Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä ja millaisia housuja hankitte lapsillenne juhliin, kun samettiset housut kerran ovat pannassa?

Vierailija
13.12.2005 |

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaikkein hirveimpiä on pienillä pojilla rusetit ja solmiot.

Siistit sammarit tai puuvillahousut, kauluspaita ja slipari tai neule on mun mielestä lapsen näköiset juhlavaatteet.

Vierailija
2/4 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

vakosamettihousut,kauluspaita ja slipoveri... mikäs vika niissä nyt sitten on? ne mustat suorat housut pienellä pojalla on sellasta manne-tyyliä että en ikinä laittais meidän pojalle!! huh huh! =D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Siistit sammarit tai puuvillahousut, kauluspaita ja slipari tai neule on mun mielestä lapsen näköiset juhlavaatteet.

4v poika oli joulujuhlissaan suorissa housuissa ja kauluspaidassa. Tällä kertaa halusi kravatin, joskus haluaa rusetin. Pitäisi krakaa tai rusettia aina jos antaisin. Kaveri taitaa tykätä vaatteista ja kattelee mielellään itseään peilistä.

Mielestäni sammarit ei ole lapsellekaan juhlavat, mutta ihan kivat arkihousut. Mutta sama se jo joku haluaa lapsensa siten pukea.

Vierailija
4/4 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

4v poika oli joulujuhlissaan suorissa housuissa ja kauluspaidassa. Tällä kertaa halusi kravatin, joskus haluaa rusetin. Pitäisi krakaa tai rusettia aina jos antaisin. Kaveri taitaa tykätä vaatteista ja kattelee mielellään itseään peilistä.

Mielestäni sammarit ei ole lapsellekaan juhlavat, mutta ihan kivat arkihousut. Mutta sama se jo joku haluaa lapsensa siten pukea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi