verkkareita ja tuulihousuja) sekä yhtiä farkkuja, joihin oon laittanu kuminauhan meneen napinlävestä nappiin. Joustaa siis ja isontaa housuja niin paljon kun haluan kunhan laitan kuminauhalle pituutta. Mammapaitoja ei ole tarvittu, kun omasta kaapista on löytyny löysää hupparia ja kollaria. Alle vaan pitempi aluspaita joka peittää vyötärön hyvin, niin kyllä pärjää. Mullahan siis oli mammahousissa se ongelma, että niissä kaikissa oli ihan liian lyhyet lahkeet. Luovutin siis suosiolla ja keski omat patenttini :)
GALTSULLE tärppiä! Kyllä se mieskin ajallaan innostuu *lohduttaa*
Nyt syömään, JJ kera Tuuttiksen ♥
Viikot tosissaan vilisee vauhdilla...
Neuvolassa sanottiin että postissa tulee kutsu ultraan-->pitäs tulla nyt parin viikon sisään ja ultra tammikuun puolivälissä... Mies on lähössä mukaan ja aikaa sitten muutellaan sen mukaa et pääsis... Toivotaan ainakin et onnistuu: sanoi että haluaa mukaan!
Mammavaatteista:
Mullakin huppareita yms joten keväälle/kesälle haluisin kyllä toppeja paitoja, siihen asti jos pärjäis nykysillä paidoilla: yhet farkut oottaa kaapissa mahan kasvua!!!
Kaamee nälkä mullakin, joten perunapiirakat esiin ja syömään!! ;)
[color=slateblue]Tuleekohan musta ihan kamala palstahäirikkö, kun nyt jään lomalle :D Aika hiljanen on mein pino tänään :/
MIITSU: Kiva, että mies on tulossa ultraan mukaan. Meilläkin mies tuli rakenneultraan ja oli kuulemma tärkeä kokemus. Mustakin oli kiva, kun mies oli siinä vieressä :)
Eipä mulla asiaa taaskaan ole. Mies lähti pelihommiin joten olen täällä " joutilaana" . Pää on ollu ihmeen kipeä koko päivän ja mahassa menkkamaista juilintaa... toivottavasti ei mitään vakavaa.
Kattelin uudemman kerran tuota äippäpakkausta ja onneksi oon ostanu 50cm vaatteita ennakkoon. Nuo pakkauksen vaatteet on aika isoja vastasyntyneelle.
Joops, tää menee taas :)
Eikö täällä ole tänään kukaan käyny vai olenko tullut sokeaksi?
ON: Testasin aamulla ja negahan sieltä tuli, en muuta uskaltanu edes toivoa ja iltapäivällä alko vuoto... Veetätysolo pahimmillaan. Tästä kierrostahan meil kai nyt alkais se tuplailu mutta ei vois sekää nyt vähempää kiinnostaa....
-thunderi-
[color=blue]Täällä kohtalotoveri!!! [color=red]Täti saapui ferrarillaan![color=blue] Joten nyt siis kp1. Plussasäteet säästettäköön siis ensi kiertoon! Niin, täytyy täälläkin ihmetellä miten raskaasti sen voikaan ottaa...
Oma napa-teksti ois nyt syytä pitää minimaalisena, mutta jos nyt muutama rivi kuitenkin... Eilen jo tiesin tätin tulevan ja olin todella masentunut. Mies ei kestä yhtään minun itkua joten tässä on taas ollut parisuhdekriisi valloillaan... Nyt on ihan pakko yrittää olla normaali, muutenei ehkä parisuhteesta voi kohta puhuakkaan... Eiliset p-joulut ei ollut menestys, mulla oli niin kurja ja epäsosiaalinen olo että lähettiin jo parin tunnin päästä pois... Lisäksi tässä toissailtana kokeilin vanhaa hametta joka ennen oli löysä, viime kesänä tiukka mutta NYT: 10 cm jäi väliä että hame pois mahtunut etes kiinni! Olen ollut kuin maansa myynyt myös tämän asian takia ja mies-parka on joutunut kärsimään minun huonosta itsetunnosta... Joten nyt (taas) LUPAAN JA VANNON että muutun paremmaksi, vahvemmaksi ja iloisemmaksi ihmiseksi! Ei kai se maailma muutamaan kiloon kaadu ja ompahan hyvä kasvualusta Vallulla... Nyt on pakko keskittyä johonkin muuhun kuin nuihin kiloihin jos tästä meinaa vielä nousta...
Hiljainen viikonloppu ollut... harmillista... mitä puolukkapinolle tapahtuu?!? Joulun aika on varmasti entistä hiljasempaa!
THUNDERI, otan osaa tädin tuloon. Mutta jospa se mies osais sua lohdutaa ja jaksaisit kääntää pään uutta kiertoa kohti! Sulla sentään alkaa oikea tuplaus, mulla enää pari viikkoa ehkäsytöntä aikaa jälellä... No ei se mitään, sitäkin innokkaammin sitten kesällä...
Mää oon ihan sairaan kipeä, sattuu tosi paljon ässäilessä. Mikähän nyt vaivaa... hiiva tai jotain...??? Voikohan lääkärillekkään mennä nyt kun on menkat???
Niin että muutama rivi vain omaa napaa... Palaan takasin pinoon lukemaan teiän juttuja ja kommentoin sitten...
Jipii, IDOLS tulee tänään!
[color=blue]Hyvä olis [b]JJ[/b] jos rupeasit palstahäiriköksi, että pinossa säilyy elämää! Ihanaa lomaa sulle!!! Vaikea kuvitella että parin kuukauen päästä sinä sieltä sättäilet tuhiseva pakkaus sylissä...! Eihän menkkamainen juilinta ollut mitään vakavaa?
[b]MIITSU:[/b] Tosi kurja juttu tuo ystäväsi tilanne. Eilen luettiin miehen kans sen kännykällä palstaa ja mies alko heti sen jutun luettuaan että kun mulla ei oo mitään hätänäkään ja itkeskelen silti, asiat vois olla tosi paljon pahemminkin niinku sillä Miitsun ystävällä... Se kyllä vain pahensi omaa oloa, lisäsi syyllisyyden tunnetta että turhastako täsä nyt itkeskelee mutta kunei muutakaan osaa... Kiitos tsempityksestä! Pitänee siis varautua siihen että tässä perheessä ei rienu repeä vaikka Vallu saiskin alkunsa... Ei ne miehet vaan ymmärrä oikeen kun ei ne sitä vauvaa joudu kantamaankaan yhdeksää kuukautta!
[b]LUMIINAN[/b] kans mennään taas aika samoissa kp:issä! Mulla alkoi siis menkat ennen aikojaan mikä varmaan selittää sen etten bongannut ovistakaan, kun oli varmaan mennyt jo!
Nyt aattelin että joisin greipimehuakin joka päivä mutta vaikka töissä niin ettei mies tiiä mitään. Ja sama homma jos teen ovistestejä niin mieheltä salaa. Ja parempi kai alkaa valmistamaan itteä siihen että tässä ootellaan heinäkuuhun asti...! Vaikka eiköhän se kovaa iske silti taas ens kuussa kun ferrari ajaa pihaan...
No joo, nyt on jonku muun vuoro kirjoitella pinoon... Ihanaa 4 työpäivää ja sitten JOULULOMA (muutaman päivän)!!!
[color=green]HANNELELLE ja THUNDERILLE pahoittelut tädin kutaleesta! Prkl ku osasi teille kummallekin tulla kylään :( Paaaaaljon tärppisäteitä uuteen kiertoon. Ja HANNELE: Aloita vaan se greippimehu ja tikuttelu. Ainakin olet sitten kaikkesi yrittänyt!
MENKKAMAINEN jomotus ei kaiketi ollut mitään vakavaa. Aamulla vielä vähän oli maha kipeä, mutta ei enää :) Tänään sain ostettua miehelle vielä 3 lahjaa, joten nyt saa riittää. Mies tuumasi tänään, että ei ollut saanut ostettua toivomaani lahjaa. Ei siinä mitään, mutta tiiän et miestä ketuttaa sitten aattona kun mulla on niin monta lahjaa sille. Musta on vaan niin kiva antaa sille lahjoja, ku tiiän aika varmasti mitä se haluaa ja mistä tykkää :)
Huomenna [b]neuvola[/b]. Vähän jänskättää kun koklaavat taas miten päin se Tuutti♥ tuolla masussa köllöttää. Mä en ollenkaan usko siihen viime kertaseen veikkaukseen, et ois raivotarjonnassa jo. Veikkaan et on poikittain, siltä ainakin tuntuu.
Kumpi voittaa, Ilkka vai Katri...?
JJ 32+5 + Tuutti♥
[color=magenta]Miitsu: kauhea tilanne sun ystävällä :( Vaikea se on sellaisesta selvitä, ei ihme ettei ollut paikalla. Mutta sullahan on niitä viikkoja kerääntynyt jo paljon! Ihanaa :) Kivaa kun mies halusi tulla ultraan mukaan, pääsee oikeasti näkemään masuasukin!
JJ: ihem ettet oo ostanut mitään mammavaatetteita! Mulla on nimittäin jo mamma-farkut ollut pari vuotta kaapissa odottamassa käyttöä. (jota ei millään tuu :( ) Miten tää talvi sitten? Tarviiko sun hankkia uutta takkia, vai mahdutko nykyiseen?
Hannele: voi harmi kun p-joulut mennyt huonosti! Muttet oo yksin! Saman olen kokenut eilen :( Äläkä murehdi niitä kiloja, kyllä niitä aina talveksi kertyy, jospa ei tarttekaan asiaa murehtia ens kesänäkään, kun rupeaa maha kasvamaan entisestä! Älä luovu nyt ihan kokonaan toivosta. Jospa ootkin niitä hedelmällisiä tyyppejä.
Omaa napaa: tuparit epäonnistui täydellisesti! Parisen tuntii oltiin niissä ja sit tuli kauhea riita, joka alkoi jostain typerästä asiasta ja johti tietenkin vauvaan :( Eilen olin vielä ihan tosissaan että nyt kattilat jakoon.. Mies oikeasti itki ja pyysi anteeksi ja vaikka mitä että katottais vielä ja nyt sit katotaan. Mutta sanoin sille ihan suoraan että olen nyt kuvitellut sitä MUN vauvaa sylissä ja ajatellut että eihän se miehen puolesta ole tervetullut meille! Miten voin oikeesti tehdä niin omalle lapselleni! Että haluanko että se on ei-toivottu vai onko oikeasti parempi ettei sitä isää olis. En tiedä miten tää on mahdollista mutta en ookaan tyytyväinen meidän ratkaisuun, koska aika epärealististä on mun ajatella että voin toivoa vauvaa molempien puolesta! Olenko nyt tullut ihan hulluksi tytöt?? En enää tiedä mitä ajatella. Olen nyt tämän miehen kanssa elänyt kohta 1,5 v ja itkenyt ja anellut ja syönyt rauhoittavia (ahdistuneisuuslääkkeitä) ja vaikka mitä ja nyt olen siis vihdoin saanut sen kerran jolloin kirtsua ei käytetä, ja murehdin vaan ja itken lisää :( Ei tämä niinkään voi jatkua että itketään öisin ja podetaan päänsärkyjä.
Taidan olla kyllä päästäni sekaisin! Kommentoikaa pliis tätä!
Galtsu
kaikkien luo on löytänyt. Parempaa tärppiä ens kiertoon!
On se ihmeellinen tuo ihmismieli (etenkin naisen...) En kyllä tiedä miten varsinaisesti kommentoisin tilannettasi tai miten lohduttaisin, mutta melkein kuin minun elämästä puhuisit... 1,5 v yhteistä historiaa tämän miehen kans, ja olen ollut niin masentunut välillä (tämän vauva-asian takia), mieliala lääkkeitä on syöty... Miehen mielestä silloin meillä meni hyvin kun söin niitä ja kävin " terapiassa" , mutta en haluais niinkään elää... Mietityttää vaan miten tähän on voitu tulla... Enhän minä oo enää ollenkaan sama ihminen ku 1,5v sitten. Sillon minua olis voinut kuvata sanoilla iloinen ja vapaa ja nyt sanoilla pakkomielteinen riippuvainen ja ahdistunut... Ja tosiaan nyt pitäs olla ilo ylimmillään, kun niitä siemeniä saa, mutta ei siltä näytä... No tässä illan aikana on kuitenkin jo mieli parantunut ja alan pikkuhiljaa katsella etiäpäin, en kyllä varsinaisesti ens kiertoon, en jaksa ajatella taas sitä pettymystä, pitänee keskittyä sinne heinäkuuhun...
[b]KATRI[/b] ehdottomasti!
[b]JJ[/b] ehkä sun pitäis pysyä kaukana täältä ettei tämä masennusaalto tartu sinuunkin! =o)
samoilla sanoilla voi muakin kuvailla. Minunkin mies on sitä mieltä että paremmin on meilläkin mennyt kun söin niitä lääkkeitä, vaikka silloin vaan opin olemaan tekopirteä ja kyllähän ne auttoi ahdistukseen muttei ne mua onnelliseksi oo tehnyt, eikä varmaan suakaan??
Niin ja unohdin mainita vielä sen että mun ainut lapseton (kaikilla muilla on ja niitä yht n 20)serkku on raskaana, kesällä tulee vauva :( En osaa iloita enää sellaisista uutisista, aina kun tällaisia uutisia tulee niin se vaan satuttaa; ja pelottaa vastata puhelimeenkin kun aina pelkään niitä uutisia! Aina kun joku kaveri soittaa ja kysyy iloisella äänellä että " arvaa mitä" kysyn " ootko raskaana?" Ja se alkaa olla niin automaattista etten osaa ennakoida sitä. Että ehkä mun mielialaan on vaikuttanut sekin että se serkku tuli raskaaksi. Ja mummikin kysyi tänään kuulumisia ja toki sitä että joko masu-asukki on pantu alulle teilläkin? Niin ja sitä vaan nieleskelin tässä kaikkien näitten uutisten jälkeen töissä.
Mutta nyt pitää kuulemma mennä nukkumaan ja sammuttaa tietokone. Ehkä on taas keskusteluja tulossa, ehkä ei :(
Huomisiin.
Nyt se on loppu sitten! Nimittäin ne työt! Jeah! OIjoi miten mukava olo. saan vaan OLLA ja ÖLLÖTELLÄ! Pääsee kunnolla keskittyyn vauvajuttuihin eikä tarvi huolia väsymystä tms. *silmät säihkyen* En joutunu pitämään puheita onneksi, vaan ihan pieni tilaisuus oli töissä. Ja hyvä niin, turhaa stressasin...
HANNELE: Kurjaa jos mies temppuilee :( Tsemppiä ja voimia sulle sinne ja toivottavasti ne menkat ei ala! *tädin karkotusta*
Ostin itselle juhlallisesti glögiä töitten loppumisen kunniaksi :) Illalla sitten " korkkaan" ja " juopottelen" vähän glögiä ;) Jotta ei jää epäselväksi, niin ihan alkoholitonta mallia on mun glögit :)
Mulla on jouluostokset pääasiassa tehty. Miehelle ostan vielä ehkä jotain, ku niin tykkään sille shopata. Mutta sukulaiset ja kaverit on siis jo ostoslistasta pois. Maanantaina neuvolaan. En ees muista mitä siellä piti tekemän... kaippa sitä samaa vanhaa. Nyt alkaa kai ne käynnit tihentyyn, vaikka viimeksikin täti sano, että turhaan mulla tihentää kun kaikki arvot ym. niin hyviä.
JJ 32+4 + Tuuttis♥