Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

♥PuOLukOIdEn ViiKoNLoPpU-aLoItUs♥

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=deepskyblue][b]GOLDALLE[/b] rutistuksia ((( )))

Semmoista tämä elämä on, tilanteet voi muuttua niin äkkiä! Toivottavasti kaikki käy parhain päin! Voimia sinne ~~~ ! Jos haluat, jää ihmeessä palstailemaan, onhan tässä jo ystäviksi tultu, niin ei kai se vauvakuume ole enää ainoa asia mikä meitä yhdistää! Mutta ymmärrän kyllä jos et halua jäähä, onhan nämä lähinnä semmosia parisuhde- ja vauvajuttuja...

[color=violetred][b]PIKKUPIRU:[/b] No älä siitä ystävästäsi välitä! Kyllä hän taas jonain päivänä huomaa sinut ja muistaa ystävyyden tärkeyden! Minä olen sitä mieltä että kyllä asiat selviää aikanaan eikä se oo niin väliksi vaikka välillä pietään etäisyyttä. Turha itteään on tyrkyttää. Tuo on varmasti ihan yleinen reaktio uuden hellun myötä, vaikka onhan tossa selvästi tärkeysjärjestys päälaellaan, yhtä laillahan ystäväsi vois tulla miehensä kanssa sinun luo, jos heiän kerta koko ajan on yhessä oltava.

[color=deepskyblue][b]MERINEITO[/b] myös, ihan oikeen, unoha koko pirskeet ja muista sitten ens vuonna että sinä oot oman osasi jo tehnyt eikä kelvannut sillonkaan...

[color=violetred]Nämä asiat nyt nostattaa verenpainetta. Itsellä sellanen tilanne että välit on katkenneet ystäväpariskuntaan, josta olen lähinnä tyytyväinen ja huojentunut! Siis se on se samainen pariskunta, joka teki meille oharit jäkispelin jälkeen, se samainen pariskunta jossa mies on aivan tossun alla, se samainen joka lainaa meiltä autoa joka kuussa, jolle me viiän nauloja, ruuveja, sulakkeita, käyään tekemässä sähkötyöt, lainataan työkaluja, korjataan tietokone, kuskataan yöllä, ym ym... Ja yhtä ainutta asiaa me on pyyetty: viime lauantaina pikkujouluista kotiin kun taksijonot yli tunnin. Ei voineet tulla. Sitten soittivatkin perään että no nyt tullaan, mutta rouva ei puhunut sanaakaan, nakkeli vaan niskojaan ja teki harvinaisen selväksi että nyt on välien katkeaminen paikallaan! No onneksi hakivat meiät niin ei jäävytty kuoliaaksi, mutta minä kun luulin että nyt on kaikki palvelukset kuitattu, ja että enää ei tarvi niitä auttaa eikä mitään niiltä pyytää... No tänään taas meiän autoa lainaillaan...

[color=deepskyblue]Ehkä tässä ei sitten huolta vielä ole jos kerta [b]LILLIKSELLÄ ja MIITSULLAKAAN[/b] ei ollut mitään oireita... Kiitos vaan peukutuksista ja plussasäteistä mutta ei vielä oo mikää piinan aika! ;o) [b]MERINEITO[/b] tuossa kysyikin kuinka pitkä kierto mulla on ja nyt on siis menossa kp28/32, joten vielä on kp1:een aikaa! Ens viikon keskiviikkona on sitten se päivä kun tätin " pitäisi" tulla!

[color=violetred][b]MERINEITO:[/b] Otan osaa tuohon sinun km-suruusi =o( Joulu on kieltämättä sellainen perhejuhla ja tuo niin paljon itse kullekin muistoja että siinä helposti tulee mieleen menetykset... Vaan pianhan sulla alkaa joululoma ja pääset miehen kainaloon pitemmäksi aikaa...?

[color=deepskyblue]PERJANTAITA toivottaa Hannele

Vierailija
2/34 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=red]Mä heräsin ihmeen virkeenä viis minsaa ennen kellon soittoa, vaikkei nää aamuvuorot oo yleensä mun vahvin puoli, kisua sitten rapsuttelin kun oli niin hellyydenkipeä...

Merineito: tuli vaan mieleen että voisitteko tehdä jonkun palautekirjeen näille juhlanpilaajille? Se on niin totta että harmittaa kun on tehnyt ison homman juhlien järkkäämiseksi ja sitten ne pilataan noin, ei siis arvosteta toisten työtä. Mulla varmaan myös keskenmeno kummittelis enemmän jos ei ois tätä raskautta. Kovasti voimia sulle, ja toivottavasti ens jouluna teillä ooteltais jo vauvaa.. (kerkeehän se vauva syntyä, jos hyvin käy) Kummasti tulee aina mieleen et millaistahan elämä olis ja minkäikäinen vauva olis: meillä siis ois kanssa ollu lokavauva, eli ihan pikkuisen kanssa elelltäis, jos kaikki ois hyvin menny. Nyt kuitenkaan en oo ees pahemmin pelänny et mikään menis vikaan??? aika outoa musta....

Hannele: tosi törkeetä käytöstä kaveripariskunnalta: kyllä mäkin välit laittaisin poikki, ihan tyystin... ennex oppivat myös ottamisen sijaan antamaan... Ihan kyllä keittää noin itsekkäät ihmiset!!

daa... mitähän muuta... mulla on tänään kavriporukan pikkujoulut ja meen sinne töitten jälkeen: käyn isälläni ja vähän muualla ennen sitä, mutta illalla en siis kerkee pinoilemaan...

Hyvää viikonloppua siis kaikille!!!!! Nauttikahan lumesta!! ja välttäkää joulustressiä :)

M 13+6

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitanpa äkkiä kuulumisia ennen kuin täytyy lähteä yliopistolle tenttiin! On jäänyt palstailu vähän vähemmälle kun on ollut kaikkea kouluhommia ja jouluhössötyksiä!

Puolukoiden ilme ja puheenaiheet ovat muuttuneet aika paljon siitä, mitä minä aloin seuraamaan! Tuntuu että suurimmalla osalla miehet ovat jo tuplaukseen suostuneet!

Omasta tilanteesta: Ensimmäisiä laastarin jälkeisiä menkkoja odottelen edelleen. Nyt kp41! Mietin vaan että missähän vaiheessa kannattais käydä terveydenhoitajan puheilla? Kellään mitään mielipidettä? Ajattelin itse että jos tuolla tammikuun puolessa välissä ei ole mitään tapahtunut niin sitten menis käymään. Olen nyt ihan kahden vaiheilla ostaisko raskaustestin tuossa ennen uutta vuotta ja testailisi. Jos on edessä juomista ja baariin lähtö, niin silloin ainakin ajattelin testata. Onhan minulla nytkin mahdollisuus olla raskaana, pieni mutta kuitenkin!

Eilen oli kiva kuulla miehen mielipide, kun kerroin sille että koulussa jouduin käsittelemään lisääntymisterveydelle vaarallisia aineita. Kerroin että aine on sikiölle vaarallista ja lisääntymiskykyä heikentävää. Mies ihmetteli miten sellaista uskalsin käyttää, ja kuulosti vielä ihan vilpittömältä! Jospa sekin alkais lämmetä pikkuhiljaa...

Mulle tuli ennustaja-elliltä vastaus: Sinulle syntyy tyttö 25.1.2007, poika 21.2.2011 ja tyttö 25.1.2014.

Kuulostaisivat minun mielestä ihan kivalta! Varsinkin se, että tuohon ensimmäiseen ei ole kovin kauan aikaa! Tosin mieluummin haluaisin poikia, mutta minkäs teet... Toivotaan että Elli tietää.

Päivänjatkoja ja hauskaa viikonloppua!

Neitinokkonen

Vierailija
4/34 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käännytysaallon sijaan taisi iskeä parisuhdeongelma-aalto puolukoihin... Meillä menee kans päin helvettiä miehen kanssa, joten vauva-haaveet on toistaiseksi haudattuna meilläkin. :´( Taisi asia kääntyä itseään vastaan tai jotain... Joten poistun ainakin parin viikon mietintä- ja palstatauolle.

[color=red][size=3]♥[/size][/color][size=3][color=006400]Oikein iloista ja rauhaisaa joulua kaikille puolukoille![/size][color=red][size=3]♥[/size]

Vierailija
5/34 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=darkslateblue]Todellako kävi niin alkokin sitten tämmönen aalto vaikka plussa-aaltoa ooteltiin...

