Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen imettänyt 11kk. Kannattaako jatkaa

Vierailija
15.12.2005 |

vai alkaa antamaan tavallista maitoa jo`? Yöheräämiset kuluttavat heromoni riekaleille, mutta vaistoko lie vielä hereillä. " Vauva" herättää n. 5 kertaa yössä..

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hapanmaitotuotteista ei ollut tullut mitään, niin kokeiltiin josko päästäisiin 3xyössä imettämisestö korvikkeella ja sehän toimi, kerta yössä korviketta riitti. Sitä jatkettiin viikko pari ja vaihdettiin vesipulloon ja lopulta ei tarvinnut sitäkään. Paitsi viereen otetaan nukkumaan nykyään, alussakin oltiin pitkään samassa pedissä, välillä on ollut koko yön pinniksessä imetyksiä lukuunottamatta. Nyt ei enää imetetä lainkaan, se loppui itsekseen, lapsi 1v2kk.

Vierailija
2/8 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imetystä en raaskisi vielä lopettaa, jos sen jatkaminen rassaa vain yösyöttöjen takia. Itse vieroitin esikoiseni n. puolivuotiaana yötissistä, vaikka imetinkin häntä vähän reilun vuoden ikäiseksi asti. Ja tavallista maitoa ei missään nimessä kannata antaa alle vuoden ikäiselle! Vähän voi varovasti totutella toki jo hapanmaitotuotteisiin, mutta jos haluat antaa maitoa pullosta, on ainoa turvallinen vaihtoehto korvike (tai oma pakastettu maitosi, jonka miehesi antaa yöllä) vielä n. kuukauden ajan ainakin. Tisuttelu öisin on noin isolle vain tapa, siitä kannattaa päästä eroon. Mutta jatka toki imetystä muuten silti, jos hyvältä tuntuu :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka toki tuossa iässä voi ainakin jo hapanmaitotuotteita antaa.

Vierailija
4/8 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tosin oli tuossa iässä jo pulloruokinta, mutta saattoi syödä 3 krt/yö ja mä olin ihan puhki. Parin viikon kotiunikoulun jälkeen n.12kk.n iässä, loppui niin yösyötöt kuin yöheräämisetkin. oli tosi helpotus ja suosittelenkin lämpimästi. Meillä ei " pehmeemmät konstit" tehonneet...Ja nyt harmittelenkin, että miksen toteuttanut unikoulua jo muutama kuukausi aiemmin.

Vierailija
5/8 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin imetyksen hetki sitten, väheni itsestään kunnes loppui kokonaan. Anna muita maitotuotteita pikapikaa ja vieroita yösyötöistä! Tuon ikäinen ei tarvitse enää yösyöttöä, siitä on tullut vain tapa.

Vierailija
6/8 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivisin voit jatkaa imetystä jos mielesi tekee ja vauva siitä nauttii

Vierailija
7/8 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

lopetin vajaa viikko sitten imetyksen kokonaan kun lapsi söi yöllä monta kertaa ja sit valvotti. Nyt viimeyönä eka kerran 7 aikaan heräs aamulla, aivan huippu juttu. Kannatti kyllä lopettaaa vaikka tykkään imettää kun toine niin on niin mamman perään.Mut sit päätin yks aamu et nyt loppuu ei jaksa enää....

Vierailija
8/8 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi minä olen samaa mieltä, että yösyötöt kannattaa jättää pois. Meillä se onnistui niin, että isä vei tuttipullolla maitoa keskellä yötä. Se ei kelvannut, eikä vauva enää huutanut sen koommin mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä