Lapsi luovutetulla spermalla. Miksi ei saa nähdä luovuttajan kasvokuvaa?
En oikeasti kestä ajatusta, että lapsi saisi puolet geeneistään joltain pottunokkaiselta rumilukselta. Suomessa pottunokkaisuus on melko yleistä joten huoleni on täysin aiheellinen.
Kommentit (27)
Yksityisyyden vuoksi. Spermanluovutus on jokaisen oma asia.
Sitten et varmaan voi hankkia lasta luovutetuilla soluilla ja joudut hankkimaan ne muulla tavoin.
Kyllä kuva pitäisi saada nähdä. Eihän kukaan tykkää Tinderissäkään kuvatonta naista.
Itse olen useasti käynyt luovuttamassa spermaa auttaakseni naisia joilla ei kumppanilla ruuti kuivaa.
t. kalju, keskivartalolihva, silmälasipäinen, pottunokkainen mies.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen useasti käynyt luovuttamassa spermaa auttaakseni naisia joilla ei kumppanilla ruuti kuivaa.
Ja vielä kalju! Eikö ne virkailijat katso yhtään että minkänäköisten ihmisten he sallivat lisääntyä? Hyi kamala. Taidan mennä Tanskaan tai Viroon. Tai hankkia sperman tutulta.
Samaa mieltä. Naisten pitäisi voida nähdä miehen kasvot, kroppa, harrastukset, luonne, vahvuudet, äly ja geeniperimä kartalla. Myös sukurasitteet. Osa hakee kivaa luonnetta, älykkyyttä, sydäntä ja osa jotain muuta. Jos lapsesta tulee vieraskasvoinen tai tylyn näköinen, pelottaako se äitiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja vielä kalju! Eikö ne virkailijat katso yhtään että minkänäköisten ihmisten he sallivat lisääntyä? Hyi kamala. Taidan mennä Tanskaan tai Viroon. Tai hankkia sperman tutulta.
Ja kaiken lisäksi silmälasipäinen! Hyi.
Ottaen huomioon Tinder-kriteerit (n. 1% Chad) vauvasta tulee sinun mielestäsi susiruma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kaiken lisäksi silmälasipäinen! Hyi.
Onneks sentään on miehinen kroppa. Hyi kamala jos olis joku ruipelo puoliannos:D
Kuvakyrvästä, sieltä ne mällit tulee. Niitä saat.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Naisten pitäisi voida nähdä miehen kasvot, kroppa, harrastukset, luonne, vahvuudet, äly ja geeniperimä kartalla. Myös sukurasitteet. Osa hakee kivaa luonnetta, älykkyyttä, sydäntä ja osa jotain muuta. Jos lapsesta tulee vieraskasvoinen tai tylyn näköinen, pelottaako se äitiä.
Mielenterveysongelmista kärsivien ei pitäisi saada lisääntyä. Tuo on iso riski spermalla josta ei luovuttaa tunne.
Vierailija kirjoitti:
Kuvakyrvästä, sieltä ne mällit tulee. Niitä saat.
Sekin vielä! En halua että lapsi saa jotain minimunageenejä.
Vierailija kirjoitti:
Oikeesti valkoset ei sais lisääntyä keskenään.
Ei se välttämättä sinun kasvonpiirteitäsi peri.
Kaveri kävi Virossa raskautumassa spermapankin spermalla maksaa paljon vähemmän kuin täällä ja sai todella suloisen lapsen. Siellä sai tarkemmat tiedot luovuttajasta kuin täällä.
Myönnän että itselläni on joskus ollut kielteisiä ajatuksia kun tuttuni on luovuttanut useita kertoja munasoluja. Hän on ihana ihminen mutta ulkonäöltään todella epäviehättävä. Toisaalta tunnen myös kasvoiltaan nättejä äitejä joiden söpö lapsi on perinyt heidän pihtikinttunsa ja ulospäin kääntyvät jalkateränsä ja lättäpyllynsä. Että kukapa tässä niin kummoinen on.
Jaahas taas jäi pois se miehen asema. Kyllä siinä arveluttaa ottaa se 10€ rahaa jos käyttäjänä tulee oleen joku150kg amatsoni.
mies54v
Itse en ottaisi kenenkään lapsiaineita näkemättä miestä ja olematta pari tämän kanssa, mutta minä olenkin erilainen.
Se on aina sen puljun miestyöntekijä, joten katsele heitä. Baaripanojakaan ei voi suositella, vaikka naaman näkee.
Hyi vieraan spermaa, en ikinä! Mieluummin ilman lasta.
Älä huoli, se luovuttaja on tässä tapauksessa musta kuin hiilikellari. Lapsestasi tulee koneinsinööri. Onnea.