Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~~~Pointsaajien loppuvko 14.12-->~~~

14.12.2005 |

Avataanpa pino ku punnituspino paisuu.

Mitäs tunnelmia Joulun alla?

Ihan ok täällä. Paitsi ku päätin taannoin etten suklaarasioita osta niin vähän on livetty sinne suuntaan tällaisten tummansuklaalevyjen muodossa.. 150g:n levy on hyllyn päällä nytkin. Se tarkoittaa sitä, että jos sen syön ni muusta on nipistettävä. No eilen taas kulutin yhden lenkin verran aamulla ja illalla kuntosalilla. Se on vaan aina sanottava miehelle että jos haluu nää mamin makkarat pienemmäksi ni kattoo tyttöä. Hyvin meilä moloemmat omiin harrastuksiin on päässy. Vaatii vaan organisointia,mutta se onnistuu ehkä paremmin ku mies tekee vuorotyötä.

Mutta eipä tässä monta kuukautta ku itsekin aloitan työt ja itseasiassa ammatinharjoittajana tekemälläni alalla.. jännää. Kaikki hakemukset on viittä vaille valmiina..

No siitä Joulusta. Olen ostanut kaikki lahjat, joulunviettoon mummiolaan, joten ruoka jää mummon harteille. Reilu vko jouluun... Kohta voi toivotella jo Jouluja...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä tulee naposteltua ja välillä pysyn tiukkana. Anoppi-perhana toi tuliaiseksi jouluherkkuja ulkomailta. Kaikenlaisia suklaajuttuja ym. Voi vitsi sentään. Ne huutavat tuolta kaapista: " syö meidät, syö meidät!!!"

Joulua odottelen kauhulla. Herkkuja ja houkutuksia riittää. Jotenkin tuntuu, että en osaa olla kohtuullinen: joko mässään tai kieltäydyn kokonaan. Ei kuulosta hyvältä, eihän?

Ja nyt eikun ruokaa laittamaan :)

Aurinkoista talvipäivää kaikille mahdollisimman tiukoin pistein.

Mohno-tonttu

Vierailija
2/10 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä välillä ottaa tosi koville. Ihan uskomatonta miten paljon voi tehdä mieli jotain hyvää!!! Mä olen ratkaissut ongelman siten etten osta kotiin mitään herkkuja, välillä oikeesti tekisi mieli kavuta seinille.

Joulupiparit on mun kompastuskivi tällä hetkellä, oltiin niitä sukulaisissa leipomassa ja ne on niin hyviä kahvin kanssa!!!

Onko kellään jotain hyviä vähäpisteisiä vinkkejä mitä voisi vetää ihan sikana kun tulee " kohtaus" ? Mandariinit on kyllä ihania tällä hetkellä!

Tsemppiä muillekin!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen vannotin miestiä lyömään mua näpeille, jos otan vielä yhdenkin geisha-konvehdin...enkä sitten kyllä syönyt yhtään, sillä jos mä yhtään miestäni tunnen, ois se taatusti sormille näpäyttänyt ;).

ihanaa kun tulee Joulu :)). Mä olen niiiin innoissani ja ootan aattoa :).

Kutsuin appivanhemmatkin joulunviettoon, mutta ilmeisesti eivät tule ..ovat mieluummin omassa mökissänsä.

No, tulevat kuitenkin aatonaattona saunaan :). Ja mun vanhemmat ja sisko tulevat meille jouluaatoksi.

No, lisää kuulumisia myöhemmin, pikkuneiti tahtoo sapuskaa :))

santtis

Vierailija
4/10 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on siis jotain muutakin yhteistä kuin vaan lasten iät ;).

Mulla kans noita mä-kiipeän-seinille-jos-en-saa-jotain-hyvää-kohtauksia.

naposteluporkkanat on hyviä-makeita!

omena, appelsiini, päärynä.

ja ihan ehdoton ykkönen on vesimeloni!!!!!!

-s-

Vierailija
5/10 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tää sellainen kiusausten kuukausi=( voitteko uskoa että yhdestä dumle karkista penee 2 pojoa! JÄRKYTTÄVÄÄÄ! ja tää laihduttaja veti niitä sitten " muutaman" eilen....ja vielä kaapissa kummittelee lisää noita syntisen hyvä herkkuja! Arghhhh......................

mutta, kiltisti vain appelsiini käteen ja valion kevyttä marjakeittoa naamaan ja kohti kaappien siivousta!

tsemppiä emännät!!!

