Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkään odotettu plussa ja PHV :o(

06.11.2007 |

Moi

Yritimme toista vuotta IVF hoidoilla raskautta ja iloksemme saimmekin plussan lokakuun alussa.

Viikkoja on siis kasassa vaivaiset 9 mutta oksennellut olen jo melkein kuukauden verran- ja paljon. Olen lähes työkyvytön ja en saa mitään pysymään sisällä. Toisaalta on pakko koko ajan yrittää syödä koska verensokeri tuntuu laskevan heikotustasolle jopa tunnin sisällä isostakin ateriasta...

Onko tämä ihan normaalia ettei posliinialttarilta pääse irti ollenkaan?!

Onko kellään vastaavaa?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aiemmissa raskauksissa minullakin oli tuota, mutta nyt kun ei oireen oiretta niin huolestuttaa sekin... ainakin sinulla hormoonit hyrrää :)

yleensähän paha olo menee ohi viimeistään viikolla 12.

Vierailija
2/2 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ei nyt varmaan helpota sinua ollenkaan, mutta ekasta raskaudesta oksensin viikolle 36 joka päivä :/ toinen raskaus alkoi myös pahoinvoinnilla ja joka valittettavasti päättyi rv14, joten se oli samanlaista oloa pääosin. Tänään tuli testiin plussa, joten nyt sitten mietitään ja odotellaan että kuinka pahaksi tälläkertaa äityy olo. Mikä mulla on auttanut niin sitruunavesi jääkylmänä ja toisen raskauden aikana söin matkapahoinvointilääkkeitä.. mulle kun ei oo auttanut edes se että oisin koko ajan jotain syömässä :)

mutta kyllä se siittä, voit ajatella että kun sulla on pahaolo vauva voi hyvin :) niin mie aina yritin ajatella..kyllä se aikanaan loppuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla