Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä en enää kohta jaksa!!!

Vierailija
15.12.2005 |

Kaikki tökkii: ollaan eroamassa, raha-asiat menee päin v..., joulumieli on kaukana!!! Aamupäivät roikun puhelimessa yrittäen hoitaa asioita, kaikissa virastoissa ollaan niin hemmetin v-mäisiä, iltapäivisin yritän hoitaa asioita henk.koht kun lapsi nukkuu rattaissa. Mikään ei onnistu, vaikka kuinka yrittää. Ja sitten vielä joku hemmetin huoltoyhtiö ei voi toimittaa talokirjan otetta vaikka oon sitä useasti pyytänyt kirjallisesti ja suullisesti, perkele! Oikeasti, en yhtään ihmettele että näitä perhe-+itsemurhia tehdään, kohta ei taida paljon muuta mahdollisuutta olla.

Tiedän, että valitan ja säälin itseäni ja olen epäonnistunut sekä vaimona että äitinä ja olen köyhä. Niistä ei tarvitse enää kenenkään kettuilla.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet uudessa alussa ja kaikki vie aikaa ja voimia, mutta kyllä kannattaa!!!

Vierailija
2/3 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja parhaiten asiat hoituu kun menee itse paikalle. sinne hakemaan talonkirjaotetta ja muita. ei se vauva häiriinny vaikka hereilläkin menisitte asioita hoitamaan. on niitä lapsia ennenkin ollut ja asioita silti hoideltu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut saatin sitten sovittua miehen kans asiat ja nyt yhteiselo jatkuu,minä en kyl ollut lapsille vihainen missään vaiheessa,enkä ajatellut murhia tehdä.

Tiedän että toi rahna vähyys ketuttaa,meilläkin tuttava perhe shoppailee joka päivä,kehtaakin kun elävät ihan tukien varassa,paitsi mies sit lisäksi tekee vakituisesti pimeää työtä,kyl inhottava sivusta seurata,kun itse kituuttaa pienellä hoitotuella.

Voimia paljon,usko pois kyl se tosta vielä iloks muuttuu..asioilla on tapana järjestyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi