pilaanko nyt kaiken jos menen nukuttamaan
meillä ei kuopus 1v4kk suostu nukahtamaan isälleen. vöhkintää, hölinää, itkeskelyä on kuulunut yläkerrasta tunnin. tiedän että mies alkaa olla epätoivoinen ja pikahelpotus olisi jos menisin nyt ylös ja pistäisin pojan nukkumaan. meneekö siinä toivo että poitsu oppisi nukahtamaan isälleen?
tuntuu että poika haluaa yhden hovinukuttajan. mutta toiselle ei suostu. kun isänsä hoiso häntä kotona niin minulle ei meinannut nukahtaa ja nyt toisin päin..
easy way out...
Kommentit (5)
Mielestäni pilaat. Pitää oppia että muutkin saa nukuttaa.
Sitä paitsi; mua ainaskin hatuttaa suunnattomasti jos toinen tulee lässyttään että " mää voin tulla välillä" .. Inhottavaa, mää istuin tässä pojan vieressä taas tunnin, mies istuu huomenna tunnin.. :)
enkä mennyt yläkertaan tyrkylle.
millopnkahan tää alkas kantaa hedelmää. kyllästyttää jo nää tunnin showt..
meillä on miehen kanssa koputustapa- eli väliin ei mennä jos toinen ei toivo. yskin portaiden alapäässä merkiksi että kysyn tulenko vaihtoon ja jos mies yskii takaisin niin en ole tervetullut. lapsi ei kuule ääntäni joten ei saa päähänsä että meillä alkaa joku kiva leikkituokio yhdessä koko porukalla ;-)
ja kaikille on käynyt että isä vie myös sänkyyn jos minä en ole kotona tai on jotain muuta puuhaa meneillään :)
olitko se sama äiti joka sai lapsensa tottelemaan JOHDONMUKAISILLA SÄÄNNÖILLÄ tai jotain... ;-)
Tosin meilläkin isi saa nähdä aavistuksen enemmän vaivaa,mutta kannattaa pitää kiinni tuosta koska muuten saat hoitaa homman aina.