Huomenna puhe-esitys. Tarvitsen AIHEEN
Heitä ilmaan termejä, sanoja, asioita, joista itse haluaisit kuulla. Aihe puuttuu ja ajatukset pyörivät kehää. Opiskelen AMK:ssa ja vartti pitäisi saada aikaan. KIIRE!
Kiitos etukäteen ihanat ihmiset.
Kommentit (53)
itsenäisyys
talvi
ilmaston lämpeneminen
sanomalehdet tai iltapäivälehdet
juorulehdet
julkkikset tai turhat julkkikset
autoilu
päivähoito
harrastuket
Siitä löytyisi kokemusta ja tietoa...
Ympäristön roskaaminen
Liikennesääntöjen noudattaminen
Tanssi
Eri maiden vessakulttuuri
Taidemaalaus tai joku tietty taiteilija
E-koodien lisäaineet
siitä, että onko sektio synnytys? Voit myös kertoa, että kiistan osapuolet järjestävät joukkotappeluita toreilla:)
mua kiinnostavia aiheita siis ainakin..
Ja kerro minkälaisia aiheita Vauva-lehden palstalla ehdoteltiin, ja miksi päädyit kyselemään aihetta juuri täältä. Ja kerro, minkälainen osa Vauva-lehden keskustelupalstalla on muuten elämässäsi.
Minulla olisi huomenna puhe jonka pitäisi kestää n.1-3 min enkä keksi aihetta
1-3 min? Siinä ei kovinkaan pitkään kerkiä juttelemaan. Puhu vaikka alapääkarvoituksen määrästä ja sen kulttuurisidonnaisuudesta.
AV-palsta ja sen ominaispiirteet, esim. tietyt ilmaisut kuten "jännämies" :D
Kasvispainotteisen ruokavalion hyödyt
Mä pidin amk:ssa puheen puheen pitämisen vaikeudesta =D. Onneksi ei tarvinnut kuin 5 min. Voimia!
Taidenäyttelyssä käynnin motiivit
Puhu lasten/nuorten/aikuisten yksinäisyydestä, eri ikäisten syrjäytymisestä, onnellisuuden tavoittelusta, ihmisten arvottamisesta, koirasta lemmikkinä ja sen suotuisista vaikutuksista niin psyykkiseen, fyysiseen että sosiaaliseen hyvinvointiin yksilötasolla. Siinäpä niitä. Tai vaikkapa epärealistisista kauneusihanteista ja niiden vaikutuksesta nuoriin ja heidän hyvinvointiinsa, tai vapaaehtoistyön merkityksestä vanhus,-vammais, tai päihdetyössä. Nappaako joku?
Aina iki-ihana aihe: "Susien parittelu ja rituaalit"
Ilmaston lämpeneminen
Joulun merkityksen muuttuminen