Turhautunut
Voi kun aika tuntuu pitkältä, kun ei vauvaa kuulu.
Ensimmäinen kun lähti heti vauhtiin ja toinenkin, kuoli rv 37 -viime helmikuussa. Siitä lähtien ollaan uutta yritetty muttei vielä ole tärpännyt. Onhan se totta ettei siitä vielä ole kovin kauan elimistön palautumista ajatellen, mutta pitkältä se aika tuntuu.
Ja tieysti kaikki sanovat että lakatkaa yrittämästä niin sitten se onnistuu. Mutta varmasti kaikki? vauvaa haluavat/ halunneet joilla raskautuminen ei ole tapahtunut sormia napsauttamalla tietävät että se on mahdotonta. Ei sitä voi sulkea mielestään. Tieysti suhtautuminen ajan kanssa muuttuu mutta kyllä minä havahdun joka kuukausi laskeskelevani päiviä. Voihan sekin tietysti jossain vaiheessa jäädä pois. Joka kuu sitä jonkin verran pettyy, kun ne tulee taas.
Kommentit (2)
Kierto alkoi heti rullaamaan yhtä säännöllisen epäsäännöllisesti kun ennekin.
Mulla oli jälkivuoto epänormaalin runsasta, kävin polilla mutta mitään syytä ei vuodolle löytynyt. Jotainhan siellä kuitenkin oli, niin olen miettinyt voisiko se olla jotain lopullista.
Ovista oon tikutellu muutamia kertoja, mutta yhtä tummaksi en testiviivaa kontrolliviivan kanssa ole saanut, ja kun kiertokin on epäsäännöllinen niin empä ole enää jaksanut.
Ensimmäisen ja toisen raskauden välillä oli 10kk siksi nyt jo oottelen että jos vaikka tärppäis. Toisaalta olen kuullut että elimistön palautuminen täysin normaalitilaan raskauden jälkeen kestää kaksi vuotta, ja olen ollut raskaana kaksi kertaa noin kahden vuoden sisällä, niin eihän se kai mikään ihmekään ole jos nyt kestää pidempään. :(
En oikein tiedä mitä sanoisin, että en sano tyhmästi. Ymmärrän kuitenkin huolesi, täällä netissä kun kuulee aina tarinoita, että jossain vaiheessa uusi raskaus ei enää alakaan. Miten pian sun kierto alkoi raskauden jälkeen? Olen kuullut, että vaikka kierto olisi palautunut normaaliksi, voi mennä pitkäänkin ennen kuin ovulaatiota tulee. Tiedätkö varmaksi ovuloitko?