Inkeri Toikka kommentoi nyt itse kaatumistaan!
Kommentit (2)
Lasitaiteilija Oiva Toikan vaimo Inkeri Toikka kaatui itsenäisyyspäivän iltana kameran edessä suorassa televisiolähetyksessä, heti presidenttiparin kättelyn jälkeen.
Katsojat näkivät kuitenkin vain hienoisen heilahduksen, jonka jälkeen ruutuun ilmestyi huolestuneen näköisenä tilannetta seurannut presidenttipari.
- Voi kuinka noloa! Juuri kun selvisin kättelystä, jota olin jännittänyt, oikea jalka yksinkertaisesti petti alta, Toikka muisteli eilen.
Korkokenkiin tottumaton Toikka paljasti, että kyseessä ei suinkaan ollut ensimmäinen kompurointi, vain olosuhteet olivat poikkeukselliset.
- Siinä oli sellainen paniikkikauhuolo, ja minulla oli jalassa korkokengät, joita olin käyttänyt vain kahdesti aiemmin. Oiva paineli edellä, kun hänelläkin oli kiire pois siitä kaikkien edestä, niin minulla ei ollut edes mitään mihin tarrautua.
Ennätysvauhtia tapauksesta toipunut, huumorintajuinen Toikka kiitteli Linnan henkilökuntaa ripeästä avusta.
- Pikkuinen pyörätuoli tuotiin nopeasti paikalle, vesilasi annettiin käteen ja mummo ohjattiin pois tieltä.
Toikka selvisi kaatumisesta lähinnä säikähdyksellä, eikä jalka edes turvonnut.
Ihan uutisiin asti pääsee.