Hmm... tiedän paremmin kuin hyvin että tämä vauvakuume asia voi kääntyä itseään vastaan ja pahimmassa tapauksessa on ero enemmän kuin ajankohtainen!

Toivottavasti kaikki puolukat selviävät tästä vakavasti taudista ja että kaikille käy hyvin, jos nyt ei vauvaa heti saa kainaloon niin että parisuhde alkaisi kukoistamaan!

Vierailija
6/34 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

HANNELE: Juu, täytyy yrittää unohtaa ne pippalot. Oli vaan niin erikoista, että tänä vuonna henkilökunta tyrkkytti itseään niin kovin mukaan järjestelyihin, mutta sitten loppupeleissä kaikki niiden hommat jäi tekemättä. :( Toki heidät on muinakin vuosina joulu ja kevätjuhliin kutsuttu.

Hannele:Älkää sitten lainailko autoa, tai laitatte kunnon hinnan lainalle.

Hannele:vielä kerran: Kiitos osanotosta! Kauimmin täällä pyörineet ovat jutusta lukeneet useamman kerran... Asian olen jo aikahyvin käsitellyt, ja suurin suru on jo mennyt ohi. Jostain se nyt sitten pääsi mieleen ja sitten tietenkin tuli ajateltua, että miten vanha vauva olisi ja miten erilaista elämä olisi jne.

Huomenna mies tulee tänne ja sitten alkaa joululoma mulla. :)

MIITSU: Harkinnassa on viestin lähettäminen, tosin luultavasti ihan maililla ja yleisellä jakelulla. Tosin meinattiin kuitenkin laittaa se vasta joulun jälkeen.... Tosin kyllä yhdelle henkilökunnan jäsenelle jo kerrottiin, ettei me oltu kovin iloisia tapahtuneesta.... :(

Riippuu nyt sitten ihan miehestä odotetaanko me jo ensijouluna. UKolle olen antanut valtuudet ilmoittaa haluamastaan ajankohdasta viimeistään 4 vkoa etukäteen, mies sitten venytti toisen pään kolme kuukautta etukäteen ajankohtaan. Sanoin kyllä, että voi sen ilmoittaa vaikka heti. ;) Häät estää sen, ettei vauva synny ennen ensvuoden joulua (ellei tapahdu ylläriä)

Sulla on ollut joku sisäinen varmuus siitä, että raskaus onnistuu. Ehkä siksi et ole pelännyt??!

ON:mulla on tänään parin tunnin päästä viisurinpoisto suukirurgilla. Pelottaa ihan sikana! :( Nyt pitäis sitten tankata ruokaa hyvin, että jaksaa pitkälle iltaan kuin ei operaation jälkeen saa/voi syödä.

Mun ei vaan tee mieli ruokaa kun jännittää!

Kaikille hyvää viikonloppua!

Palailen kunhan kykenen merineito

Vierailija
7/34 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi ikävää, että täällä on nyt menossa parisuhdekriisivaihe ja väärään suuntaan kääntymistä juuri kun tuntui että hyvin alksa menemään... =( Kaikille hirmusesti v o i m i a !!!!!!!

Ja [b]Merineidolle[/b]Tsemiä hammaslääkäriin!!!!

Tänään ei oikein luista tämä kirjoittaminen, eilinkin kävin täällä pariin otteeseen mutta en saanu tekstiä aikaan...

ON: Päätin siirtää testailut sunnuntaille jos on aihetta, koska sillon vasta täti olis o i k e e s t i myöhässä... Tänä aamunahan aattelin sen tehä, mutta nyt kuiteski vasta kp 29/27-30...

-Thunderi-

Vierailija
8/34 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=Yellow]Kiitoksia kaikille jaksuista lukemiseen! Nyt jaksaa taas lukea¿

Merineito: kiitos kaunis taas ohjeen tulkkauksesta¿. miten selviäisinkään ilman ohjeitasi

Goldalle paljon voimahaleja ja jaksuja

illalla lisää, nyt on hyvä vire lukea genetiikkaa

ilona[/color]

Vierailija
9/34 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=deepskyblue]Tänne tuli nyt niin vaisu olo... Taitaa tulla hiljanen viikonloppu...?

Meille tulee miehen mummi kylään joten en taia kehata palstailla vaikka mies meinas että sillä on niin huono näkö ettei se tuota himskatin isoa VAUVA-tekstiä nää vaikka palstailisinkin... Ja miten minä nyt täältä malttasin poies olla... Huomenna sitten viiään mummu junalle ja lähtään pikkujouluihin...

[color=hotpink][b][size=2]IHANAA VIIKONLOPPUA PUOLUKAT![/size][/b][color=deepskyblue] Ja palaillaan...

Vierailija
10/34 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=slateblue] [b]Huomenna viimeinen työpäivä![/b] Voitteko uskoa?! Mä en... mua jännittää ihan luvattoman paljon... lähinnä siis se, et mitä ne on mulle järkänny ja odottaako ne, et alan pitään jotain tunteellisia puheita siellä. Haluisin vaan alta pois koko homman ja loman viettoon. Mä en varmaan saa sanaani suusta kun pitäis kiitellä kuluneesta vuodesta. Aaks, miten oonkaan näin hermona?

[b]NYT SE SITTEN V-I-H-D-O-I-N TULI! Nimittäin se kauan odotettu äitiyspakkaus![/b] Vielä se on postissa, mutta kunhan ukko tulee töistä, niin lähemme sitä hakemaan. En malta odottaa, et pääsen hiplaan niitä pikku-pikku sukkia ja muita ihanuuksia! Tekis mieli heti hakea se, mutta painaa kuulemma melkein 8,5 kiloa, joten en taida kävellen sitä lähteä raahaamaan ;)

[b]MERINEITO:[/b] Mustakin tuo [b]Miitsun[/b] mainitsema palautteen anto vois olla hyvä idea. Ehkä ne sitten ajattelis, kuinka huono mieli muutamalla bileistä jäi. Eihän se oo ollenkaan kivaa, jos oikeen on suunnitellu ja sitten toiset ei arvosta. Mä oon vaan sellanen ihminen, että helposti sitten ajattelen, että olkoot. En siis jaksa päätäni vaivata moisella. Mutta totta tohisit, kun sanoit et hankala järkätä mitään juhlia tms. stressaamatta.

JJ 32+3 kera TuuttiKuutin♥

Vierailija
11/34 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi juuri tänään miehen pitää jäädä ylitöihin?! Voi elläimen käsi! Mua niiiiiiiin himottaa se äippäpakkaus, et en kestäis yhtään odottaa ylimäärästä! Tulis jo, tulis jo!

MalttamatonKO?

Vierailija
12/34 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitahan pysyä siellä nahoissas ;) Tule sitten mulle kertomaan millasia ihanuuksia sieltä löytyi =) Täällä ei taida nyt muut paljoa pinoilla...

Vierailija
13/34 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merineito: kiitos paljon " ohjuksesta" !!;O) Olenkin jo ajatellut mennä maanantaina tk:een ja muistuttaa niitä hoitotakuusta.. Mutta jotenkin se on aina niin vaikeata olla " kova mimmi" kun pitää puhua omasta puolesta. Mutta eipä tässä varmaan muu auta :( Mulla kansa km kummittelee joskus, vauva täyttäis nyt tammikuussa jo vuoden..

Luumuhillo: pidän sulle peukkuja, toivottavasti sun mies ei nyt peru lupauksensa.. ja saatte asiat järjestettyä.. Odottelen kuitenkin kuulumisia jossain vaiheessa! ja toivon teille vaan parasta! Jaksuja..

Goldalle voimahaleja ja paljon!!!

Miitsu: pitkään jaksoitkin olla kertomatta vauvasta! Kivaa että äiti oli ihan tyytyväinen :)

Pikkupiru: toivottavasti saat asiasi järjestettyä ystävän kanssa! Asiat järjestyy aina, tavalla tai toisella, kyllä se ystävä ymmärtää sitten.. Taitaa olla rakkaudesta sokea..

Thunderi: voi että, niin odotin sun testi-kuulumisia tänään, mutta ehkä parempi oottaa ja jos plussa tulee niin kunnollisempi plussa sit ku ees vähän myöhässä.. PLUSSA++++säteitä++++vaa++++sinne++

Hannele: sullekin plussasäteitä++++++++++++++++++

Itsellä on ollut niin hirveet päänsäryt etten yksinkertaisesti kyennyt kirjoittamaan, tänään jouduin lähtemään töistäkin ja oksensinkin tossa kerran, sit kyllä helpotti.. Hävetti ja nolotti lähteen töistä kun piti melkein samantien lähteä..

Akupunktiossa siis olin tänään ja ihan hyvin meni, jännitti hirveästi alussa tutisin ja tärisin siinä pöydällä ja kauheesti se kertoi kaikkee mun terveydestä yms ja sit kyllä rentouduin.. Antoi hyviä vinkkejä. Siellä pitäis sit käydä säännöllisesti, alkuun x1/vko ja myöhemmin ehkä kerran kuussa. Hävetti sit sielläkin olla kun laitoin siniset rintsikat ja vihreät pöksyt kun luulin ettei tartte paitaa riisua.. No ohi on ja meen kyllä uudestaan :)

Ovistesti näytti heikkoo plussaa, siis viiva tuli heti, muttei ollut yhtä vahva ku kontrolliviiva

Galtsu kp 8

Vierailija
14/34 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=DeepSkyBlue]Et saa lähteä täältä! Puolukat ei ole sama ilman sinua:( Tietysti jos tuntuu liian tuskalliselta kirjoitella ja lueskella nyt kun on vaikea tilanne menossa, niin ymmärrän kyllä.. Voi sinua, toivottavasti saatte asiat selvitettyä.. Meillä on kans toisinaan ollut sellasia jaksoja että pitäskö pakata pillit pussiin, mutta vielä sitä tässä kitkutellaan vaan. Voi kun kaikki selviäisi!

VOIMAHALEJA!!

Reissusta siis palattu tänään ja perhanan täti tarttui sieltä mukaan:/!! Tää kierto oli siis sitten 28 päivää, kun edell. oli 34.. Viimeksi ei masentanut mutta nyt tuntuu jo kirpasevan, varmaan kierto kierrolta pahenee tää fiilis siiten kun ei tärppiä tuu. Plaah. Saas nähdä millanen on nyt sitten tämä kierto. O-tikkuja täytyy ainakin tilata lisää.

Luumuhillo, hirveästi jaksuja sinne! Lupaathan vielä palata joukkoomme? Pärjäilehän siellä.. *haleja*

Hannele, toivotaan parasta nyt sitten sulle, ehkä tätsy ei nyt löydä sun luo kun tänne tuli! Mä päätin etten kyllä enää mistään oireesta kuvittele mitään, koko ajan kun on mulla jotain menossa. Myöshästynyt täti on ainoa johon luotan (ja testi tietty). Nyt sitten vaan taas tikuttelemaan ovista.. Voi olla melko aikaisessa vaiheessakin kun kierto nyt niin lyhkänen.

Viikonloppuja kaikille:)! Yritetään nousta vielä kaikki murheiset Puolukat!

Vierailija
15/34 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi ikäviä uutisia kuuluu olevan täälä puolukoilla ku asiat on kääntyneet itseään vastaan.. Voimia luumuhillolle!! Ja kaikille muillekki joilla nyt on kriisi! Toivottavasti ette jätä meitä lopullisesti. Pieni tauko voi ehkä tehdä hyvää, mut älkää olko kauaa pois!

kiitos kaikille tsempistä ystävän suhteen!! Tiedän että joskus rakkaus on sokeaa ja pieni välimatka tekee hyvää.. Itseasiassa meillä on ollut sitä pientä ystäväsuhteen rakoilemista jo viime kesästä lähtien.. Et kyl tää tästä ja tiiän sen et jossain vaiheessa kaveri huomaa tarvitsevansa taas mua..

Nyt lähen nukkumaan et saan edes joskus nukkua kunnon yöunet..

Hyvää yötä puolukat!!!

-Pikkupiru-

Vierailija
16/34 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=tomate]uudessa Vauvassa oli hirmu söpö villapidan ohje!Semmoinen mihin tulee fleece-sydän keskelle ja korkea kaulus. Myssykin oli samaan sarjaan, käykää kirjastossa vilkaisemassa joill ei Vauvaa tule! Oli paksulla langalla kudottu eli aika nopea tehä..jospa sitä taas innostuisi neulomaan!

-Lumiina kp1

Vierailija
17/34 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=slateblue]Noniin! Nyt on pakkaus sitten vihdoin kotona. En kerenny aikasemmin kertomaan, kun piti leipoa vähän herkkuja työkavereille huomiseksi. Nyt väsyttää ihan tollona! Kohta siis paapiin *ZzzZZzz*

PAKKAUS on ihana! Ei se toppahaalari ole ollenkaan kamalan värinen. Luonnossa nätimmät ne värit kuin nettikuvissa. En muistanutkaan, että siinä pakkauksessa on nuin paljon tavaraa! Mieskin oli ihan ihmeissään, et miten ne voi ilmaseksi antaa nuin ison lootan tavaraa. On se kivaa olla suomalainen :))) Ainoa mikä vähän pisti silmään oli tuttipullo. Se oli nimittäin pinkki. Nettikuvissa se tais olla turkoosi, jos en ihan väärin muista. Mutta eipä tuo hidasta, vaikka ois kuinka pinkki ;) Olen siis oikein tyytyväinen. Vähän tuntuu hassulta, et nyt se pakkaus on tuolla olkkarissa ja meille on siis tulossa vihdoin se vauva. On tämä niin uskomatonta :`) Toivottavasti te kaikki pääsette pian omien pakkaustenne kimppuun!

Mua kyllä edelleen hermostuttaa se huominen. oonkohan vähän pimeä vai miksi mulla niin se stressaa...? Tätähän mä oon oottanu, pitäs olla rennon letkeenä nyt :) Huomiseen ystävät ja lohtuhaleja niille, joilla rakkaus ei nyt kukoista. Voimia eteenpäin ratkaisuissanne *halitus* Toivottavasti kukaan puolukka ei meitä hylkää, vaikka suhteessa olisikin vaikeaa.

JJ 32+3 + TuuttiKuutti ♥

Vierailija
18/34 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=cornflowerblue]Vähän paremmilla fiiliksillä kuin eilen, onhan nyt sentään jo kp 2/28! Varmaan kp 10 kohalla voi jo taas tikutella!

Ihanaa JJ että pakkaus tuli:) Onhan se ihana ja arvokas paketti, täällä mun kotikaupungissa on aina äitiyspakkaus Kelan ikkunassa näytillä, siitä saa sitten aina niitä ihannia vaatteitä ym. tarvikkeita ihailla! Suloisia oli ne potkupuvut etenkin! Eihän sitä tiedä vaikka teille pinkki pullo tulisikin tarpeeseen jos on menneet veikkausket pieleen, tai sitten vauva ei suostu juomaan pullosta ollenkaan;) Laitatteko vauvan aluksi laatikkoon nukkumaan vai heti sänkyyn? Millainen vauvansänky teillä on?

Varmaan se huominen jännittää siksi että jäät jo tavallaan nyt ä-lomalle, eli tämä alkaan olla sitä lopun alkua:) Pian teillä se nyytti siellä tuhistelee♥

Lumiina

Vierailija
19/34 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=darkgreen]Laitoin aamulla uuden alotuksen mutta kirjoitan sittekin tänne kun Lumiinakin oli niin tehnyt...

OMAA NAPAA: Rusehtavaa valkovuotoa, on tainnut joskus olla myös ennen tädin tuloa. Vähän pistelee sieltä sun täältä ja oon lähes vakuuttunut että nyt alan kuvitella niitä valeraskausoireita... Havahduin siihen todellisuuteen että pettymyksen hetki on pian käsillä... Eikä kyyneleistä tuu loppua... Mies kiukuttelee. Jotta elämä näyttää jokseenkin harmaalta... lähes mustalta. Päätin unohtaa sen jouluaattotestin vaan testaan sitten jos on tarvetta enkä kerro miehelle mitään, oli tulos mikä tahansa, koska selväähän tässä on se ettei sitä kiinnosta.

Mukavaa lauantaita!

Ihanaa JJ se äitiyspakkaus!

Vierailija
20/34 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt pitää lähteä minun vanhemmille... Vaikka ei kyllä yhtään huvittais... Mutta huomenna taas palataan...!