Oletko joutunut koskaan hankaliin tilanteisiin työpaikalla puhtaasti henkilökemiasta johtuvista syistä?
Musta alkaaa tuntua, että olen oikea ongelmamagneetti. Joko valitsen huonosti työpaikat tai sitten oikeasti olen tosi hankala tyyppi. Alkaa vain kyllästyttää, kun tosi harva työpaikka jää taakse hyvässä hengessä. Melkein jokaisessa tulee jossain vaiheessa jotain ihmeellistä, joka pilaa muistot koko työajasta. ÄRSYTTÄVÄÄ!
Ja jotenkin tuntuu siltä, että melki joka työpaikassakin on ihme juttuja, työlainsäädäntöä ei noudateta ja työntekijän pitäisi olla valmis pieneen filunkiin (mulla on korkea moraali, joten en ole).
Joskus tuntuu siltä kuin esimiehet pitäisivät mua jotenkin uhkaavana - miksi, sitä en tiedä. Siis kuin mussa olisi jotain perin juurin epäilyttävää.
Samoja kokemuksia?
Kommentit (5)
kateellisia ovat, olet niin hyvä työssäsi että niitä vituttaa...
Yhdessä työpaikassa olisi pitänyt heittää ongelmajätteet luontoon, toisessa pestä pilalle menneestä kalakeitosta kalanpalat puhtaiksi ja laittaa uuteen liemeen. Kolmannessa olisi pitänyt poistaa myyntejä ja jättää alv:t tilittämättä...
Harmi vain, että yritykset esiintyvät " kunniallisina" työnantajina. Sitten kun tuollaisia murheenkryyniyrityksiä on takana useampia, tuntuu kuin se söisi omankin CV:n uskottavuutta. Ts kun menee työhönottohaastatteluun, mitä ihmettä sitä entisistä paikoista oikein sanoo?
Tulee mieleen, että jos sanoo niin, että " niissähän kaikissa vain kierretään lakeja" , niin haastattelija ajattelee, että haastateltava panettelee ja puhuu perättömiä?!? Siis enhän noin tietty sano!
Edellisessä työpaikassa, josta sitten irtisanouduin. Kaikki työpaikalla ilmeisesti inhosivat minua ja aiheuttivat minulle omituisen tilanteen. En vieläkään täysin käsitä mitä tapahtui, mutta pakko oli päästä pois. Toipuminen sitten kestääkin varmaan pitempään.
Inhottavaa vain se, etten oikein itsekään aina ymmärrä, miten lopulta niihin kahnauksiin päädyn.
joka valitettavasti tämänhetkinen. Onnex äitiyslomalla nyt...