Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen NIIN suuttunut.. aiheestako??

Vierailija
13.12.2005 |

Lapseni oli eilen kerhossa, poishakiessani hän sanoi minulle hieman nyyhkyttäen että " Äiti anteeksi, minulla on pissa housussa..." .

Sanoin siihen että ei se nyt haittaa, sanoitko tädille että on hätä?

Lapsi sanoi että on kertonut pissahädästä tädille..

No kerhotäti tuli sitten mairittelevaan sävyyn selkäni taa ja sanoi että lapsella taisi mennä pissat housuun.

Sanoin että lapsi sanoi kertoneensa siitä tädille johon täti vastasi;

" Kyllä sanoi että on pissahätä, mutta kerhon loppuun oli enää 10minuuttia niin sanoin että pidätä sen aikaa" . (???!!!!)

Täti sanoi vielä että käykää seuraavan kerran vessassa ennen kerhoon tuloa, johon sanoin että käydään kyllä joka ikinen kerta mutta ei kai hätäänsä voi määrätä!

Eikös tuon tädin olisi pitänyt käyttää tyttö vessassa, ei kai 3-vuotiasta voi vaatia pidättämään kymmentä minuuttia? Lapsi oli ihan nolona kun pissa oli mennyt housuun, koska on muuten jo täysin kuiva..

OLENKO AIHEESTA VIHAINEN; ja voisinko mainita tästä asiasta jälkeenpäin tulevaa ajatellen?

kiitos

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

toki lapsi olisi pitänyt viedä pissalle. Sitten on jo syytä suuttua tosissaan, jos homma toistuu.

Vierailija
2/24 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

pissalla käyttämiseen ei pitkään mene.Jos asia vaivaa sua niin ihmeessä puhu siitä.Eipähän ainakaan toistu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen " pienemmistäkin" asioista jutellut tarvittaessa kerhon tätien kanssa. Mieluummin selvittää asiat kuin kyräilee puolin ja toisin.

Vierailija
4/24 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

usko että hätäänsä pystyisi pidätellä mitään 10 min. ja kyllä kerhossa täytyy saada vessassa käydä, pidättäähän ei edes saisi, vaarallista.

Vierailija
5/24 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Kai te muistatte/viitsitte lasta käyttää tällä kertaa vessassa, jos hätä tulee. Turha kai lapsen mieltä on toista kertaa pahoittaa. Ja ikävä mennä kotiin märät vaatteet päällä. jne jne"

Kyllä minäkin olisin tuossa tilanteessa vihainen. Jos on arempi lapsi kyseessä saattaa pahoittaa todella paljon mielensä tuollaisesta vahingosta ja hankaloittaa kerhossa oloa, kun joutuu jännittämään, ettei vaan tule pissihätä kesken kerhon.

Vierailija
6/24 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskushan on tilanteita ettei ole vessaa vieressä ja silloin täytyy vaan toivoa että jaksaa pidätellä kunnes pääsee vessaan, mutta jos kerran olisi mahdollisuus päästä heti vessaan niin on aika ikävää käytöstä lasta kohtaan olla viemättä. Itse olisin kyllä vihainen asiasta. Lapsi-parka, varmasti on paha mieli tuollaisesta. :/

Vierailija
7/24 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä sanon ja puhun jos on asioita mitkä vaivaavat.

Vierailija
8/24 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuon ikäinen lapsi muistaa jo kauan ja voi tosiaan ruveta jännittämään kerhoon menoa tuon pissaamisjutun takia..

TÖRKEÄ täti!!

Vierailija
9/24 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitänyt pissalla käyttää,siinä ei todellakaan kulu 10min.

Ja lapsi ei saisi edes kauaa pidätellä...

Vaikuttaa myöhemmin sitten esim:virtsan karkailuun tai sellaisiin asioihin.

Ja kyllä aikuisen pitäisi ymmärtää ettei tuon ikäinen pysty kauaa pidätteleen.

Vierailija
10/24 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi oli saattanut pidätelläkin jo jonkin aikaa ennen kuin kehtasi sitten sanoa kerhotädille että on hätä. 3v:n pissattamiseen ei kauaa mene, ja jos kerhotädiksi ryhtyy niin moiseen hommaan on syytä varautua.

Törkeää!

Vierailija
11/24 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ota asia puheeksi. Voi että näitä ajattelemattomia aikuisia.

Vierailija
12/24 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. kysyisin sulta ap, että milla keinoin olet opettanut lapsesi kuivaksi, kun hän PELKÄÄ sanoa vahingostaan SINULLE? Tuo mulla tule eka mieleen, kun kerroi lapsesi paniikista.

eihän 3 veen vahinko nyt mikään iso juttu ole!

Vierailija
13/24 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo hätääntynyt kun äiti tuli hakemaan.

Vierailija
14/24 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sait varmaan vaan väärän kuvan tekstistä... =)

Hyviä kommentteja teillä, varmasti otan tämän asian puheeksi!!!

Vierailija
15/24 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäähän se vessaan päästä.Sen ymmärrän itse kerhoissa työskenneelleenä että jos on yksin niin muita lapsia on paha jättää keskenään, mutta jollain konstilla kyllä lapsi pääsee jos on hätä.3v ei kykene kauaa pidättämään eikä ihme jos pöksyyn pääsee. Ap, sinuna sanoisin tädille asiasta varsinkin jos kastuu toisenkin kerran. Ei tosiaan kukaan voi hätäänsä määrätä, varsinkaan lapsi.

Vierailija
16/24 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on aivan normaalia että kuiva lapsi nolostuu jos vahinko pääsee. Hävettäähän se lastakin että pöksyt kastuu vaikka on jo iso ja päässyt vaipoista.

Vierailija
17/24 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmasti tukalaa! Minä todellakin sanoisin kerho-tädille ensikerralla asiasta, tiukasti mutta asiallisesti. Tuon ikäisen ei todellakaan voi vaatia pidätellä 10 min, lapsihan yleensä sanoo asiasta vasta kun on todellinen hätä.

Täti vaikuttaa kaikkea muuta kuin sensitiiviseltä, asiansa osaavalta kerhotädiltä!

Vierailija
18/24 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten 6-vuotiaita. Kannattaa kyllä ottaa asia puheeksi uudestaan siellä kerhossa.

Vierailija
19/24 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on ihan laiskuutta suoraan sanoen. Laita kirjallinen raportti tapahtuneesta esimiehelle!

Vierailija
20/24 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse meinasin kanssa sanoa että ota yhteyttä tuon kerhotätin esimieheen!

Ei tuollainen ole oikeaa toimintaa. Onko hän muuten lapsille ystävällinen ja tasa-arvoinen kaikkia kohtaan?

Ehdottomasti kerhonohjaajan toiminnasta täytyy antaa esimiehelle palautetta! Pitäisi puhuttelun sille ämmälle, jospa silläkin tulisi pissat housuun niin tietää miltä se tuntuu!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä