Syön joka ilta suklaalevyn,miten pääsen eroon
Kommentit (31)
niin, että ällöttää. Syöt väkisin ja kohta ei (ehkä) tee mieli enää suklaata. Mulla toimi toi sipsien kanssa.
joskus oon syönyt " liikaa" suklaata mut seuraavana iltana taas himottaa.-ap
Ja jos illalla on pakko mutustella jotakin, syö vaikka porkkanaa. Ja jotta ei lipsahda suklaan ahmimiseksi, niin anna itsellesi lupa ottaa yksi pieni pala suklaata, sen porkkanan jälkeen.
Päätin lopettaa kertaheitolla ja pari ensimmäistä päivää oli TOSI tuskaista. Viikon jälkeen suklaata ei enää oikeastaab tehnyt enää mieli.
Nyt olen jo siinä pisteessä, että viime viikonlopuksi ostettu levy kesti kaksi päivää!
Olen päättänyt, että jos tekee mieli, voin ostaa yhden levyn viikonloppuna, ei enempää.
on 1500 kcal:n luokkaa, josta se suklaalevy on n. 1000 kcal. Olet ilmeisesti aika aktiivinen muuten?
tummaa suklaata, jotain 70%:sta, sitä ei pysty syömään levyllistä, pala riittää!
makeisia...joskus syön pienen patukan..
mä kait taisin päästä siitä sillä tavalla..että en vain enää ostanut sitä karkkia..sinnittelin..ja jos alko haluttaa hillittömästi jotain hyvää niin kärsin tuskissani niin kauan kunnes kauppa meni kiinni.eiphän ollut mahdollisuutta hakea karkkia...jyrsin makaroonia sun muuta..
sitten kun ostin karkkia ostin huomattavasti pienemmän määrän sitä kuin yleensä..patukka tai pari..
nyt se on pikkuhiljaa vain jäänyt pois..
tsemppiä sulle koitoksessai..yritä kovasti vaikka se tuottaakin kauheita sokerinpuutostila tuskia!!kyllä sä onnistut..mäkin onnistuin
Ole 3 vuorokautta täysin ilman makeaa, eli ei mitään sokeripitoista niin sen jälkeen helpottaa olo ja lakkaa tekemästä mieli.........
Tiedän, tiedän, ne 3 vrk on helvettiä............ Mutta kiitos odottaa sen jälkeen eikä tarvi JOKA ilta kärsiä siitä himosta
harvase päivä tulee ostettua suklaata.nyt alkuviikosta tein päätöksen että nyt sen on loputtava..tai rajotettava sitä...uskon että painokin SAATTAS pudota vanhoihin lukemiin kun lopetan tän suklaan ahmimisen!!olen aina ollut perso makealle!!suklaa vaan on niin pirun hyvää!!!!ja kyllä ykköselläkin ajan myötä rupee peppu leviämään,jos joka ilta levyn syö suklaata..uskokaa tai älkää!!!nyt minä kunnostaudun tämän asian kanssa..enkä paina 100 kg enkä edes 90 kg..mutta varmaan hyvinkin pian ellei loppua tule!! :)
Itse olen kans suklaahimosta kärsivä. Paino on 63 Kg, pikkusen on liikaa, okei 10 kg liikaa, se lähtis ku jättäs namit pois...