Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako rasvata nännipihoja?

13.12.2005 |

Vähän hassu kysymys, mutta...

Olen nyt raskausviikolla 14, ja minua vaivaa ihan hillitön ihon kuivuus. Olen muutenkin rasvaillut itseäni ahkerasti, kun se voi ilmeisesti estää raskausarpien muodostumista. Nyt luin kuitenkin, että nännipihoja ei saisi rasvata raskausaikana?! Minulla ne ovat niin kuivat, että niitä kutittaa ja iho ikäänkuin ' hilseilee' niistä irti. Mikä siis neuvoksi, ja miksei nännipihoja muka saisi rasvata?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jomman kumman iltapäivälehden nettisivuilla oli juttu odottajan ihonhoidosta ja vanha neuvo on kuulemma että nänninpihoja ei saa rasvata. Unohtivat sitten vain kertoa että miksei (muka)... :-)

Vierailija
2/4 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole kyllä ikinä kuullut miksei saisi rasvata...(?)

Itse olen rasvannut jostain viikosta 20 lähtien melkein jokapäivä, samalla kun olen rasvannut muutenkin. Ja olen kuullut nimenomaan että olisi tärkeäkin rasvata ettei sitten kun vauva syntyy niin iho olisi heti rikki kun joutuuhan se melko koetukselle kun vauva sitten on tissillä. Ihan niinku järjelläkin ajateltuna:) Oletko kokeillut Bebanthenia??? Se on juuri nännipihoille tarkoitettu. Itse olen juuri siksi rasvannut ihoa että välttäisin kiusalliset raskausarvet, varsinkin vatsanseudulta.No vielä ei ole ainakaan tullut, vaikka viikkoja on jo 36+1. Mutta saas nähä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja rasvaa sillä.(sitä annetaan synnärilläkin nännien hoitoon)Samalla se kuulemma vahvistaa ihoa imetykseen.

Vierailija
4/4 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rianna05:

Enpä ole kyllä ikinä kuullut miksei saisi rasvata...(?)

Itse olen rasvannut jostain viikosta 20 lähtien melkein jokapäivä, samalla kun olen rasvannut muutenkin. Ja olen kuullut nimenomaan että olisi tärkeäkin rasvata ettei sitten kun vauva syntyy niin iho olisi heti rikki kun joutuuhan se melko koetukselle kun vauva sitten on tissillä. Ihan niinku järjelläkin ajateltuna:) Oletko kokeillut Bebanthenia??? Se on juuri nännipihoille tarkoitettu. Itse olen juuri siksi rasvannut ihoa että välttäisin kiusalliset raskausarvet, varsinkin vatsanseudulta.No vielä ei ole ainakaan tullut, vaikka viikkoja on jo 36+1. Mutta saas nähä...

Olen myös kuullut että olisi hyvä rasvata, koska joutuvat sitten koetukselle imettäessä. apteekin perusvoiteella voi rasvata.