Tapellaanko?
Ihan aiheesta kuin aiheesta voitais kinata!
Mä alotan, nuoret äidit on paljon parempia äitejä, kun riippatissi-vaihdevuosimammat =)
Ja Reimatecit ne olla pitää!
Imetän, jos voin! Kaikki kun ei siinä oikeesti onnistu!
Ja viljelen huutomerkkiä!!!
=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)
Oon Porvoosta!
Kommentit (36)
Mitäköhän sille niinku kuuluu?
Miksiköhän se ei ollut pitkään aikaan otsikoissa?
Miksi se ei muista meitä lukuisia fanejaan?
Niisk.
Mä en koskaan kirjoita otsikko-kenttään mun viestiä! Mutta kiva, että jollain on hauskaa munkin puolesta! Nyt uskon siihen oikeesti, että minua on kaksi...
Ootkos pitkään ollu fani? Mä en oikeesti edes tiedä kuka se on mut eipä tuo haittaa... valaise vähän!
Mä en enää puhu teille.
(ja sitäpaitsi joudun kohta lähtee takasin päivälomilta sairalaan,eikä osastolla saa käyttää konetta.Paitsi jos on osoittanut huomattavaa parannusta pakkomielteisestä suhtautumisesta julkisuuden henkilöön)
t.Katja is best forever!
mutta tämä aloitus ja nuo prkln huutomerkit mitätöivät senkin.
Parempaa päivänjatkoa vaan.
Siis nuoret äidit on paljon parempia, vaikka äiteyttä ei voi iällä arvioida/perustella.
Mähän meen ulos vaan merkkivaatteissa ja meikit naamassa, varsinki hiekkalaatikolle.
Ja imettää pitää ainaki vuos muuten ei oo hyvä äiti vaikka nuori oiski.
T: nuori äiti
Edes joku on huonolla tuulella!
Eikä tarkoitukseni ollut olla hauska, vaan yritin näyttää, että olis kiva joskus olla tappelematta täälläkin palstalla. Sanomatta mitään pahaa toisesta mutta jotkut vain tuntuvat olevan niin katkeria elämäänsä, ettei pysty osoittamaan edes vähän joulumieltä!
Mutta toisiä, kuten sinua, kiristää vanne päätä vaikka mitä tekisit!
Syy miksi laitoin hymiöt, oli yksinkertainen: en halunnut, että kukaan loukkantuu!
Ei täällä tarvitse yllyttää tappelemaan, se kun näköjään sujuu ihan itsekseen :)
Eikä ne anopit NIIN kamalia ole,te vaan ylireagoitte ja tulkitsette väärin.
tän palstan ideahan on keskustella mutta jotkut ei sitä osaa tappelematta ja riitelemättä puhumattakaan siitä että arvostellaan..
Kurmeli:
On se hyvä, että joskus minäkin alennun tasollesi!
Mielenkiintoista, että se, että esitän oman näkemykseni sinusta, tekee minusta silmissäsi alempiarvoisen.
Anopit on ihan hanurista! Kuka niitä sietää?
Ja kestovaipat ne olla pitää!
Meillä ei muuten tehdä jouluruokia itse ja joskus käydään jopa pizzaa hakemassa. Voiko joku tehdä lastensuojeluilmoituksen, olenko huono äiti?
kyllä mä susta tekisin jo ilmotuksen noiden kirjotusten perusteella vaikka sua en tunnekkaan ja hei kuvasikin oon jo nähny niistäkin voi päätellä jo jotain :) :)
Siinä ei ole mitään pahaa. En pidä ihmisten pikkumaisesta käytöksestä ja niinkauan kun sinäkin voit minut alentaa, se toimii myös toisinpäin!
Olen rehellisesti se kuka olen, uskallan kirjoittaa nimimerkillä enkä arvostele toisia kirjoitusasun perusteella. Huutomerkkien käyttö lienee pienempi pahe, kuin kirosanojen tai haukkumisten viljely?
Voe, voe tytöt... antakaa mun kaikki kestää...
Tosin mä oon miettiny tota ihan samaa... mun elämä pyörii AV:lla! Tosin on siinä kyllä työnsarkaa kirjoitella näitä tuhansia viestejä tänne päivittäin ja keskustella näiden mielikuvituskavereiden kanssa, eikö?