Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

*reps ja kops, vauvapalstalta...

Vierailija
14.12.2005 |

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=5875651&p=1&tmode=1&smode…

Tälläsen ratkiriemukkaan aloituksen huomasin vauvapuolelta.

Nyt kyllä tuli ihan vedet silmiin tuosta otsikosta kun luin.

Siis UHMA puolivuotiaalla. Ihania nää tuoreet äidit.

Osu mun nauruhermoon. Naurattaako muita?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo onhan lapsilla " vaiheita" mutta musta tuo UHMA on ihan liian voimakas sana käytettäväksi puhuttaessa alle vuoden ikäisten eri vaiheista. Ja huvittavaa käyttää moista ilmaisua. Itse viestin sisältöhän oli ihan asiaa, siihen sen kummemmin puuttumatta.

Mua nyt nauratti sillä, kun itellä on kotona myös puolivuotinen ja sitten isompi jolla ihan todella on uhmaikä. Ja onpa noilla nyt eroa kuin yöllä ja päivällä. ;)

Mulla on varmaan outo huumorintaju.

Vierailija
2/4 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta koko sana uhmaikä on kärsinyt inflaation. Kyllä se oman tahdon nouseminen kuuluu ihan normaaliin kehitykseen. Usein 1-vuotiaiden äidit pohtivat, onko tämä nyt sitä uhmaa. Ja voihan se ollakin, mutta usein tuohon ikään kuuluu muutenkiin oman tahdon esiintuominen.

Kai tässä yritän sanoa, että ei se oma tahto mihinkään häviä uhmien välillä;) Joillain lapsilla voi erottaa selkeitä uhmakausia, mutta samaa uhmaa se on loppujenlopuksi 18-vuotiaaksi asti. Ja paljon sen jälkeenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tuon ikäisellä uhmaa ole, mutta minulla ainakin ovat liian hyvässä muistissa ajat, jolloin yöllä säpsähdeltiin jatkuvasti hereille itkemään

Vierailija
4/4 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen ikäinen kun osaa olla nukkumatta vaikka väsyttää, kun on jotain mielenkiintoista näkyvissä, hoksaa että siitä voi suuttua että joku lelu tai tavara ei ole saatavilla jne.

Monet puolivuotiaat osaavat myös jo suuttua.

T: sairaanhoitaja joka hoitaa työkseen vauvoja