pitkätukkaiset, pidättekö yleensä hiuksenne kiinni vai auki?
Mulla yleensä kiinni ku en osaa olla niin et hiukset olis auki. ja osittain myös siks ku tukkaa lähtee niin ärsyttää ku niitä on joka paikassa. olis kiva oppia pitämään auki...
Kommentit (10)
Helpompi niin ja paremman näköinenkin. Minulla on takkuuntuvat hiukset, jotka ovat siistimmät kiini. Muutenkin minulle sopii minusta paremmin kiinni olevat hiukset, näytän hoikemmalle.
Mun mielestä aukinaiset, pitkät hiukset on homssuisen näköiset, vaikka ne olis kuinka fiinisti föönattu ja/tai muotoiltu. Ennemmin siis väännän jos jonkinnäköisiä kampauksia tai pidän hiukset edes puoliksi kiinni. Kotona saatan antaa olla kokonaan auki.
mutta oikein tosi pitkä ei enää. Se on sellainen ennätystenkirjaviritys ja näyttää hassulle.
kuvista näkee) aika tympeeltä. Nyt kun on lapset isompia on aika laittaa tukkaakin erilailla, lasten pienenä ollessa en ehtinyt joten sutaisin sen aina taakse kiinni ponnarille tai leteille.
Vierailija:
mutta oikein tosi pitkä ei enää. Se on sellainen ennätystenkirjaviritys ja näyttää hassulle.
t:7
Joskus pidän kuukausikaupalla auki, nyt on kiinnipitovaihe. Riippuu sähköisyydestä, likaisuudesta :) ja kuinka pitkät ne ovat. Jos pääsevät venähtämään ylipitkiksi, pidän kiinni, lyhyempiä auki.
Kotona kiinni kun teen ruokaa tai käsitöitä.