Testin halkaiseminen
Oletteko joskus kokeilleet halkaista esim. Aconin testejä pituussuunnassa niin, että siitä saisi kaksi testiä? Ne ovat kyllä jo valmiiksi aika kaposia, mutta terävillä saksilla voisi ehkä onnistua. Toimiiko testi silloin oikein?
Kommentit (3)
tms terävillä voisi kokeilla. Varmaan muuten helpompi leikata testipään suunnasta, se on ohuempi, ja itse asiassa sehän ei haittaa jos se kiinnipitelykohta vähän rikkoontuisikin, kunhan se testialue on kunnossa.
Mä olen aina halkaissut liuska ovistestit pienillä kynsisaksilla ja olen aina kyllä onnistunut saamaan sen pituussuunnassa kahteen osaan. Leikkaan pienillä kynsisaksilla ensin toisesta päästä jonkin matkaa ja sitten toisesta päästä vastaan.Hyvin on onnistunut tällä tavalla.
Raskaustestinkin olen onnistunut halkaisemaan vaikka meinasikin " päällysteipit" lähteä mukana. Ihan hyvin ovat molemmat testit toimineet halkaistuinakin, ainakin mulla.
mutta eipä tuo ainakaan mun saksilla onnistunut. Siis se halkaisu. Perhesuunnittelun sivuilla (http://metku.net/~pesu/ovulaationtunnistaminen.html) kerrotaan, että testi pitäs pystyä halkaisemaan ja vielä toimisikin oikein. Itse en uskaltanut loppuun asti sitä halkaista (aloitin sieltä kädensijan päästä) ettei testi menis rikki. Tällaiset kokemukset mulla :o)