Kannattaako edes toivoa?
heipsan!
eli asiani on se, että yritämme mieheni kanssa lasta.
olen jättänyt pillerit pois syksyllä. tämän jälkeen kuukautiset tulivat pari kertaa hyvinkin epämääräisesti. viimeksi ne tulivat juuri oikeaan aikaan.
nyt minulla olisi pitänyt alkaa menkat sunnuntaina jos olisivat tulleet kierron mukaan säännöllisesti. nyt kysynkin,voisiko nyt olla mahdollisesti tärpännyt, vai voivatkohan kuukautiset vieläkin tulla yksien säännöllisten mensujen jälkeen kuinka sattuu? ennen pillereiden aloitusta ne olivat aina säännölliset. tvain kaksi kertaa lopettamisen jälkeen ne siis ovat tulleet epätavallisesti. mitä mieltä olette, kannattaako edes elätellä toiveita? olisiko kellään mahdollisesti kokemusta?
olen tosi kiitollinen jos joku vastaa!:)
Kommentit (4)
joops, kai sitä pitäis tohtia käydä... mut aattelin et sit jos se näyttääki miinusta ja menkat alkaaki niin tulee turhia pettymyksiä..:/ mut pitää kattoo, oishan se kiva joululahja miehellä näyttää plussaa...:) jos nyt tän viikon oottas viel ja hakis sitten sen testin..:)
mutta mulla oli kyllä tosi sekasin menkkarytmi pillerien lopettamisen jälkeen. Tuli kahdet normaalit menkat ja sitten ei puoleen vuoteen mitään, jonka jälkeen alkoivat taas, mutta kierto muutui pidemmäksi.
Toivotan kuitenkin plussa-onnea!
tänään on ollu koko päivän alamaha jännäsästi kipee. ihan erilailla ku menkkojen tullessa. sitä on niinku kivistäny koko ajan..hmmm.. jokohan tekisi sen testin..? mä aattelin et se on kuitenki vaan joku virtsatulehdus mut eiks sillon tuu ensi virtsaamisongelmia? ja niitä ei oo näkyny..
joo, teen testin tänään jos uskallan..
Kipin kapin lähimpään markettiin tai apteekkiin. Nyt jo pitäisi näkyä testissä. Itse sain Prismasta ostetulla tikulla haamuviivan jo samana päivänä, kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa.