TÄYTYYKÖ lämpöjen olla AINA koholla, JOS munasolu on hedelmöittynyt? (ov)
Siis, kun olen kuullut ja lukenut, että monet eivät " luota" lämpöjen mittailuun. Joten ajattelin kysyä, että voiko olla MAHDOLLISTA, että munasolu on hedelmöittynyt, vaikkei lämmöt ole yhtään koholla?
Minulla ei koskaan ole tänä 8kk aikana lämmöt edes hetkellisesti nousseet koholle, vaikka olen tikuttanut oviksen.
Kommentit (5)
Tuon halusinkin kuullaa (ehkä täällä kohtalotoveri). Kun sen tiedän, että yleensä lämmöt ovat koholla, mutta että onko poikkeuksia (tai onko edes että yleensä ovat koholla?!?)...
Oliko sulla alkuraskaudessa millaisia raskausoireta?
Mulla, kun tahtoo nilkkoja " repia" iltosin/öisin, että saa villasukat jalassa nukkua. Kokoajan tuntuu, että pissattaa. Kahvi ei maistu enää yhtä " hyvälle" kun ennen.
ap
(muistaakseni jotain 35,8) ja sit se aina nousi oviksen jälkeen vaan ehkä 36,2:een. Kun tulin raskaaksi, lämmöt olivat jotain 36,5, mutta ei koskaan enempää. mutta siis lämmönmittaukseen ei ole luottamista ja ihmiset on niissä tosi yksilöllisiä.
No mulla on kans normaali lämpö tosi alhainen, mittausten mukaan mulla on kierron alusta asti seilaillu 35,7-36,3. Ja oviksen tikutin kp25 (jolloin lämmöt olivat 35.8), mutta siitä eteenpäin lämmöt ovat seillanneet 36,2-36,5
ap
Mulla on sulle tuore esimerkki.
Viime kuussa tulin vihdoin raskaaksi. Olen mittaillut lämpöjäni aamuisin noin puolivuotta (kuusi kiertoa) ja saanut pientä nousua lämmöissä oletetun oviksen jälkeen.
MUTTA viime kierrossa, josta siis raskauduin, lämmöt eivät nousseet minnekään! Luulin jo, että ei ole ollut ovistakaan, joten raskaus oli aika ylläri. Edelleenkään ei ole lämmöissä tapahtunut muutoksen muutosta vaan peruslämpöni on 36,1-36,4 tienoilla.
tuleva äippä rv8
ja olin silti raskaana.