Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luuleeko muut että miehet aina katsovat sua juuri sillä silmällä?

Vierailija
01.12.2006 |

Minä luulen, onkohan mulla liian hyvö itsetunto. jos kaupassa mies pitää ovea auki, heti kuvittelen että se on ihastunut! tiputtakaa mut maanpinnalle... tosin se voi olla aika vaikeaa koska oon aina ollu tällanen..

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katseesta näkee hyvin, että kuka ihailee. Ja käytöksestä, jos osaa lukea. 

Vierailija
22/36 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet tyypillinen suomalainen nainen, on luultavaa että eivät katso mitenkään himoiten. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole luullut koskaan. Minullakin on hyvä itsetunto, mutta ei silti ole tullut mieleen, että miehet sillä silmällä katsoisivat - vaikka varmaan moni on joskus katsonutkin. En vaan piittaa niistä.

Vierailija
24/36 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöllön silmällä?

Vierailija
25/36 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tuommoisesta taipumuksesta haittaakaan ole. Sulle tulee itselle hyvä mieli ja se ei ole keltään pois. Itsellä reaktio on kyllä täysin päinvastainen, aina kun joku kysyy kahville tai salille ni tajuan vasta viikon päästä, että ehkä sillä ois ollut muutakin motiivia kuin se kahvi tai mavet, mutta silloin on tietysti jo myöhäistä...

Vierailija
26/36 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan yhden "pidin ovea auki muille"-kerran, kun näin tein, niin yksi nainen katsoi silmät sädehtien minuun ja kiitti vuolaasti. Tulihan siitä hyvä mieli, mutta en minä odota, että joku katsoisi sillä silmällä siinä kohtaa. Tämä oli hänen tapansa kiittää.

Pitkä, tumma, komea mies

Vierailija
27/36 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

välttelen kuolemankin uhalla tekemästä yhtään mitään palvelusta hyvännäköisille naisille. 

Minä teen samoin.  Etuoikeutetut prinsessat voimaantukoot feminismissään ilman minua.

Vierailija
28/36 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi hieno nainen katsoi minua. Luulen että sillä oli taittovirhe.

Ai kamala!😁

Vierailija
29/36 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohteliaat ihmiset nyt pitää ovia auki sukupuolesta ja iästä riippumatta. 🤦

Ja mielenkiintoisen näköiset ihmiset saa aina katseita, oli se sit positiivista tai negatiivista.

Mulla on ollut pari exää, jotka ihan kyseenalaistamatta avasi ovia ja päästi naapurin mummot edellä hissiin. Oliko se nyt pokaamassa niitä kuitenkin?

Voi elämä.

Vierailija
30/36 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko jäänyt lapsena vaillle huomioo ja ootko ollut iskän prinsessa?

Muita harhakuvitelmia?

31/36 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo kattonu ku yks mies vaan 😍 

Vierailija
32/36 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silläkö sokealla silmällä?

Vaiko pöllönsilmällä?

Vierailija
33/36 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkiahan ne katsoo?

Vierailija
34/36 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän ovea muille ihmisille riippumatta ovatko nuoria, vanhoja, miehiä tai naisia. Minusta se on vain kohteliasta. Ylipäänsä en ihastu kehenkään helposti, vaan ihastuminen vaatii paljon yhdessä vietettyä aikaa. Arjessa en katso ihmisiä ns. sillä silmällä. 

Vierailija
35/36 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän, että miehet aina katsovat minua sillä silmällä eli inhoten. Ja jos joku on tuolleen normikohtelias, niin se on vain sääliä minua kohtaan.

Vierailija
36/36 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se oikeasti niin mene. Se on vähän sama asia jos ostetaan omasta mielestä hieno esim. auto niin sitten  tulee harhaluuloja eli aletaan kuvittelemaan että kaikki katsovat ja ovat kateellisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi