Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko olemassa mitään hyvää ainetta raskausarville?

11.03.2007 |

Niin siis onko jotain ainetta joka vaalentaisi arpia? Kokemuksia?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta yks kaveri kertoi että apteekista saa sellasta rasvaa joka on ihan varta vasten raskausarpia varten. se on vissiin pääasiassa ehkäisee niitä arpia, mutta kuulema oli lähteny vanhojakin sillä.

Vierailija
2/7 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta niitä voi käyttää vasta raskauden jälkeen, ei missään nimessä raskausaikana. Ovat sen verran voimakkaita kasvipohjaisia aromaterapiatuotteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuotetta nimeltä Anti-stretch Mark Cream, joka on tarkoitettu ennalta ehkäisemään ja vaalentamaan arpijuovia. Tuote kosteuttaa ihoa ja parantaa sen elastisuutta. Normaalihinnaltaan tuote maksaa 27,00 euroa 150 ml putkilo.

vauva2006 rv19+

Vierailija
4/7 |
12.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

The Body shopilta löytyy myös raskausarpia ehkäisevä voide nimeltään : kaakaovoi puikko. Hinta muistaakseni noin 15 euroa. On todella riitoissa. Itse olen käyttänyt alusta asti eikä yhtään raskausarpea ole tullut. Suosittelen lämpimästi.jouhi:

Niin siis onko jotain ainetta joka vaalentaisi arpia? Kokemuksia?

Vierailija
5/7 |
12.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

... mutta jo muodostuneisiin auttaa silmänympärysvoide. Näin kertoi eräs farmaseutti kuulleensa asiakkaaltaan. Itse en ole kokeillut, kun onneksi vielä ei ole muodostunut näistä ongelmaa - kaikkee muuta kyllä enemmän kuin kotitarpeiksi!

Toki halvemmallikin varmaan pääsee... en tiä :)

Vierailija
6/7 |
12.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ebba tuossa alussa puhui minusta ja mulla oli käytössä, jo useamman vuoden takaisiin suht näkyviin ja runsaisiin raskausarpiin, apteekista saatava voide. Nimi alkoi Wi -kirjaimilla, on jossain vielä tallessakin..

Poisti tehokkaasti jo vanhoja arpia, vaalensi ainakin! Enimmäkseen oli tarkoitettu arpia ehkäisevästi, mutta ohjeissa luki että voidaan käyttää myöskin jälkikäteen. Apteekista suositteli kovasti! Voide ei ole mikään maailman helpoiten levitettävä, hyvin rasvainen ja ohjeissa painotettiin muistaakseen että 2krt/pv rasvauksella parhaimmat tulokset.

Ajattelin käyttää sitä tässäkin raskaudessa, kunhan saisin sen jostain etittyä :P (oli muuten edullinenkin n.10e)

Dumle (monia rasvoja kokeilleena) rv 13

Vierailija
7/7 |
12.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

(löysinkin sen heti)

75ml näyttää olevan tuubi. Minusta mukavan tuoksuinen, aika voimakas (on myös hajusteettomana).