Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suuseksiä, kuinka monet harrastavat

Vierailija
12.02.2009 |

Kuinka monet naiset oikeasti harrastavat suuseksiä eli ottavat suihin, oma vaimo ottaa kyllä suihin jopa melko useinkin.

Aikaisemmat kumpanini ovat myös ottaneet suihin melkein kaikki joista yksi jopa antoi laueta suuhun ja nielaisi lastin asia jota oma vaimo ei ole vielä oppinut tekemään oikein kunnolla mutta ehkäpä joskus

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää saada enkä tehdä mutta miehen mieliksi teen.

Vierailija
42/44 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en mieheni penistä suuhun ota

N 64 v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies ei suostu nuolemaan ja en siis tietenkään haluaisikaan jos se on vastenmielistä. En itsekään halua tulla painostetuksi mihinkään. 

Itse otan suihin mielellään loppuun asti. 

Tuolla aiemmin kerroin rakastavani suihinottoa ja että haluan hyväillä miestä tämän toiveiden mukaisesti. Kuitenkin, jos oma mies sanoisi, ettei aio minua nuolla, olisin ihan rikki, kun se on musta kaikkein ihaninta seksissä ja tuun joka kerta. Alkaisi suihinottokin maistumaan puulta, jos ei olisi molemminpuoleista.

En minäkään ymmärrä naisia jotka antaa suuseksiä mutta eivät saa suuseksiä ja heille se on ihan fine. Kai heidät on opetettu nöyriksi, siihen ettei heillä ja heidän nautinnollaan ole niin väliä. Surullinen ajatus.

En itse suostuisi olemaan ilman suuseksiä saavana osapuolena. 

Vierailija
44/44 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies ei suostu nuolemaan ja en siis tietenkään haluaisikaan jos se on vastenmielistä. En itsekään halua tulla painostetuksi mihinkään. 

Itse otan suihin mielellään loppuun asti. 

Tuolla aiemmin kerroin rakastavani suihinottoa ja että haluan hyväillä miestä tämän toiveiden mukaisesti. Kuitenkin, jos oma mies sanoisi, ettei aio minua nuolla, olisin ihan rikki, kun se on musta kaikkein ihaninta seksissä ja tuun joka kerta. Alkaisi suihinottokin maistumaan puulta, jos ei olisi molemminpuoleista.

En minäkään ymmärrä naisia jotka antaa suuseksiä mutta eivät saa suuseksiä ja heille se on ihan fine. Kai heidät on opetettu nöyriksi, siihen ettei heillä ja heidän nautinnollaan ole niin väliä. Surullinen ajatus.

En itse suostuisi olemaan ilman suuseksiä saavana osapuolena. 

Kaikille suuseksi ei ole vastaanottavana osapuolena mitenkään nautinnollista. Esimerkiksi itse olen halunnut tai pikemminkin suostunut vastaanottamaan sitä vain jos mies on aivan kiimoissaan touhusta. Jos mies kohteliaisuuttaan tarjoutuu tai se ei oikein ole hänelle mieluisaa, niin se yhdistettynä siihen että se on minulle melko yhdentekevää= meh, ei kiitos.

Sen sijaan kiihotun ihan älyttömästi kun saan ottaa suihin loppuun asti. Enkä kyllä ole miltään osin nöyrä tai helppo tai suostu mihinkään mitä inhoan (esim. anaali). 

Eli joo on surullista jos joku ei saa seksistä yhtään mitä haluaa mutta aina se ei ole niin. Kaikille naisille nuoleminen ei ole seksin huipentuma.