Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen NIIN suuttunut.. aiheestako??

Vierailija
13.12.2005 |

Lapseni oli eilen kerhossa, poishakiessani hän sanoi minulle hieman nyyhkyttäen että " Äiti anteeksi, minulla on pissa housussa..." .

Sanoin siihen että ei se nyt haittaa, sanoitko tädille että on hätä?

Lapsi sanoi että on kertonut pissahädästä tädille..

No kerhotäti tuli sitten mairittelevaan sävyyn selkäni taa ja sanoi että lapsella taisi mennä pissat housuun.

Sanoin että lapsi sanoi kertoneensa siitä tädille johon täti vastasi;

" Kyllä sanoi että on pissahätä, mutta kerhon loppuun oli enää 10minuuttia niin sanoin että pidätä sen aikaa" . (???!!!!)

Täti sanoi vielä että käykää seuraavan kerran vessassa ennen kerhoon tuloa, johon sanoin että käydään kyllä joka ikinen kerta mutta ei kai hätäänsä voi määrätä!

Eikös tuon tädin olisi pitänyt käyttää tyttö vessassa, ei kai 3-vuotiasta voi vaatia pidättämään kymmentä minuuttia? Lapsi oli ihan nolona kun pissa oli mennyt housuun, koska on muuten jo täysin kuiva..

OLENKO AIHEESTA VIHAINEN; ja voisinko mainita tästä asiasta jälkeenpäin tulevaa ajatellen?

kiitos

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tyttö kun pyytää tunnilla apuopettajalta vessa lupaa,hän sanoo että odota välituntiin.Kiva jos pissa tulee housuun,varmasti koulukaverit kiusaa.

Vierailija
22/24 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

BUHAHHHAHAHAHAAAAA!!! enpä ole moista ennen kuullu!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Pidättäminen vaarallista???!!!!!

BUHAHHHAHAHAHAAAAA!!! enpä ole moista ennen kuullu!!!

Vierailija
24/24 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin ulkotiloissa joten vessaan en päässyt yksin. Kävin äidiltä pyytämässä että pääsisin vessaan mutta äiti ei ehtinyt/viitsinyt ja sitten tuli jonkun ajan päästä pissa housuun kun en pystynyt enää pidättämään.

En kehdannut edes kellekkään kertoa vaan kärsin märissä housuissani.

Lapsi muistaa tommoset hyvässä lykyssä koko elämän. En kyllä käskis lapsen odottaa kun on kyse pienestä lapsesta.

Ei se kerhotäti varmaan tarkottanu pahaa, mutta tosi tyhmästi tehty!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme