Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

*JOULUISET keskellä viikkoa*

14.12.2005 |

Pinon alkua...

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaaka, hyvä että selvisitte pelkällä säikähdyksellä! Olipas hurja tilanne...

Voi jessus sentään, mä olen kohta kuin kävelevä zombie... Illalla simahdin kuin tukki kymmenen maissa, olin niin väsynyt että näköä ihan haittas. No, kahden tunnin kuluttua heräsin vessahätään enkä taaskaan saanut heti uudelleen unen päästä kiinni. Kun lopulta nukahdin niin samantien tyttö rääkäs huoneestaan. Se varmaan pelästyi jotain kun itki ihan hysteerisesti. En meinannut saada neitiä millään rauhoittumaan. Lopulta sitten rauhoittui muttei meinannut nukahtaa. Raahasin patjan tytön huoneen lattialle ja otin tytön omalle patjalleen viereeni, valvottiin siinä sitten KOLME tuntia. Kaiken lisäksi meidän varapatja on tyyppiä " ekstrakova" joten enhän mä saanut nukuttua siinä vaikka tyttö lopulta nukahti... Voi jee, nyt on univelkaa vaikka muille jakaa... Kuka haluaisi muutaman tunnin?! ;)

Mä kun niin eilen ajattelin että tullaan Sanomatalolle kahvittelemaan mutta en yksinkertaisesti jaksanut lähteä... Täytynee kuitenkin käydä happihypyllä ja kaupassa tytön kanssa. Ilmoitelkaahan Kaaka, SnowApple & co. milloin nähdään ensi viikolla!!! Tai mä olenkin varmaan ainoa joka on silloin enää yhtenä kappaleena, nyyh...

Aivan ihanaa oli lukea eilistä pinoa kun jouluvauvoja oli taas syntynyt =) Ja on tosi mukavaa lueskella jo jakaantuneiden joulutonttujen vauva-arjesta!

Pirteämpää keskiviikkoa kaikille!

Haukotellen,

Tansku & vaavi rv 38+5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla