Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikään ei ole säälittävämpää kuin yli kolmekymppinen sinkku, joka...

Vierailija
14.12.2005 |

..kutsuu kissaansa/koiraansa " vauvakseen" !

Sitten vielä ihmetellään miksi ollaan sinkkuja kun epätoivo haisee kilometrin päähän!

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin ihminen, joka kirjoittaa av:lle ja nimettömänä mollaa, haukkuu ja arvostelee muita.

Vierailija
2/28 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

terv. äiti isä ja 2 lasta

Vierailija
4/28 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

..kutsuu kissaansa/koiraansa " vauvakseen" !

Sitten vielä ihmetellään miksi ollaan sinkkuja kun epätoivo haisee kilometrin päähän!

piinallisesti selvitellään elämää sinkkunaisen ja koiran/koirien kanssa tyyliin:

esikoinen tänään sitä ja tätä ja sitten kuopus sitä ja tätä. Huh.

Vierailija
5/28 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on nyt1v7kk poika ja kun ihan alkuaikoina valittelin väsymystäni (lapsi oli iaka huono nukkumaan ja itkuisa) niin tämä yksi sitten pamautti, että " kyllä meidän (vaikka siis asuu yksin!) Misse-kissakin herättää öisin kun se on välillä niin levoton!" Halloo??

Vierailija
6/28 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sinkku saa kertoa omasta elämästään ja perheestään lapselliselle?

Vierailija
7/28 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sun ongelmasi 10 on?!? Kuulostatpa itsekeskeiseltä.

Vierailija
8/28 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oudolta tosiaan tuntuu ettei sinne kaaliin mahdu et ei kaikilla ole hirveetä hinkua siihen perheeseen. Ihmeellistä ahdasmielisyyttä, että kaikki ku on eri mieltä on jotenkin viallisia..

Kaikki asiat sit tulkitaan niin et se on vaan osoitus perheenperustamishalusta, ja kehtaspa ap vissiin viel väittää et me lapsettomat eläinteomistajat oltais jotenkin kateellisia hälle...

No, ihan kui vaan.

Ei se paljoo mun napaa kaiva mitä joku ap luulee :)

Vierailija
9/28 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni 2 lasta ja 2 laspsenlasta. Koira oli myös n. 10v lasten murrosiästä viime kevääseen asti. Kaikki tosi rakkaita. Vieläkin suren koiran poismenoa ajoittain. Lapseni eivät koskaan valvottaneet minua öisin (: koira kyllä, varsinkin loppuaikoina. Mielestäni ei pidä tuomita kenenkään elämäntapoja. Toinen tykkää lapsista, toinen koirista yms.

Minä en ennen niin välittänyt eläimistä vain lapsista, mutta kun tuli koira taloon, johan se tuli tärkeäksi. Jokainen rakastakoon tavallaan. Rakastan lapsiani ja lapsenlapsiani yli kaiken, mutta rakastin myös koiraamme yhtä paljon, eri tavalla.

Vierailija
10/28 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen yli kolmekymppinen ja sinkku, ja minä lässytän lemmikkieläimilleni, ovat kaikki äidin vauvoja. Teorian tosin kaataa se, että mulla on myös kaksi lasta, enkä IKINÄ, ikinä haluaisi vauvaa, mulle nämä nykyiset muksut riittävät. En myöskään ole ikinä kokenut vauvakuumetta enkä perheenperustamisviettiä, mutta eläimemme ovat mulle äidin omia vauvoja:)

Mites tämän selität? Piilotajuinen sinkun perheenäidin perheenperustamisvietti?

Vierailija
11/28 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

halua lasta nii surffaa jossain vauva-palstalla??

Vierailija
12/28 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

halua lasta nii surffaa jossain vauva-palstalla??

Vierailija
13/28 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sulla on lukemisen ymmärtämisessä pahasti puutteita. Kirjoitin, että mulla on 2 lasta, mutta en IKINÄ haluaisi vauvaa ....;)

Lapseni eivät siis enää ole vauvoja. Elät varmaan jossain vauva-ajan umpiossa, etkä tajua, että on olemassa isompiakin lapsia.

Ja joo, musta täällä ei ole mitään ikärajaa, että esim. yli 7v lasten äidit eivät saisi palstailla.

Vierailija
14/28 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on niin monenlaisia.....

Vierailija
15/28 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on lapsi ja koira, ja ihan luontevasti puhumme " meidän lapsista" . esim. eilen veimme jouluostosten ajaksi " lapset" anoppilaan hoitoon. kertooko tämä puhetapa jotain kauheaa meidän perheestä? että me rinnastetaan lapsi ja koira samanarvoisiksi ja kenties koulutetaan molempia samalla tavalla?

Vierailija
16/28 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja näkemäni perusteella kuvailemani käytös lievästi sanottuna pelottaa miehiä. Pointtini oli se, että voisikohan tässä vauva-jutussa olla syy siihen miksi ko henkilöt ovat edelleen perheettömiä?

Ja kyllä, mielestäni kypsässä iässä oleva nainen joka kuvittelee kissan/koiran olevan vauva ja josta näkee epätoivoisen vauvakuumeen kilometrien päähän, on, jos ei nyt säälittävintä, niin ainakin todella säälittävää:-(

Kaikki ei hei oo samanlaisia ku sä :) (onneks)

Mullakin on noita eläimiä mutta lapsia en ikinä ole halunnut. Mä tykkään siitä että noi eläimet on kuitenkin siinä määrin itsenäisiä ettei roiku lahkeissa 24/7, mutta silti niitä voi palluttaa ja " hoivata" .

Kaikki ei vaan halua lapsia, hyväksy se

Vierailija
17/28 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

Ja näkemäni perusteella kuvailemani käytös lievästi sanottuna pelottaa miehiä. Pointtini oli se, että voisikohan tässä vauva-jutussa olla syy siihen miksi ko henkilöt ovat edelleen perheettömiä?

Ja kyllä, mielestäni kypsässä iässä oleva nainen joka kuvittelee kissan/koiran olevan vauva ja josta näkee epätoivoisen vauvakuumeen kilometrien päähän, on, jos ei nyt säälittävintä, niin ainakin todella säälittävää:-(

Kaikki ei hei oo samanlaisia ku sä :) (onneks)

Mullakin on noita eläimiä mutta lapsia en ikinä ole halunnut. Mä tykkään siitä että noi eläimet on kuitenkin siinä määrin itsenäisiä ettei roiku lahkeissa 24/7, mutta silti niitä voi palluttaa ja " hoivata" .

Kaikki ei vaan halua lapsia, hyväksy se

´

ja että pystyvät niistä kaikissa olosuhteissa huolehtimaan. Ajatelkaa nyt sitä karkkilalaista naistakin, kärvensi melkein kaikki lapsensa. Onneksi myös itsensä!

Vierailija
18/28 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

eläimiään ja pitää niitä " vauvoinaan" .Jokainen tehköön elämässään omat ratkaisunsa!Mutta sen sanon kokemuksesta et meillä suvussa on näitä sinkkuja enemmänkin ja jokainen toivoisi itselleen perheen ja lapsia.(ainakin hiljaa mielessään)Ja kun ikää tulee niin paljon ettei luonto suo enää lapsia,jokainen katuu sitä myöhemmin ettei tehnyt lapsia aikoinaan......

Vierailija
19/28 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki yli kolmikymppiset " salaa" hinkuvat lapsia ja ovat epätoivoisia?? nykypäivänä todella monet naiset uskaltavat sotia tavanomaisia kaavoja vastaan ja elävät sosiaalisten paineiden vastaisesti, eivätkä hanki lapsia. monilla heistä on mies, antoisa työelämä ja harrastuksia.

tämä on selvästi niiden äitien näkökulma, jotka " salaa" kadehtivat em. naisien vapautta ja rohkeutta elää oman päänsä mukaan.

ja minkä ihmeen teorian mukaan eläinrakkaus on merkki jostain hämärästä, tyydyttämättömästä äitivietistä?? minä olen n. kolmevuotiaasta saakka rakastanut eläimiä, lapsista en sen sijaan ole koskaan ollut kiinnostunut.

Vierailija
20/28 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siks miksi muuten me ärsytettäis?

Meillä on " vauva" ja silti vapaus samaan aikaan. Saadaan tyydyttää hoivaviettiä, mutta koiran voi jättää myös yksin kotiin eikä se ole riippuvainen meistä 24/7.

Ja yksi syy kateuteen voi olla se, että toiset ihmiset uskaltavat olla julkisesti omia itsejään. Kuulostaa hirveältä, jos ihmisen pitää olla tietynlainen (esim. salata sitä, että rakastaa koiraansa ja hoivaa sitä) saadakseen jotain olematonta arvostusta! Siis säälittävää minusta olisi esittää ulospäin muuta kuin on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän