Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko minulla enää mahdollisuuksia..??

Vierailija
13.12.2005 |

Ovulaatiosta ja raskautumisesta kyse..

Pupuiltiin siis perjantaina. ;) Lauantaina ja sunnuntaina tuntui vatsassa toispuoleista kipua (ovis???) Siis olikohan mulla vkonloppuna ovis ja jos oli, niin onko peli jo menetetty, kun pupuiltiin _vaan_ perjantaina?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jokainen sekunti on tsäänssi hedelmöitykselle! Kuulemma varmoja päiviä ei olekaan.

Vierailija
2/10 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tällaisella anonyymillä palstalla voida puhua asioista ihan niiden oikeilla nimillä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ja jokainen sekunti on tsäänssi hedelmöitykselle! Kuulemma varmoja päiviä ei olekaan.

Vierailija
4/10 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli hyvinkin puput hyvin uunissa! :D

Vierailija
5/10 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

että harrastaa seksiä usein, kuin kanit konsanaan!

Vierailija
6/10 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka kuinka olisi tullut harrasteltua.

2-3 pvää ennen ovista on mun mielestä ehdoton " prime time" :)

Vierailija
7/10 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

-mutta itse kysymykseen EI, peli ei ole menetetty. Eikös ne siittiöt elimistössä säily pari päivää elinkykyisinä. Oma esikoiseni (puolivahinko) on tulosta keskeytetystä yhdynnästä muutama päivä ennen ovulaatiota. Onnekas vahinko kylläkin näin jälkikäteen ajateltuna.

Vierailija
8/10 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja niistä testeistä. Minun mielestä niistä tulee liikaa stressiä. Parempi mennä fiilisten mukaan. Ehkä sitten voisi käyttää niitä testejä, jos ei ala tärpätä pitemmästä yrityksestä huolimatta.

ap

Vierailija
9/10 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lisäks tuolt vauvakuume puolelt voi tul parempii neuvoja ku täältä, joten jos meet sinne " pupuileen" ... tai tosta sivusta linkistä odotus ja synnytys.. tai jos miehelläs on " pupuillessanne" ollu huonot siittiöt ni ei välttämättä tärppää koskaan normaalein keinoin!

Vierailija
10/10 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta nuo ovulaatiotestit jätän väliin.

ap

Ei noilta kuumeilusivuiltakaan välttämättä saa vastauksia, kun näkyy olevan noita " kuukausipinoja" joihin kirjoittelevat ja vaihtavat kuulumisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän