Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsi luovutetulla spermalla. Miksi ei saa nähdä luovuttajan kasvokuvaa?

Vierailija
14.06.2022 |

En oikeasti kestä ajatusta, että lapsi saisi puolet geeneistään joltain pottunokkaiselta rumilukselta. Suomessa pottunokkaisuus on melko yleistä joten huoleni on täysin aiheellinen.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli, se luovuttaja on tässä tapauksessa musta kuin hiilikellari. Lapsestasi tulee koneinsinööri. Onnea.

Vierailija
2/27 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityisyyden vuoksi. Spermanluovutus on jokaisen oma asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten et varmaan voi hankkia lasta luovutetuilla soluilla ja joudut hankkimaan ne muulla tavoin.

Vierailija
4/27 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kuva pitäisi saada nähdä. Eihän kukaan tykkää Tinderissäkään kuvatonta naista.

Vierailija
5/27 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen useasti käynyt luovuttamassa spermaa auttaakseni naisia joilla ei kumppanilla ruuti kuivaa.

t. kalju, keskivartalolihva, silmälasipäinen, pottunokkainen mies.

Vierailija
6/27 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen useasti käynyt luovuttamassa spermaa auttaakseni naisia joilla ei kumppanilla ruuti kuivaa.

Ja vielä kalju! Eikö ne virkailijat katso yhtään että minkänäköisten ihmisten he sallivat lisääntyä? Hyi kamala. Taidan mennä Tanskaan tai Viroon. Tai hankkia sperman tutulta.

Vierailija
7/27 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Naisten pitäisi voida nähdä miehen kasvot, kroppa, harrastukset, luonne, vahvuudet, äly ja geeniperimä kartalla. Myös sukurasitteet. Osa hakee kivaa luonnetta, älykkyyttä, sydäntä ja osa jotain muuta. Jos lapsesta tulee vieraskasvoinen tai tylyn näköinen, pelottaako se äitiä.

Vierailija
8/27 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja vielä kalju! Eikö ne virkailijat katso yhtään että minkänäköisten ihmisten he sallivat lisääntyä? Hyi kamala. Taidan mennä Tanskaan tai Viroon. Tai hankkia sperman tutulta.

Ja kaiken lisäksi silmälasipäinen! Hyi.

Vierailija
9/27 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaen huomioon Tinder-kriteerit (n. 1% Chad) vauvasta tulee sinun mielestäsi susiruma.

Vierailija
10/27 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kaiken lisäksi silmälasipäinen! Hyi.

Onneks sentään on miehinen kroppa. Hyi kamala jos olis joku ruipelo puoliannos:D

Vierailija
11/27 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvakyrvästä, sieltä ne mällit tulee. Niitä saat.

Vierailija
12/27 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Naisten pitäisi voida nähdä miehen kasvot, kroppa, harrastukset, luonne, vahvuudet, äly ja geeniperimä kartalla. Myös sukurasitteet. Osa hakee kivaa luonnetta, älykkyyttä, sydäntä ja osa jotain muuta. Jos lapsesta tulee vieraskasvoinen tai tylyn näköinen, pelottaako se äitiä.

Mielenterveysongelmista kärsivien ei pitäisi saada lisääntyä. Tuo on iso riski spermalla josta ei luovuttaa tunne.

Vierailija
13/27 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvakyrvästä, sieltä ne mällit tulee. Niitä saat.

Sekin vielä! En halua että lapsi saa jotain minimunageenejä.

Vierailija
14/27 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeesti valkoset ei sais lisääntyä keskenään.

Vierailija
15/27 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se välttämättä sinun kasvonpiirteitäsi peri. 

Vierailija
16/27 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri kävi Virossa raskautumassa spermapankin spermalla maksaa paljon vähemmän kuin täällä ja sai todella suloisen lapsen. Siellä sai tarkemmat tiedot luovuttajasta kuin täällä.

Myönnän että itselläni on joskus ollut kielteisiä ajatuksia kun tuttuni on luovuttanut useita kertoja munasoluja. Hän on ihana ihminen mutta ulkonäöltään todella epäviehättävä. Toisaalta tunnen myös kasvoiltaan nättejä äitejä joiden söpö lapsi on perinyt heidän pihtikinttunsa ja ulospäin kääntyvät jalkateränsä ja lättäpyllynsä. Että kukapa tässä niin kummoinen on.

Vierailija
17/27 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas taas jäi pois se miehen asema. Kyllä siinä arveluttaa ottaa se 10€ rahaa jos käyttäjänä tulee oleen joku150kg amatsoni.

mies54v

Vierailija
18/27 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ottaisi kenenkään lapsiaineita näkemättä miestä ja olematta pari tämän kanssa, mutta minä olenkin erilainen.

Vierailija
19/27 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on aina sen puljun miestyöntekijä, joten katsele heitä. Baaripanojakaan ei voi suositella, vaikka naaman näkee.

Vierailija
20/27 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi vieraan spermaa, en ikinä!  Mieluummin ilman lasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi