Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kääk...mulle soitettiin juuri ja tarjottiin töitä !!

Vierailija
13.12.2005 |

Ja lapsi vasta 11 kk. En ollut ajatellut vielä toviin palata työelämään, mutta nyt en tiedä mitä tekisin. Työsuhde on määräaikainen ja loppuu ensi syksynä ja toisaalta kiehtoisi. Mutta miten mä raskin laittaa pikkusen hoitoon ? Ja mihin hoitoon näin yhtäkkiä, kun ei isovanhemmatkaan asu samalla paikkakunnalla...? Kuinka pian on kunnalla velvollisuus järjestää hoitopaikka ? Mä olen ihan sekasin :)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinullahan se tarve on yllättävä :)

Vaikeahan sitä valintaa on tehdä, mutta jos omalta kohdaltani ajattelisin, niin ottaisin työn. Mieti näitä asioita: Miten luulet lapsesi pärjäävän hoidossa? Voitko tehdä lyhyempää päivää tai joustaa miehen kanssa niin, että toinen menee aikaisemmin töihin ja pääsee aikaisemmin hakemaan lasta ja myöhemmin töihin menevä vie? Tuossa iässä on paljon eroa jo sillä, onko hoitopäivä 8h vai 7h. Miten vaikea sinun olisi löytä töitä myöhemmin? Onko alallasi hyvä vai huono työtilanne? Entä oma työkokemuksesi, luuletko että juuri sinulle olisi helppoa saada töitä myöhemminkin, vaikka muuten työt olisikin kiven alla? Taloudellinen tilanne, onko ns. pakko mennä töihin?

Monta mietittävää asiaa...

Vierailija
2/4 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa lastani tuli kotiin hoitamaan hoitaja kun lapsi oli 1v 3 kk, ja näin jälkikäteen sekin oli hirmuisen aikaisin. Mutta kun muuta vaihtoehtoa ei ollut. Onko sinun pakko mennä töihin, vai tuletteko toimeen muutenkin? Kunnan 2 viikossa järjestämä päivähoitopaikka ei välttämättä ole kaksinen, et pääse tekemään vertailua eri paikkojen välillä ollenkaan. Nimenomaan noin pienen kannalta on erittäin suuri merkitys sillä missä lapsi on hoidossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kunta joutuu pikavauhtia järjestämään paikan, se voi sitten olla vähän mitä sattuu liikenemään.

Vierailija
4/4 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain 3 viikossa IHANAN hoitopaikan lapselleni. Lapsi oli silloin 1v5kk ja sai paikan ryhmiksestä ihan työpaikkani vierestä. Hoitopaikka oli ykköstoiveeni ja se toteutui.