Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puregon + Pregnyl - oireita?

15.12.2005 |

Heipä vaan!

Saimme tänään hoitosuunnitelman, eli hormoniavusteisilla insseillä lähdetään liikkeelle (kunhan ensin varmistetaan SSG:llä, että tuubit on auki).

Hormonit on siis ensin Puregon ja sitten muniksen irrotukseen Pregnyl. Annostuksia en vielä tiedä, mutta kiinnostaisi tietää, onko niistä tullut mitään oireita: pahoinvointia tms.

Entäs miten se pistäminen on alkanut sujua? Vähän hirvittää se neulojen kanssa " leikkiminen" ... Sain sen Puregon-kynän jo kotiin katsottavaksi ja olipa sekava se käyttöohje, täytyy lukea sitä huolella. Toki minulle annetaan kädestä pitäen -opetustakin ennen hoitojen alkua.

Kiitti jos joku jaksaa vastata!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua pelotti ihan hirveesti se pistäminen puregonilla etukäteen ja olen aina ollut piikkikammoinen. Mutta puregonilla pistäminen olikin yllättävän helppoa, kun se piikki on siinä kynässä. Musta pregnyl on epämiellyttävämpi ja vaikeampi.

Kun sen aineen voi jättää siihen kynään, niin toimiminen on helppoa. Kun vaan muistat pitää jääkaapissa sen kynän.

Noista oireista; mulle tuli puregonista aikamoinen masennus, mutta en ole kuullut, että kukaan muu olisi kokenut moista. Mainitsin lääkärillekin asiasta ja hän ihmetteli sitä. Ja vatsa turposi hiukan, mutta siis todella vähän. Ja oviksen aikoihin tuntui pientä jomotusta vatsassa, mutta melko minimaalista.

Vierailija
2/2 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle jäi pelkästään positiivinen kuva Puregonin käytöstä. Pelotti kyllä se pistäminen ihan hirveästi, mutta se meni ihan hyvin ja onneksi mies oli mukana ensimmäisellä kerralla -sai yhdessä vielä kerrata ohjeet jne. Pistäminen ei sattunu oikeastaan ollenkaan, muistaa vaan ottaa rauhallisesti! :)

Minkään valtakunnan oireita ei tullu kummankaan lääkkeen käytöstä, mikä oli ihanaa koska oon tavallisesti reagoinu tosi paljon muihin hormoneihin (esim clomeihin)..

Pregnylin laittaminen oli kuten Johannakin sano hieman vaivalloisempaa, mutta sitä ei tarvi onneksi laittaa ku yhden kerran. Ovista en tuntenut mutta todennäkösesti se tapahtu yöllä, joten eipä sitä oikein ollu mahiskaan tuntea..

Eipä muuta ku tsemppiä hoitoihin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme