Mun pitäisi voittaa pelkoni haavoja kohtaan
ja saada vatsa toimimaan...
Minulta poistettiin eilen raskausajan peräpukamien jäljiltä jäänyttä ylimääräistä ihoa polttamalla, joten mulla on nyt palohaavat peräaukossa. Eivät ole nyt kipeät kun on kipulääkkeet, nyt mun pitäis saada vatsa toimimaan mutta pelottaa noiden palohaavojen takia niin ettei onnistu. Ja tästähän seuraa sitten ummetusta ja varmasti sitten kun vatsa taas toimii niin sattuu kahta kauheammin. On vähän samanlainen tilanne kun synnytyksen jälkeen pelkäsi repeämiä ja tikkejä vessassa... Olen syönyt kuitupitoista ruokaa ja juonut paljon vettä, mutta ei auta. Täytyy varmaan syödä pari purkillista lasten luumusosetta, niillä varmaan lähtee vaikka pelko pistää nuo lihakset kramppaamaan.
Ei ole kyllä yhtään hauskaa tämä...
Tulipa nyt jaettua tämäkin murhe kanssanne, rakkaat av-ystäväni, ei näistä täällä oikein viitsi muille puhua täällä tietokoneen tällä puolen...
Kommentit (3)
Epätoivo ja kauhu iskee kohta! Varsinkin kun haavat vuotaa verta jo valmiiksi...
Nyt naurattaa vielä vähemmän kuin eilen aamulla.
ap
Mä käyttäisin kyllä suosiolla laksatiiveja ja pitäisin masun löysänä, kunnes haavat on paremmassa kunnossa.
On tää kanssa " kivaa" , hoida nyt tällaisia vessahommia kun kolme lasta roikkuu vuorotellen kylppärin ovella (lukossa) ja pienin karjuu kurkku suorana. Ei ole ihme jos jämähtää...