Vierailija
6/10 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kommentoida. Olen syönyt JOKA PÄIVÄ suklaata. Vieroitusoireita tulee jos en saa sitä edes vähän. On se kumma jo 4kk laihdutettu tällä suklaan syönnillä :).. nii et vieläkään en siitä voi pysyä useaa päivää erossa. Mutta silti hieman laihtuu ku syö aamulla puuroa ja päivällä soppaa ja lenkkeilee hulluna. Mutta kuinka paljon sitä laihtusikaan jos ei söisi NÄIN PALJON suklaata!!!!! Ja kuinka ihanaa olisi useammin herkutella sitten hyvällä ruoalla???

Mulla ei ole karkit ongelma, niitä syön ehkä kerran viikossa. Mutta jos suklaata ei ole ja himo iskee niin sitä lähdetään sitten vaunujen kaa vaikka lähikaupasta ostaa. Surkeaa, mutta totta. Siinä ei ole itsehillintää mulla! Miten saisi?, tilaukseen sellainen itsehillintä -kiitos!

Vierailija
7/10 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaanhimoisille:

Kuka lähtisi mukaan tähän haasteeseen; EI SUKLAATA VIIKKOON. Eli virallisesti tosta lauantaiaamusta alkaen totaali suklaakieltäytyminen. Maistuu se yksi rasia jouluna sitten h y v ä l l e. Mä yritän tosissani ja Jouluaaton painotavoite on se 78kg (kova)!!!!!

Taidanpa laittaa tämän ihan yleisesti kaikille laihdutusryhmille!!!! Voi siellä pinoilla...

Vierailija
8/10 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää päivä on menny kivasti. Lounaaksi söin kanasalaatin, päivälliseksi kevyttä pussikeittoa ja nyt juuri ostin sokeroimatonta glögiä ja ohuita piparkakkuja kaupasta. Kylläpä oli glögi hyvää, vaikka en mikään glögin suurin ystävä ole koskaan ollut. Taitaa käsitys muuttua.. :) Ihan suhteellisen kevyttäkin tuo Valion sokeroimaton glögi (12 kcal/dl), sitä kun kohtuudella lasillisen nauttii, niin pääsee kivasti joulutunnelmaan. Muutenkin kun nyt on niin vietävän kylmäkin..

Millaisia viikonloppusuunnitelmia kaikilla on? Mä olen viikonloppuna myös töissä, mutta ajattelin huomenna vielä mennä tekemään viimeiset jouluostokset.. Josko vaikka poikkeaisi kahvilaan samalla kahville :).

Joulun meinaan viettää vanhempieni ja siskoni luona, uuden miesystävän äidillä käydään myös. Ihanaa kun kohta on hetki lomaa :).

Enää viikko jouluun, juuri ajattelin, että täytyy ens viikon alussa säästellä pisteitä aattoa varten, edes muutamia :D. Vaikka toisaalta ei jouluna jaksaisi kauheesti vahtia syömisiään, kunhan ei nyt ihan järkyttävään ähkyyn itseään syö, muuten aion syödä surutta sen muutaman päivän.

Mitäs teille?

Vierailija
9/10 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli viisaasti näin laihdutuksen kannalta perjantaita vietetään. Lapset saatu nukkumaan ja koti siivottua. Hirveä hulina viikko takana, niin ajattelin palkita itseni näin. Saa nähdä mitä vaaka sanoo maanantaina ;o)

Hyvää viikonloppua kaikille, maanantaina tavataan!

Vierailija
10/10 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

..eikä se kyllä miinusta näyttänyt. Menkat on ohi ja luulisi, että nyt putoo, mutta tiukkaa taitaa tehdä. Mutta maanantaina totuus. Ihan kiva kyllä ku kaupassa kassakin sanoi, että yx vaan laihtuu. Ja en ole ku 8 kiloa laihtunut. Monen mielestä ainakin 15 kiloa. Mutta ne varmaan muistelee sitä mun raskausaikaa.

Joo no postimyyntivaatteet tuli myös ja 42 farkut oli hieman isot, että kyllä on paikat kaventunut. Tietty kyllä riippuu aina nuo koot merkistä ku jossain menee 40 ja jossain vasta 44...Mutta ku ne farkut oli niin ihanat ja edulliset niin en laita pois vaan vähän kaventelen ku ei siellä 40 kokoa ollu enää...

Suklaata ei mutta irtonamia meinaan mäkin mennä ostaa....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän