Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

24+ viikot

14.12.2005 |

Heitänpäs tännekin kyssärin...

Elikkäs minkälaisessa fyysisessä kunnossa olette olleet 24+ viikoilla? Vähän jänskättää kun on opiskelun puolesta kolmen viikon harjoittelu sairaalassa lastenosastolla silloin kun mulla on viikkoja 24+3-27+0. Vielä kun on lisänä se, että kuljen harjoitteluun bussilla ja bussin vaihto huomioiden matkoihin pitää varata tunti suuntaansa eli käytännössä aamuvuoroonkin mentäessä joudun lähtemään jo aamukuudelta liikenteeseen...

[color=red]pikku-milli & paco 20+5[/color]

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen just nyt vaiheessa 24+2 ja vallan hyvässä kunnossa. Mitään kauheaa rehkimistä ei tee mieli harrastaa, mutta arkihommat kaksivuotiaan ja tavaroiden ronttaamisesta pöydän alla konttaamiseen sujuvat kyllä ihan mallikkaasti. Reipas kävely ei yleensä tuota ongelmia, joinakin päivinä joutuu hiukan hidastamaan tahtia.

Niin tämä kuin edellinenkin raskaus ovat sujuneet tosi hyvin alusta loppuun (no tämä nyt ei ole vielä lähelläkään loppua). Monilla kuitenkin voi näillä viikoilla jo olla selkäkipuja, liitoskipuja, kipeitä supistuksia ja/tai muita vaivoja, jotka kyllä tekevät elämän hankalaksi.

Vastaus taitaa siis olla, että voit olla ihan loistavasti työkunnossa (olettaen, että työ on korkeintaan hiukan rasittavaa) tai sitten et ollenkaan. Jos tähän asti on mennyt hyvin,

Vierailija
2/4 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis jos tähän asti on mennyt hyvin, voit varmaan olettaa, että olet työkunnossa harjoitteluaikaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen ihan hyvässä kunnossa. Selkä ja kyljet ovat välillä kipeät, minulla ne johtuvat lähinnä siitä, että istun töissä melkein koko ajan. Eli liikkuminen parantaa oloa. Ainoastaan rivakka kävely aiheuttaa ikävää tunnetta vatsalla, mutta jos alkumatkasta asti kävelen melko rauhallisesti, niin hyvin menee. Vanhat selkävaivat kiusaavat joskus, mutta niitä oli tosiaan jo ennen raskautta.

En ole tuntenut mitään liitoskipuja tai supistuksia, olo on oikein hyvä.

Vierailija
4/4 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen sain saikkua 2 viikkoa suppareiden vuoksi. Muuten aika jees olo, mutta kun masun koko huitelee yläkäyrien yläpuolella ja on iso niin välillä on vähän hankalaa tämä oleminen. Jollei näitä suppareita olisi niin mieluummin olisin kyllä töissä ja tähän asti olenkin jaksanut hyvin. Jos masu olisi pienempi ja odotettavissa olisi se normaali 3500g vauva niin varmaan olisin paljon paremmassa kunnossa.

Pikkis rv 24+2