Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pitkätukkaiset, pidättekö yleensä hiuksenne kiinni vai auki?

Vierailija
13.12.2005 |

Mulla yleensä kiinni ku en osaa olla niin et hiukset olis auki. ja osittain myös siks ku tukkaa lähtee niin ärsyttää ku niitä on joka paikassa. olis kiva oppia pitämään auki...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona kiinni kun teen ruokaa tai käsitöitä.

Vierailija
2/10 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

hköistyvät helposti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpompi niin ja paremman näköinenkin. Minulla on takkuuntuvat hiukset, jotka ovat siistimmät kiini. Muutenkin minulle sopii minusta paremmin kiinni olevat hiukset, näytän hoikemmalle.

Vierailija
4/10 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä aukinaiset, pitkät hiukset on homssuisen näköiset, vaikka ne olis kuinka fiinisti föönattu ja/tai muotoiltu. Ennemmin siis väännän jos jonkinnäköisiä kampauksia tai pidän hiukset edes puoliksi kiinni. Kotona saatan antaa olla kokonaan auki.

Vierailija
5/10 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta muuten kiinni. Ovat lanteille.

Vierailija
6/10 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta oikein tosi pitkä ei enää. Se on sellainen ennätystenkirjaviritys ja näyttää hassulle.

Vierailija
7/10 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvista näkee) aika tympeeltä. Nyt kun on lapset isompia on aika laittaa tukkaakin erilailla, lasten pienenä ollessa en ehtinyt joten sutaisin sen aina taakse kiinni ponnarille tai leteille.

Vierailija
8/10 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mutta oikein tosi pitkä ei enää. Se on sellainen ennätystenkirjaviritys ja näyttää hassulle.

t:7

Vierailija
9/10 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen vauvaa pidin melkein aina hiuksia auki.

Vierailija
10/10 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus pidän kuukausikaupalla auki, nyt on kiinnipitovaihe. Riippuu sähköisyydestä, likaisuudesta :) ja kuinka pitkät ne ovat. Jos pääsevät venähtämään ylipitkiksi, pidän kiinni, lyhyempiä auki.