me ostettiin vihdoin ja viimein oma talo!
Kommentit (9)
Mekin ostettiin, muytta päästään muuttamaan siihen vasta kun se on valmis (yli puoli vuotta).
Kaduttanut ei ole pätkääkään! Aivan upea talo upealla tontilla!
Onnea ap, meille!
tämän nykyisen talomme. Nyt kylläkin tilanne muuttunut, kun tuosta rakentaja-kärpäsestä ei päästy eroon ikinä, niin nyt yllättäen saimmekin tontin ja nykyinen talomme menee myyntiin. Jos vain on joku jota kiinnostaa iso omakotitalo Hml, 10 min. kävelymatka rautatieasemalle, niin täältä löytyisi....
Onneksi olkoon Sinulle uuden kodin ostanut!!!
Onko talonne jossain jo myynnissä? Löytyiskö esim. oikotieltä tai etuovesta lisää tietoa tai kuvia?
harkitsimme että myymme itse ja sitten aloimmekin päätyä siihen, että välittäjän kautta. Ajattelimme, että näin iso talo kiinnostaisi ehkä Hesassa asuvia, koska hintataso täällä on kuitenkin toinen ja tuo rautatieasema on todellakin n. 800 - 900 metrin päässä.
Talolta on n. 3 km Aulangolle jossa on golf-kenttä ja toinen valmistuu sinne suunnalle myös. Lisäksi Aulangolle valmistuu -06 kylpylä.
Ala-asteelle, ylä-asteelle ja lukioon 0.5 km. Keskustaan 2-2,5 km. Kauppa, apteekki, pankkeja ym. 1 km.
Keittiö, ruokailuhuone, olohuone, kirjasto/vierashuone, 4 makuuhuonetta ja kodinhoitohuone kahdessa kerroksessa. Saunatilat sekä työ/askartelu/varastotilaa alakerrassa.
Jos olet kiinnostunut, voit ottaa yhteyttä s-postilla (kirsikka@sahkoposti.zzn.com) ja lähetän tarkempia tietoja + kuvia.
Jos myymme itse, ajattelimme kuitenkin ostaa kaupan teon asiapapereineen kiinteistövälittäjältä. Mutta esittelyt ym. hoitaisimme sitten itse. Kuntokartoitut tehdään kun ostaja löytyy. Silloin ostaja voi olla mukana.
paikalla, niin tietysti tuli ongelmia s-postin kanssa.
Kokeillaan tätä s-postia: kihu1@luukku.com, sieltä minut pitäisi tavoittaa. Käyn vielä myöhemmin tässä keskustelulinkissä katsomassa, onko jotain viestiä tätä kautta.
Oliko talopaketti vai suunnittelitteko itse? Onnea uuteen kotiin!